2020-10-28, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Ja
Kör du samma bilder eller liknande upplägg på bilderna som de 3 bilder du länkat bakåt i tråden? De bilderna i sig är ju rätt ”enkla” att få till rent scenmässigt, det är väl bara utseendet som är utmaningen att få till...

Kul för tråden att du är tillbaka!
Citera
2020-10-28, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Kör du samma bilder eller liknande upplägg på bilderna som de 3 bilder du länkat bakåt i tråden? De bilderna i sig är ju rätt ”enkla” att få till rent scenmässigt, det är väl bara utseendet som är utmaningen att få till...

Kul för tråden att du är tillbaka!
Tack för ditt välkommen tillbaka
Jag har 3 bilder som jag länkat men jag har 3 bilder till på min profil, de håller jag lite privata. Egentligen är inte de bilderna något uppseendeväckande, det är bara att jag inte vill visa de bilderna här, hoppas det är ok
Citera
2020-10-28, 14:20
Bannlyst
Citat:
Du har mail
Besvara dig också, najs, hoppas få lite feedback. 😛
Citera
2020-10-28, 14:29
Medlem
Citat:
Tack för ditt välkommen tillbaka
Jag har 3 bilder som jag länkat men jag har 3 bilder till på min profil, de håller jag lite privata. Egentligen är inte de bilderna något uppseendeväckande, det är bara att jag inte vill visa de bilderna här, hoppas det är ok
Haha självklart okej. Jag letade väl bara magiska lösningar till framgång som inte har med utseendet att göra.

Jag blev lite inspirerad nu, kanske blir att testa med lite bilder på photofeeler under min pågående Tinder-paus.
Citera
2020-10-28, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Besvara dig också, najs, hoppas få lite feedback. 😛
Feedback finns
Citera
2020-10-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Haha självklart okej. Jag letade väl bara magiska lösningar till framgång som inte har med utseendet att göra.

Jag blev lite inspirerad nu, kanske blir att testa med lite bilder på photofeeler under min pågående Tinder-paus.
Photofeeler är skoj, oavsett hur det går så ger det i alla fall ett hum om bilden...det är lätt att man tror att en bild är kanon, då kan det vara bra med en second opinion...
Citera
2020-10-28, 21:40
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Feedback finns
En allmän fråga: Är det alla sorters kvinnor (hög/lågutbildade, hög/låginkomsttagare, vänster/högerröstare, extro/introverter) som du träffar eller är det övervikt åt en viss kategori?
Citera
2020-10-29, 03:35
Medlem
Fittheligeandes avatar
Män radera eran tinder.
Citera
2020-10-29, 08:36
Medlem
Citat:
Photofeeler är skoj, oavsett hur det går så ger det i alla fall ett hum om bilden...det är lätt att man tror att en bild är kanon, då kan det vara bra med en second opinion...

Hur många gånger knullar du brudarna före du går vidare?
Citera
2020-10-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Alltså är inte den som brukar klaga men ca 80% av tjejer har följande i sin bio:

Resa
Äventyr
Du måste vara vänster

Känns svårt att hitta något lite mer djup...

Stämmer absolut inte här i Stockholm (Östermalm). Har 18-35 inställt.

För övrigt riktigt osexigt för brudar att någon har guld, gör om - gör rätt. Pökat på en råhet 18-åring
tre gånger nu senaste veckan. Lite för ung, men vem bryr sig
Senast redigerad av pogba 2020-10-29 kl. 17:00.
Citera
2020-10-29, 18:05
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Stämmer absolut inte här i Stockholm (Östermalm). Har 18-35 inställt.

För övrigt riktigt osexigt för brudar att någon har guld, gör om - gör rätt. Pökat på en råhet 18-åring
tre gånger nu senaste veckan. Lite för ung, men vem bryr sig

Kul för dig. Kan du beskriva hur du gått tillväga för att lyckas? Är nyfiken.
Citera
2020-10-29, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Kul för dig. Kan du beskriva hur du gått tillväga för att lyckas? Är nyfiken.

Har redan beskrivit,

är ett charmtroll i chatten, rolig, grov i mun, sticker ut. Jag får många matchningar så sållar gärna bort tröttmössorna med att vara vulgär. Skämta vara glad, snabbt på avslut d.v.s. efter man märkt att man har samma humor gå in på något man kan göra på en dejt. T.ex. gillar du att dricka öl? jasså när ska vi förstöra vår lever tillsammans då? Imorrn? Perfa ses då.

Sedan dejt, hemma hos dessa - om de inte vill detta (i detta fall - bor hemma) så är det bar och sen hemsläp. Är en barnlek helt ärligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in