2018-11-19, 18:57
Medlem
Skopjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Här har du tre random tips:

* Skippa selfies
* Tänk på att bilden säger mer än hur du ser ut. Hjälper inte så mycket om du är snygg på en bild när den samtidigt förmedlar att du är en basement-dweller. Ta bilder i sociala (sjysta) sammanhang.
* Om du har snygg kropp, visa det gärna – men på ett subtilt sätt. Uppenbara spännisbilder kommer göra mer skada än nytta.

Tack ska du ha, bra tips! Hatar att träna så har egentligen inget intresse av å flasha, även fast jag inte skäms för min fina kropp. Fast min upplevelse är att inga nudepics = att då tappar tjejerna som visar ett och annat intresset lätt. :P Inte alla såklart men jag upplever att de flesta gör det.
Citera
2018-11-19, 19:00
Medlem
Skopjas avatar
Undrar bara, varför funkar inte selfies?
Citera
2018-11-19, 20:05
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Undrar bara, varför funkar inte selfies?
En selfie är väl ok men du ska främst förmedla att du lever ett roligt liv och har mycket för dig. En massa badrumsselfies får det att se ut som att du aldrig har lämnat badrummet.
Citera
2018-11-19, 20:08
Bannlyst
Jag finner det lite konstigt med hela "selfies är inge bra, du ska visa att du har ett awesome liv!!". Ärligt talat, bryr sig tjejer verkligen om det skiten? Jag bryr mig tex inte ett skit om tjejen har en selfie eller inte, jag bryr mig nada om hon fotat någon bild i en grupp av vänner eller på någon jävla snowboar, jag vill se hur hon SER UT och inget annat.

Har svårt att tänka mig att kvinnor bryr sig särskilt mycket heller.
Citera
2018-11-19, 20:19
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindah
Jag finner det lite konstigt med hela "selfies är inge bra, du ska visa att du har ett awesome liv!!". Ärligt talat, bryr sig tjejer verkligen om det skiten? Jag bryr mig tex inte ett skit om tjejen har en selfie eller inte, jag bryr mig nada om hon fotat någon bild i en grupp av vänner eller på någon jävla snowboar, jag vill se hur hon SER UT och inget annat.

Har svårt att tänka mig att kvinnor bryr sig särskilt mycket heller.
Dem bryr sig! Män och kvinnor kollar efter olika saker.
Senast redigerad av spyder123 2018-11-19 kl. 20:21.
Citera
2018-11-19, 20:25
Medlem
Försöker ni verkligen hitta wifey på tinder
Citera
2018-11-19, 20:28
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycoghost
Försöker ni verkligen hitta wifey på tinder
Dom kör med eufeismer men visst någon stackars bluepill som tror på soul mate och att den då kan vara vart som helst.
Citera
2018-11-19, 20:31
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Lät inte så i din tidigare post dock . Herregud varenda brud som jag misstänkt varit fet har blivit avslöjad via facebook stalking bl a på hennes vänners sidor. Självklart finns det massvis med osmickrande bilder på brudarna där ev dubbelhakor och sånt syns, fettman dvs, men som sagt när jag fick till min första bild är detta problem i princip helt raderat. Vet inte om det är att brudarna har börjat förstå att dom inte kan matcha med killar som är lite "snyggare" nuförtiden? Dvs "att det ska bli något seriöst" med en kille som är snyggare, Men hur som helst så har jag inget sånt problem längre, alls.

Så sant som det är skrivet. Här är ett rykande färskt exempel. Nedan Tinderbild:

https://imgur.com/Ccgc8OK

Visade sig vara en 4 år gammal bild, nedan en jag stalkade fram som är ett år gammal:

https://imgur.com/gf8C9p1

Förstår inte hur man lyckas med konststycket att svälla så mycket på bara tre år. Brudar alltså.
Citera
2018-11-19, 20:59
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Dom kör med eufeismer men visst någon stackars bluepill som tror på soul mate och att den då kan vara vart som helst.

Well vet flera i min närhet som hittills lyckats hålla ihop efter att ha hittat varandra via Tinder.

Lustigt att du uttalar dig om något du ingenting vet.
Citera
2018-11-19, 21:01
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Så sant som det är skrivet. Här är ett rykande färskt exempel. Nedan Tinderbild:

https://imgur.com/Ccgc8OK

Visade sig vara en 4 år gammal bild, nedan en jag stalkade fram som är ett år gammal:

https://imgur.com/gf8C9p1

Förstår inte hur man lyckas med konststycket att svälla så mycket på bara tre år. Brudar alltså.

Gick också på det i helgen men då var jag stensäker baserat på alla Tinderbilder att hon var normalvikt. Men mycket riktigt var dubbelhakan och buken framme sedan. Mycket besvikelse över just det men i övrigt vettig så ingen slösad tid.

Första bilden kan du se fettet mellan arm och kropp vilket är en indikation på över normalvikt. Inte i närheten av den extrema svullningen senare men hade defintivt inte väntat mig nån smal baserat på det lilla armpartiet man skymtar. En andra glans på nulägesbilden talar ju för extremt mycket vin (pluffsig), förmodligen stress samt ålder. Tjejer som passerar 25 åldras fort alltså. Riktigt fort.
Citera
2018-11-19, 21:17
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Gick också på det i helgen men då var jag stensäker baserat på alla Tinderbilder att hon var normalvikt. Men mycket riktigt var dubbelhakan och buken framme sedan. Mycket besvikelse över just det men i övrigt vettig så ingen slösad tid.

Första bilden kan du se fettet mellan arm och kropp vilket är en indikation på över normalvikt. Inte i närheten av den extrema svullningen senare men hade defintivt inte väntat mig nån smal baserat på det lilla armpartiet man skymtar. En andra glans på nulägesbilden talar ju för extremt mycket vin (pluffsig), förmodligen stress samt ålder. Tjejer som passerar 25 åldras fort alltså. Riktigt fort.

Haha det med armen tänkte jag också på. Lite för mycket överarmsfett är en stark indikator på en något svullen kropp.

Jag har sett flertalet hemska fall som gått upp något otroligt i vikt under sin studietid. Läser man ett lästungt program så blir många stillasittande, det är lite härligt att ha något att tugga på när man pluggar, och så en jävla massa vin och lowkey-festande. Du kan aldrig veta hur en tjej utvecklar sig förrän hon gjort klart sin utbildning. Ropa inte hej för tidigt osv.
Citera
2018-11-19, 21:52
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skopja
Hörni, hur tar man bra bilder till sin profil? Nå' tips?
Gå till en proffsfotograf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in