Citat:
Ursprungligen postat av
Genelkurmay
Testa Hinge och betala för betalversionen.
Jag fick 400 matchningar inom en vecka och jag är blattarnas blatte.
Du kanske inte kommer få någon supermodell, men jag fick ändå några söta tjejer som var trevliga.
Det har ingenting med din ras att göra. Radera Tinder. Den appen är helt ute.
Sen är det viktigt att komma ihåg att om du matchar som en blatte så vill tjejen att du beter dig som en blatte och inte någon försvenskad iranier med leende. Var en badboy. Be om instagram och ta ut henne direkt.
Jag är nära på att radera Tinder men tänker hålla kvar lite till för att jag måste se om något fungerar xD. Jag såg att Match-gruppen börjar tappa pengar och användare. Är det 95% män 5% kvinnor nu?
När jag läser tråden så är jag inte den enda som har problem med Tinder. Det verkar död för de flesta männen i Sverige nu.
Alltså något hände med Tinder på riktigt. När jag fick Likes och fick dejter var det inte alls så här. Kvinnorna rankades inte av popularitet eller snygghet. Det var inte bara vita blonda kvinnor som dök upp, det var kvinnor i alla möjliga färger och former.
Sedan kom någon uppdatering och alla kvinnor som dök upp för andra var 8+/10 och oftast blonda. Kvinnor som ser ut som vanliga kvinnor gör hamnar sist i kortleken och brukar vara cirka 10-20 st innan alla profiler är borta i området.
Då och då dyker det upp en ny profil i kortleken på en "mindre attraktiv" kvinna, typ 5 st var tredje timme. Här är det absolut roliga med Tinder: mina kvinnliga kompisar som också söker kärlek (jag dejtar inte dem för att jag har kännt de sedan dagis typ och vill inte förstöra vår vänskap med drama) som inte är toppmodeller är också gömda. De dyker upp efter någon dag i kortleken, trots att de är aktiva, nära mig och har gamla konton.
Så jag tror jag vet svaret varför inte män som är <+9.5/10 får något. De göms, de blir shadowbannade utan någon anledning. Innan algoritmen tog över så syntes de i kortleken.
Min teori är att de inte syns alls i sitt land men börjar synas om de flyttar sin localisation eller går utomlands, därför så får man flera likes om man exempelvis besöker något asiatland, även om man är babbe.
Just nu har jag profilbilder på mig när jag ler, gör någon hobby, är med vänner och är med djur. Jag har en välskriven text. So far inga likes förutom av Thailändare. Jag är nära på att testa Platinum för att prioritera mina Likes men det här känns så judiskt.. Hoppas Match group går under.