Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormanRosemont
Den där hade du fått träffa även om du hade skrivit att du brukar äta dina mammas bajs.

Överviktig va?

165 lång, 55 kg. Skulle ge henne en 8 av 10.
Citera
2020-11-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Så alla dina inlägg om seriös och oseriös, var har du fått de erfarenheterna ifrån?

Från vardagen. Jobbet, skolan, krogen osv
Citera
2020-11-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Från vardagen. Jobbet, skolan, krogen osv
Men du vet att du skrivit i en tindertråd va?
Citera
2020-11-20, 22:59
Medlem
Citat:
Men du vet att du skrivit i en tindertråd va?

Ja? För att det är ett alternativ jag inte testat ännu
Citera
2020-11-20, 23:01
Medlem
Citat:
Ja? För att det är ett alternativ jag inte testat ännu
Jag har i alla fall förutsatt att dina erfarenheter kommer från tindervärlden. Det skiljer sig otroligt mycket mellan olika dejtingplatformar. Skaffa dig ett tinderkonto, det är gratis om du vill, jag väljer att betala, återkom sedan med din erfarenhet av den platform vi faktiskt diskuterar här.
Citera
2020-11-20, 23:06
Medlem
Citat:
Jag har i alla fall förutsatt att dina erfarenheter kommer från tindervärlden. Det skiljer sig otroligt mycket mellan olika dejtingplatformar. Skaffa dig ett tinderkonto, det är gratis om du vill, jag väljer att betala, återkom sedan med din erfarenhet av den platform vi faktiskt diskuterar här.

Ja. Dom handlar om ifall man ska testa tinder eller inte, med tanke på tidigare erfarenheter. Hur tinder kan skilja sig från dessa.
Citera
2020-11-20, 23:09
Medlem
Citat:
Ja. Dom handlar om ifall man ska testa tinder eller inte, med tanke på tidigare erfarenheter. Hur tinder kan skilja sig från dessa.
Det vet du inte innan du testat. Själv upplever jag stor skillnad mellan olika plattformar/appar. Tinder, stor framgång med fina kvinnor, badoo - vad ska jag säga, white trash är elakt men det är ordet jag hittar, i alla fall betydligt mer desperata damer än Tinder. Facebookgrupper - där tar det ett tag innan man gjort sig ett namn, därefter är det nästan det lättaste sättet att träffa folk på.

Tappade seriöst hakan när du sade att du inte ens testat Tinder med tanke på dina inlägg. Någon får komma och sparka min haka på plats
Senast redigerad av Farzan73 2020-11-20 kl. 23:12.
Citera
2020-11-20, 23:19
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Skulle du rekommendera tinder ? Det är en sak jag inte har testat 🤔. Då skulle man kunna sitta och välja ut bland hundratals likes.
Det skulle jag absolut. Det är många fina män där som aldrig får chansen att träffa en bra tjej. Ser goda matchningsmöjligheter.
Citera
2020-11-20, 23:23
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steve4444
Åh åt middag för den summan för 30 minuter sedan, eller nästan samma summa.
Du tycker att 300 kr är mycket? Säger kanske en del om skillnaden i hur vi spenderar våra pengar. Vad det har med Tinder att göra förstår jag dock inte.
Citera
2020-11-21, 00:15
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Du tycker att 300 kr är mycket? Säger kanske en del om skillnaden i hur vi spenderar våra pengar. Vad det har med Tinder att göra förstår jag dock inte.
300 kr i månaden är 300 kr för mycket att slösa på ren skit. Det är som vanligt en liten klick män som får ut något av det men dom knullar iofs mer eller mindre alla kvinnor. Men gillar man roastbeef och könssjukdomar så gör man *spyr*
Citera
2020-11-21, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
300 kr i månaden är 300 kr för mycket att slösa på ren skit. Det är som vanligt en liten klick män som får ut något av det men dom knullar iofs mer eller mindre alla kvinnor. Men gillar man roastbeef och könssjukdomar så gör man *spyr*
Är det allt du får ut så beklagar jag. Vi andra, jag bland annat, ligger, har trevlig, skyddar mig och njuter...
Citera
2020-11-21, 01:28
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Är det allt du får ut så beklagar jag. Vi andra, jag bland annat, ligger, har trevlig, skyddar mig och njuter...
Ja, skadat gods existerar och finns gott om det på tinder så kul för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in