2022-08-17, 18:19
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Skaffa en snygg milf istället. Bästa jag gjort som tidsfördriv. Alltså en brud 40+ som fått barn tidigt i livet så barnen är utflugna så går det att ses när ni vill. Mycket enklare att ha att göra med, slipper massa trams och de tycker sex är underbart utan att det måste leda till något. Går ha vettiga samtal också inte bara smink, Instagram och tiktok. Och gott hemlagat varje gång, typ självklart 😄

Detta. Kan bara hålla med.
Citera
2022-08-18, 00:18
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Dom dissar en för man var inte tillräckligt bra. Intressant för ett engångsligg endast. Ungefär som vi män, när vi endast vill doppa en gång.

Eller för att de tror att man bara vill knulla och själva är intresserade av mer. Men visst är man riktigt bra i sängen så brukar man få fler chanser. Eller om man har tur att hon ser potential till att nästa ligg blir bättre. När jag träffade min nuvarande kk första gången var sexet riktigt dåligt, men hon såg tydligen potential i mig åndå
Citera
2022-08-18, 00:26
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Inte för lång. Han ska helst vara under 180cm.
Någonstans mellan 170-180 vore perfekt.
Sen är det avtändande om han är vältränad med stora muskler. Så normal kropp
Ansiktet ska se bra ut, det är viktigast.

Hittade ingen som såg riktigt bra ut faktiskt. Vilket jag tyckte var konstigt. Eller så går det så bra för dessa killar irl att dom inte hänger på tinder.
Det var väldigt få som såg glad ut på sina foton. Och det sexigaste är om han ser ut att ha en glad personlighet.

Inte konstigt att man inte får napp om man inte ser ut som en modell i ansiktet som kille då. Bekräftar att Tinder är en extremt ytlig app för top 1% killar.
Citera
2022-08-18, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Eller för att de tror att man bara vill knulla och själva är intresserade av mer. Men visst är man riktigt bra i sängen så brukar man få fler chanser. Eller om man har tur att hon ser potential till att nästa ligg blir bättre. När jag träffade min nuvarande kk första gången var sexet riktigt dåligt, men hon såg tydligen potential i mig åndå

Nej flertalet tjejer ses bara och knullar en gång och sen vill de inget mer, fastän killen mer än gärna skulle vilja ingå ett förhållanden
Citera
2022-08-18, 20:18
Medlem
Tror nog jag skippar denna appen, haha orkar inte drama och spel..
Citera
2022-08-19, 04:12
Bannlyst
Ok då var det dags för mig tydligen.

Eftersom jag redan skaffat mig en ung och söt, blond blåögd svensk sexponny, om än i viktklassen flodhäst, som gör vad jag vill, när jag vill, och betalar mina utgifter, har mitt behov för tinder minskat till ett absolut minimum.

Dock, för er information. Har haft tinder premium sedan ca 3 månader tillbaka, ej använt tinder öht dessförinnan på grund av långt fängelsestraff. Första två veckorna i mitt tinderanvändande, så fick jag ca 20 matchningar och 10 likes per dag, och då orkade jag inte ens swipa mer än 5 minuter per dag. Har det ganska enkelt med tjejerna som ni förstår, inget skitsnack.

Märkte dock att något var "fel" efter ca 2 veckor. Alla matchningar dog ut och har i princip inte fått några likes därefter. Misstänker jag är smygborttagen eller rapporterad och fastnat i nåt spamfilter. Kanske var på grund av hur jag skrev med en bitter svensk feminist haha? Nåja, det är ju en Amerikansk finansiell teknologi så förväntar mig inget annat, helt ok.

Provade därmed att i experimenterande syfte försiktigt ändra min position med ca en veckas mellanrum till extremt tätbefolkade städer som Moskva, Tokyo, Dehli, Shanghai, Sau Paulo. Fick varken några likes eller matchningar vilket bara kan betyda en sak och det är att jag är borttagen.

