Ok då var det dags för mig tydligen.
Eftersom jag redan skaffat mig en ung och söt, blond blåögd svensk sexponny, om än i viktklassen flodhäst, som gör vad jag vill, när jag vill, och betalar mina utgifter, har mitt behov för tinder minskat till ett absolut minimum.
Dock, för er information. Har haft tinder premium sedan ca 3 månader tillbaka, ej använt tinder öht dessförinnan på grund av långt fängelsestraff. Första två veckorna i mitt tinderanvändande, så fick jag ca 20 matchningar och 10 likes per dag, och då orkade jag inte ens swipa mer än 5 minuter per dag. Har det ganska enkelt med tjejerna som ni förstår, inget skitsnack.
Märkte dock att något var "fel" efter ca 2 veckor. Alla matchningar dog ut och har i princip inte fått några likes därefter. Misstänker jag är smygborttagen eller rapporterad och fastnat i nåt spamfilter. Kanske var på grund av hur jag skrev med en bitter svensk feminist haha? Nåja, det är ju en Amerikansk finansiell teknologi så förväntar mig inget annat, helt ok.
Provade därmed att i experimenterande syfte försiktigt ändra min position med ca en veckas mellanrum till extremt tätbefolkade städer som Moskva, Tokyo, Dehli, Shanghai, Sau Paulo. Fick varken några likes eller matchningar vilket bara kan betyda en sak och det är att jag är borttagen.
Tur i alla fall att man lyckades fixa ett riktigt desperat sexmonster första 2 veckorna, helt klart värt mina 300kr * 3 plus 400kr för 3 timmar boost som jag spenderat på detta, hon väger en del och är inte särskilt snygg i ansiktet, men har lyckats introducera tjack till henne vilket gjort min snopp till nån slags söndermjölkad, traumatiserad skavsårskorv.
Gillar inte svenska tjejer men hon är en gratis hora i princip, min poäng är att tinderappen slutar fungera efter ca 2 veckor. Allt efter det är ett scam. Boost och sånt har jag provat att köpa till mest på grund av att pengar inte är ett problem men det har verkligen inte hjälpt, inte ens i Shanghai hahah.
Ha det fint. Och kom ihåg grabbar, ta de svenska, blonda blåögda flodhästarna med dåligt självförtroende och bjud på tjack, det är en helt ny värld. Såklart inga över 90kg. Den som jag har nu väger strax under 80kg tack vare mig.