Citat:
Dom är inte så smarta. Det finns tydligen en läggning sapiosexuell då man dras till intelligens. Sökte och precis som jag trodde finns det ingen motsvarighet. Jag är väldigt allvarlig. Jag tycker om mjuka män. Men jag tror att jag har preferenser för mindre begåvade.Nej jag är demisexuell. Jag försöker välja ut de snyggaste men det brukar bli någon som är mediumsöt. Sedan så är de yngre (vilket är en stor orsak till problem) sedan är de invandrare (det är definitivt ett skäl eftersom svenska män är 10ggr bättre).
Ingen av de killar jag har haft har haft utseenden som gjort att någon kan säga att de är lika varandra. Jag verkar dras till väldigt olika, nya utseenden. Ibland finns vaga drag som väcker något. Jag har dock insett att jag har någon typ som när något drag kommer, dras väldigt mycket starkare till. Jag vet inte varför eftersom jag aldrig haft någon i mitt liv som är orsaken (jag gillar egentligen främst svenska män, gärna blonda eftersom de är vackrast, tydligen tycker jag rödhåriga män också är snygga i många fall men det är något med mindre, lite småfula mellanösterkillar jag inte kan förklara då jag aldrig varit kär, stått någon nära eller något sådant 🤔 ).
En snygg man är bäst om jag vill ha barn. Jag tror att det är försent nu för det. Det är väldigt konstigt. Jag har haft väldigt många fler möjligheter med snygga män än dem jag valt (man är inte toppmodell själv).
Spelar ingen roll egentligen. Det viktigaste är att man arbetar på sina egna brister. Kärlek kan man hitta när man är 50. Att utvecklas och bli bättre som människa är något som behövs dagligen för oss alla.
) är att vi vet att kemi skapas irl. Ingen chattkonversation i världen kan ge vad ett irl-möte kan ge. Då ni kvinnor har så många alternativ och chattar med flera samtidigt är mäns konkurrens stenhård. Vår edge är att träffas irl och skapa kemi. Att tolka detta som att vi inte är intresserade av långsiktiga relationer förstår jag inte hur du kan dra. Det är vi män som vill ha det, inte ni kvinnor. Varför? Därför att för de flesta män är det svårt att hitta någon så när man väl gör det, då vill man att det ska hålla. Detta medan ni kvinnor lätt kan hoppa vidare till nästa och har litet incitament till att vara seriös och långsiktig. Många kvinnor idag vill ha s.k. "satellitkillar" som de kan välja och vraka mellan när lust så sker eller i brist på men få killar vill vara en satellit. Det är nedvärderande och hemskt.