Tur i alla fall att man lyckades fixa ett riktigt desperat sexmonster första 2 veckorna, helt klart värt mina 300kr * 3 plus 400kr för 3 timmar boost som jag spenderat på detta, hon väger en del och är inte särskilt snygg i ansiktet, men har lyckats introducera tjack till henne vilket gjort min snopp till nån slags söndermjölkad, traumatiserad skavsårskorv.

Gillar inte svenska tjejer men hon är en gratis hora i princip, min poäng är att tinderappen slutar fungera efter ca 2 veckor. Allt efter det är ett scam. Boost och sånt har jag provat att köpa till mest på grund av att pengar inte är ett problem men det har verkligen inte hjälpt, inte ens i Shanghai hahah.

Ha det fint. Och kom ihåg grabbar, ta de svenska, blonda blåögda flodhästarna med dåligt självförtroende och bjud på tjack, det är en helt ny värld. Såklart inga över 90kg. Den som jag har nu väger strax under 80kg tack vare mig.
Senast redigerad av Sievierodonetsk 2022-08-19 kl. 04:15.
Citera
2022-08-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Förr igår startade jag 20 nya konversationer från match jag har haft sedan tidigare, endast 2 svarar och 1 ghostar.

Och då ser jag över medel ut och får ungefär 3-10 match om dagen i strikt selektiv swipande.

Jag vet exakt vad dessa horungar tänker, det ena är att de har för mycket luft och tänker för sig själva ”han ska skriva nåt annat för att få min uppmärksamhet, jag är mer värd” eller de anser sig ha makt över killen när de kollar genom massa obesvarade meddelande.
3-10 match om dagen, strikt Swipe, är riktigt bra. Din reaktion i ditt inlägg bör därför inte vara så extremt, varför ens bli upprörd, det går bra för dig i jämförelse med 90% av resterande på appen.

Fokusera istället på dom som svarar, resterande uteblivna svar kan du istället vända till något bra, typ att dom använde dig som bekräftelse för att du är snygg.
Citera
2022-08-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sievierodonetsk
Ok då var det dags för mig tydligen.

Eftersom jag redan skaffat mig en ung och söt, blond blåögd svensk sexponny, om än i viktklassen flodhäst, som gör vad jag vill, när jag vill, och betalar mina utgifter, har mitt behov för tinder minskat till ett absolut minimum.

Dock, för er information. Har haft tinder premium sedan ca 3 månader tillbaka, ej använt tinder öht dessförinnan på grund av långt fängelsestraff. Första två veckorna i mitt tinderanvändande, så fick jag ca 20 matchningar och 10 likes per dag, och då orkade jag inte ens swipa mer än 5 minuter per dag. Har det ganska enkelt med tjejerna som ni förstår, inget skitsnack.

Märkte dock att något var "fel" efter ca 2 veckor. Alla matchningar dog ut och har i princip inte fått några likes därefter. Misstänker jag är smygborttagen eller rapporterad och fastnat i nåt spamfilter. Kanske var på grund av hur jag skrev med en bitter svensk feminist haha? Nåja, det är ju en Amerikansk finansiell teknologi så förväntar mig inget annat, helt ok.

Provade därmed att i experimenterande syfte försiktigt ändra min position med ca en veckas mellanrum till extremt tätbefolkade städer som Moskva, Tokyo, Dehli, Shanghai, Sau Paulo. Fick varken några likes eller matchningar vilket bara kan betyda en sak och det är att jag är borttagen.

Tur i alla fall att man lyckades fixa ett riktigt desperat sexmonster första 2 veckorna, helt klart värt mina 300kr * 3 plus 400kr för 3 timmar boost som jag spenderat på detta, hon väger en del och är inte särskilt snygg i ansiktet, men har lyckats introducera tjack till henne vilket gjort min snopp till nån slags söndermjölkad, traumatiserad skavsårskorv.

Gillar inte svenska tjejer men hon är en gratis hora i princip, min poäng är att tinderappen slutar fungera efter ca 2 veckor. Allt efter det är ett scam. Boost och sånt har jag provat att köpa till mest på grund av att pengar inte är ett problem men det har verkligen inte hjälpt, inte ens i Shanghai hahah.

