Citat:
Ursprungligen postat av
Knobelsdorff
Gick också på det i helgen men då var jag stensäker baserat på alla Tinderbilder att hon var normalvikt. Men mycket riktigt var dubbelhakan och buken framme sedan. Mycket besvikelse över just det men i övrigt vettig så ingen slösad tid.
Första bilden kan du se fettet mellan arm och kropp vilket är en indikation på över normalvikt. Inte i närheten av den extrema svullningen senare men hade defintivt inte väntat mig nån smal baserat på det lilla armpartiet man skymtar. En andra glans på nulägesbilden talar ju för extremt mycket vin (pluffsig), förmodligen stress samt ålder. Tjejer som passerar 25 åldras fort alltså. Riktigt fort.
Haha det med armen tänkte jag också på. Lite för mycket överarmsfett är en stark indikator på en något svullen kropp.
Jag har sett flertalet hemska fall som gått upp något otroligt i vikt under sin studietid. Läser man ett lästungt program så blir många stillasittande, det är lite härligt att ha något att tugga på när man pluggar, och så en jävla massa vin och lowkey-festande. Du kan aldrig veta hur en tjej utvecklar sig förrän hon gjort klart sin utbildning. Ropa inte hej för tidigt osv.