Citat:
Ursprungligen postat av
IvyJulep
Jag har lite olika bilder, en selfie och ett par bilder tagna av andra. Ingen av bilderna är speciellt bra men de är fullt normala.
Jag har alltid haft en bio som jag har uppdaterat några gånger, där jag skrivit vad jag har för intressen och att jag söker något seriöst.
Om jag ska skapa om kontot på nytt så kommer jag definitivt skaffa bättre bilder först, jag gissar på att det är det som det faller på idag, att bilderna är sådär.
0 matchningar låter lite surt på nästan 1 år.
Kolla dig i spegeln och kolla vad dina styrkor med ditt yttre är.
Är du lång? Glöm inte hellkropps bilder. Ta en bild med någon vän som är kortare för att framhäva det exempelvis.
Är du vältränad så ha någon bild i t shirt/något plagg som framhäver det/eventuellt gymmet men kör inte utan tröja. De går i princip bara hem om du är overall väldigt snygg.
Har du bra ansiktsdrag, fina ögon? Ta nån selfie med bra dagsljus och visa det.
Om du vill ta det next level och sticka ut mer av kvalitet på bilder så skulle jag rekommendera dig att kontakta någon fotograf eller köpa någon fotografs pre-sets som det kallas. Fräscha redigeringar som gör typ både utseendet och bilderna en nivå bättre oavsett vad.
Är man relativt mån om sig själv osv så ska det mycket till för att inte ha en enda match. Borde vara omöjligt om man inte är groteskt ful. Typ infödingarna i filmerna wrong turn.