2020-04-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Gjorde ett överslag och kom fram till att jag har haft mitt Tinder-konto i ca 10 månader nu med totalt noll likes och därmed noll matchningar. Så jag antar att man kanske inte ens syns längre för andra, beroende på hur algoritmen fungerar?

Jag har kvar kontot mest för nyfikenhetens skull för att se om man får någon like, men om man skulle få för sig att göra ett seriöst försök till med Tinder så antar jag att det bästa är att bara börja om från början med ett nytt konto?

0!?

Vad har för bilder? Har du skrivit något på din bio?
Citera
2020-04-10, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Bra tips,
men jag är inte som tjejer, att jag kan prata utan ett mål, drivet att tala med kvinnan är alltid parningdriften (driften med parningen) även om vi inte ska jöka, men då är målet att teasa istället, avståndsord föder bara frustration, och jag ska ha kvar dialogen för att följa hennes nästa drag möjligen

Jo jag tänkte det, nä dialogen ska ligga kvar som
"minnet över ett misslyckande" så ska min självbio heta, men handla om nått helt annat

Nu när jag har dig på tråden, du kanske kan svara på vad dina väninnor på Tinder menar
när dom flesta skriver att dom har "asdålig humor"
Vad är innebörden?

Varför vill dom snyggaste naturliga kvinnorna flytta ut på landet och drömmer om en gård? och isolera sig med den sk kärleken.
Jag väntar på hon som skriver att hon vill flytta till storstan eller bo vid öppet hav

Tyvärr kan jag inte svara på det du undrar om då jag inte är som mina väninnor utan tvärtom.
Citera
2020-04-10, 09:16
Medlem
pojkhelvetes avatar
Fan är detta varit borta 8månader från Tinder och av 100matchningar är 25-30 från Ryssland?? Så var det inte när jag använde Tinder innan dessa 8 månader?!?
Citera
2020-04-10, 10:29
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Gjorde ett överslag och kom fram till att jag har haft mitt Tinder-konto i ca 10 månader nu med totalt noll likes och därmed noll matchningar. Så jag antar att man kanske inte ens syns längre för andra, beroende på hur algoritmen fungerar?

Jag har kvar kontot mest för nyfikenhetens skull för att se om man får någon like, men om man skulle få för sig att göra ett seriöst försök till med Tinder så antar jag att det bästa är att bara börja om från början med ett nytt konto?

Läste din tråd där du undrar om du ska börja dejta.

Du verkar ju vara en genuint bra människa.

Hur är dina bilder? Alltså, inte hur ditt utseende är utan mer hur har du tagit dom? Försök undvik spegelselfies och bilder med dåligt ljus tagna i ett murrigt rum.

Och vad har du skrivit i din bio?
Citera
2020-04-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
0!?

Vad har för bilder? Har du skrivit något på din bio?

Jag har lite olika bilder, en selfie och ett par bilder tagna av andra. Ingen av bilderna är speciellt bra men de är fullt normala.
Jag har alltid haft en bio som jag har uppdaterat några gånger, där jag skrivit vad jag har för intressen och att jag söker något seriöst.

Om jag ska skapa om kontot på nytt så kommer jag definitivt skaffa bättre bilder först, jag gissar på att det är det som det faller på idag, att bilderna är sådär.
Citera
2020-04-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Tyvärr kan jag inte svara på det du undrar om då jag inte är som mina väninnor utan tvärtom.
Just därför borde du åtm kunna gissa kan man tycka
Citera
2020-04-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Ingen 27 cm men lite äldre än många andra här. Tinder är helt galet för 30+ just nu. Försöker dock att avgifta mig från tinder och sex i en annan tråd. Kan i alla fall konstatera att för den åldersgruppen så har corona inneburit fritt ligg på tinder...
Så du säger att folk åker ocjh träffar vatandra trots allt?
Vadå för åldersgrupp?
Citera
2020-04-10, 13:28
Medlem
Citat:

Ja herregud hur ser du ut människa? jag ser ju inte så fager ut men nog fasen fick jag likes på tinder redan efter en dag
Citera
2020-04-10, 14:32
Medlem
Citat:
Jag har lite olika bilder, en selfie och ett par bilder tagna av andra. Ingen av bilderna är speciellt bra men de är fullt normala.
Jag har alltid haft en bio som jag har uppdaterat några gånger, där jag skrivit vad jag har för intressen och att jag söker något seriöst.

Om jag ska skapa om kontot på nytt så kommer jag definitivt skaffa bättre bilder först, jag gissar på att det är det som det faller på idag, att bilderna är sådär.
0 matchningar låter lite surt på nästan 1 år.
Kolla dig i spegeln och kolla vad dina styrkor med ditt yttre är.
Är du lång? Glöm inte hellkropps bilder. Ta en bild med någon vän som är kortare för att framhäva det exempelvis.
Är du vältränad så ha någon bild i t shirt/något plagg som framhäver det/eventuellt gymmet men kör inte utan tröja. De går i princip bara hem om du är overall väldigt snygg.
Har du bra ansiktsdrag, fina ögon? Ta nån selfie med bra dagsljus och visa det.

Om du vill ta det next level och sticka ut mer av kvalitet på bilder så skulle jag rekommendera dig att kontakta någon fotograf eller köpa någon fotografs pre-sets som det kallas. Fräscha redigeringar som gör typ både utseendet och bilderna en nivå bättre oavsett vad.

Är man relativt mån om sig själv osv så ska det mycket till för att inte ha en enda match. Borde vara omöjligt om man inte är groteskt ful. Typ infödingarna i filmerna wrong turn.
Citera
2020-04-10, 14:48
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
TEXT
Man kan accentuera det bästa av sitt yttre, men tror inte att det gör någon skillnad i IvyJuleps fall. Det handlar förmodligen om bilderna och kvalitén på dessa som sådana.

De flesta tar Tinder ganska oseriöst så man ska inte hänga upp sig över hur man bedöms.

Finns för övrigt även modeller som har förvånansvärt liten framgång när det handlar om svarsfrekvensen. Matchningar i sig saknar ju helt betydelse om de inte leder vidare.
Senast redigerad av lakritc 2020-04-10 kl. 14:55.
Citera
2020-04-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Så du säger att folk åker ocjh träffar vatandra trots allt?
Vadå för åldersgrupp?
Jag vet inte hur det är med de yngre tjejerna men 30+ kvinnorna är pilskare och mer villiga att träffas än någonsin tidigare.
Citera
2020-04-10, 19:26
Bannlyst
En sådan som ser ut som jag, ser ju ut som Harry Viktor / en stor svensk, för mig borde det ju räcka med en enda bild, den på min avatar. Eller vad sägs? Hade väl funkat klockrent 1939 iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in