2020-05-14, 17:11
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-right
Min respekt för svenska tjejer har försvunnit nu efter att ha provat Tinder en vecka. Vilka arroganta och respektlösa individer. Överviktiga tjejer tror t.ex dom är fotomodeller och förtjänar mr drömprins.

Kan dela in tjejerna i tre kategorier.
1: Tjejer som söker följare till Instagram eller Snapchat.
2: Singelmammor, oftast under 25 med flera barn.
3: Tjejer som påstår sig söka seriöst.

Sett konversationer från t.ex USA, där verkar det inte krävas mycket för att lyckas med tindertjejer. För att lyckas här är det som att söka ett avancerat arbete man inte är kvalificerad för.

Så ni erfarna och framgångsrika tinderanvändare, hur gör ni för att lyckas ragga hem tindertjejer? Behandlar ni dom som skit?
Jag såg en karta från USA tro jag det var hur mycket tjejer swipar höger och tror siffran var typ 5% så tvekar på att det är enklare där med tanke på hur många feta människor det är där med. Det är nog samma där som här. Det sprider sig snabbt pga kvinnor hivemind eller sisterhood uber alles.

Dom som dock lyckas beter sig dock inte stereotypiskt romantiskt som ge någon komplimang och erbjuda dejt med blommor och liknande. Dom kör väl någon form av "game" eller så skriver tjejerna själva till dom heta eller rika männen. Tjejer är inte blyga nu för tiden.
Citera
2020-05-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag såg en karta från USA tro jag det var hur mycket tjejer swipar höger och tror siffran var typ 5% så tvekar på att det är enklare där med tanke på hur många feta människor det är där med. Det är nog samma där som här. Det sprider sig snabbt pga kvinnor hivemind eller sisterhood uber alles.

Dom som dock lyckas beter sig dock inte stereotypiskt romantiskt som ge någon komplimang och erbjuda dejt med blommor och liknande. Dom kör väl någon form av "game" eller så skriver tjejerna själva till dom heta eller rika männen. Tjejer är inte blyga nu för tiden.

Jag betedde mig inte direkt som en mes utan som en självsäker person och "skröt" lite att jag har ett stabilt liv med okej ekonomi osv.

En bekant jag har lyckas också med Tinder. Han lever liksom på socialbidrag, bor i en etta på 25 kvadrat, inge körkort eller bil.
Citera
2020-05-14, 17:20
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Jag betedde mig inte direkt som en mes utan som en självsäker person och "skröt" lite att jag har ett stabilt liv med okej ekonomi osv.

En bekant jag har lyckas också med Tinder. Han lever liksom på socialbidrag, bor i en etta på 25 kvadrat, inge körkort eller bil.
Och hur är kvinnorna din bekanta är med? Det luktar bs om det inte råkar vara så att han är väldigt snygg, spelar i något band kanske eller fixar droger enkelt.
Citera
2020-05-14, 17:29
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Finns ingen hemligt mer än att se bra ut. Behöver inget game utan efter det att man lämnat ut sin IG eller på annat sätt verifierat sin identitet så kan man nästan direkt fråga om dejt.
Citera
2020-05-14, 17:30
Medlem
Citat:
Och hur är kvinnorna din bekanta är med? Det luktar bs om det inte råkar vara så att han är väldigt snygg, spelar i något band kanske eller fixar droger enkelt.

Han brukar lyckas ragga upp alla möjliga sorter. Han är typen som bränner inkomsten första dagen och har aldrig några pengar sen.

Men min bekanta är inte den enda som lyckas. Fler verkar lyckas på Tinder, jag skulle vilja veta mer om vilket game ni kör som får tindertjejerna på fall.

Har heller inte lyckats hitta någon jag känner än, så kanske är en viss sorts tjejer som dras till appen.
Citera
2020-05-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Finns ingen hemligt mer än att se bra ut. Behöver inget game utan efter det att man lämnat ut sin IG eller på annat sätt verifierat sin identitet så kan man nästan direkt fråga om dejt.

Stämmer säkert. Folk har blivit väldigt ytliga och värderar inte längre personen dom har framför sig utan hans/hennes profiler på sociala medier.
Citera
2020-05-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Vad svamlar du om? Min avatar har inget med min Tinderprofil att göra.l
Ursäkta att jag bjöd på lite opåkallad humor

Jo lägg upp den, det finna olika modell-utseenden i helvetet, framförallt är det intressant för oss vad tjejerna säger till honom
Citera
2020-05-14, 17:41
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Han brukar lyckas ragga upp alla möjliga sorter. Han är typen som bränner inkomsten första dagen och har aldrig några pengar sen.

Men min bekanta är inte den enda som lyckas. Fler verkar lyckas på Tinder, jag skulle vilja veta mer om vilket game ni kör som får tindertjejerna på fall.

Har heller inte lyckats hitta någon jag känner än, så kanske är en viss sorts tjejer som dras till appen.
Det är typ topp 10-20 %av männen som "lyckas ". Män ljuger uppåt när dom pratar om sina ligg oftast. Dessa toppmän får till det via att dom är ganska snygga eller maskulina. I vissa fall är det rikare män eller män som har någon form av status såsom spela i ett band osv.

Sedan finns det män som är duktiga på att hitta tjejer med låg självkänsla och vet vad dom ska göra med det.

Sedan finns det män som knullar typ allt.
Citera
2020-05-14, 17:44
Medlem
Citat:
Min respekt för svenska tjejer har försvunnit nu efter att ha provat Tinder en vecka. Vilka arroganta och respektlösa individer. Överviktiga tjejer tror t.ex dom är fotomodeller och förtjänar mr drömprins.

Kan dela in tjejerna i tre kategorier.
1: Tjejer som söker följare till Instagram eller Snapchat.
2: Singelmammor, oftast under 25 med flera barn.
3: Tjejer som påstår sig söka seriöst.

Sett konversationer från t.ex USA, där verkar det inte krävas mycket för att lyckas med tindertjejer. För att lyckas här är det som att söka ett avancerat arbete man inte är kvalificerad för.

Så ni erfarna och framgångsrika tinderanvändare, hur gör ni för att lyckas ragga hem tindertjejer? Behandlar ni dom som skit?

Bra, nu är du redpilled. Välkommen till verkligheten.
Citera
2020-05-14, 17:44
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
TEXT
Tjejerna kontaktar honom bara ibland. Han behöver faktiskt ofta ta initiativ till en konversation, vilket jag på förhand inte trodde. De säger inget märkvärdigt utan första meddelandet har ofta en busig och skämtsam ton. Sedan rullar en mer seriös diskussion igång.
Citera
2020-05-14, 18:05
Medlem
En rolig sak som jag uppmärksammade var att det dök upp tjejer som hade text som "röstar du SD så swipa vänster". Varför bryr sig tjejer om vad killen röstar på?
Citera
2020-05-14, 18:10
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
En rolig sak som jag uppmärksammade var att det dök upp tjejer som hade text som "röstar du SD så swipa vänster". Varför bryr sig tjejer om vad killen röstar på?
För att dessa tjejer är som får. Om media och även skolorna med sina politiskt korrekta NPCs säger mer eller mindre att SD ska man hålla sig borta från så gör dom det. Tjejerna blir ideologer som bryr sig mer om någon abstrakt kamp mot precis ingenting än att samhället ska fixas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in