Citat:
Ursprungligen postat av
camo
Du skriver ett intressant inlägg och har flera poänger som stämmer, dock inte alla. Ovanstående skulle jag säga har att göra med att tjejer som Exempel 1, även de som är så fast 30+ men som INTE har barn - de är inte ens på Tinder i någon större utsträckning.
Jag matchar med riktigt fina tjejer, men 97% av dem har barn. Vare sig de är 25 eller
Finns en hel del tjejer utan barn på tinder såklart. Av någon anledning attraherar jag inte de tjejerna. Enkelt varför, de flesta killar vill såklart träffa en tjej utan barn oavsett killen vill ha egna barn eller om han bara anser att det är mer bekvämt träffa en tjej utan barn för att slippa ha ett krångligt förhållande med barn på köpet. Så de tjejerna står högre i kurs som är barnfria.
Ibland har jag blivit rätt chockad av ett en rätt så snygg tjej matchat med mig och visat intresse genom att skriva och ställa frågor men det visar sig direkt att hon har barn när jag lusläst profilen mer närmare.
Skiter man i om en tjej har barn vv så finns det goda chanser att hitta en relativt fin tjej för ett förhållande.
Ser man barn som paria däremot så är det i princip omöjligt träffa en brud om man nu inte vinner på lotto och träffar en 18-22 åring, där är risken väldigt liten att hon har barn sedan tidigare.