Ha det fint. Och kom ihåg grabbar, ta de svenska, blonda blåögda flodhästarna med dåligt självförtroende och bjud på tjack, det är en helt ny värld. Såklart inga över 90kg. Den som jag har nu väger strax under 80kg tack vare mig.

Så är det. Efter någon vecka slutar man visas helt, så betalar man så betalar man för absolut ingenting. Tinder har nu slutligen tajtat till sin algoritm till den punkt att appen blivit helt oanvändbar för 99% av män. Men eftersom Tinder när det kom var gratis, funkade jättebra, gav massor med matchningar hela tiden så tatuerades "Tinder är grymt" in i hjärnbarken på dess manliga användare och skapade ett beroende. Därefter har de gradvis ändrat algoritmen för att göra det svårare och svårare för män, för att de ska bli lockade att betala för premiumtjänsterna, boosts osv i hopp om att få samma resultat som de en gång hade, samma dopaminkickar som de en gång i tiden fick av appen när det trillade in matchningar och meddelanden.

Någonstans under hösten/vintern 2021/2022 så skedde något med algoritmen som totalt dödade appjäveln. Även jag som är medveten om detta kan i svaga ögonblick tänka "men om jag betalar för premium så kanske jag kommer visas i flödet som förr och få matchningar igen" innan jag kommer på mig själv, så jag kan bara tänka mig hur alla miljontals manliga användare som inte känner till detta tänker och agerar.

Detta var såklart Tinders plan från början. Skapa ett beroende genom att ge alla som använder appen massor av dopaminkickar, för att sedan gradvis göra det svårare och svårare att få dessa dopaminkickar och lägga in betaltjänster som de Tinderberoende användarna sedan köper i hopp om att återfå dopaminkickarna från förr. Det är ungefär som att dela ut gratis droger till alla och sedan när du skapat ett beroende hos en massa människor så börjar du ta betalt. Men även om du idag betalar så får du inte i närheten av samma resultat/effekt som du fick i början när det var gratis. Men du klarar dig inte utan det så du betalar ändå. Typ så.

Det är helt enkelt rejält ondskefulla människor som ligger bakom Tinder. Och tyvärr är det efter denna insikt inte bara att radera appen och gå vidare med sitt liv. För Tinder har sedan sitt intåg förstört hela dejtingmarknaden, och alla andra dejtingappar/sidor. Utan Tinder finns det knappt några socialt acceptabla sätt kvar att träffa kvinnor på idag. Tinder har helt enkelt orsakat en enorm skada i vårt samhälle. Kombinera det med sociala medier som instagram så är det inte konstigt att det ser ut som det gör.

Tur det finns prostituerade.
Senast redigerad av Dameon 2022-08-20 kl. 15:49.
Citera
2022-08-20, 16:47
Bannlyst
Varför får man upp någon 434 km bort när man satt radien på 2 km?
Citera
2022-08-20, 17:31
Medlem
Denutuss avatar
Tips att inte betala för skiten och när någon gillar så är det alltid dem som ligger först i kön - när du har öppnat appen - som har gjort det.

Jävligt mycket bots och asiatiska i denna skitapp den senaste tiden..

Det med avståndet är för att hålla kvar dig i beroendet - som det är för samtliga dejtingsajter.
Citera
2022-08-20, 17:50
Medlem
Each1Teach1s avatar
Nej precis, får man inga matchar som ickebetalande får man det inte heller oavsett vad man betalar. Talar av egen erfarenhet.
Citera
2022-08-20, 18:29
Medlem
Snyggingggs avatar
Tinder är fan värdelös här i Norge. Typ inga snygga killar, medan i Sverige är det massa snygga killar som man vill svepa höger på. Får c:a 100+ matchningar/dag, men typ 0,0001% av dessa ser bra ut.

Nä, ger fan upp detta snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in