Citat:

Ursprungligen postat av 
Victus

Jag har inte en enda som jag verkligen känner är en "Wow" matchining som i vart fall börjar närma sig att motsvara det jag själv kan erbjuda i en relation, utseendemässigt och materiellt(karriär) då. 
Ett stort problem för mig är att under en halvtimme swipande kanske jag drar ja på 3-4 personer, sen ska jag ens dyka upp i deras flöde(vilket kan ta extremt lång tid) samt att de ska swipa ja på mig. Så det är ju inte direkt effektivt med tanke på hur låg kvalité tjejernas profiler på tinder håller... 
Nej jag läser oftast bion när vi väl matchar istället. Sneglar på den innan jag swipar och i något fall har den faktiskt vägt över och jag swipat ja men då ligger man redan och pejlar på min gräns.
Jag har strax över 200 likningar där men är oftast folk som jag undrar varför dem ens bemödar sig att lika mig, brist på självinsikt potentiellt antar jag.

Exakt så! Inga wow-matchningar så långt ögat kan nå där både utseende och karriär är av intresse 

Kan säga att killarnas profiler håller inte högre kvalité direkt, gamla suddiga bilder, konstiga vinklar. 
Har ändå en nytagen helkroppsbild där det tydligt framgår att jag är smal och vältränad, framgår även att den är det då jag står framför ett stängt sats med Corona-info-skylten i bakgrunden (nu outar jag mig väl för er här också haha). 
Skaffade Tinder gold nu och har drygt 4000 likes, majoriteten ser dock ut som fullblodstrash, så ja jag håller med, självinsikten är galen. För att inte tala om vissa av superliksen, de kommer i kvantitet men sjuhelsike vilka Shrek-lool-a-likes