2019-11-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakkel
Jag är ny på tinder. Första och andra veckan jag använde det så hände det ganska mycket. Fick nästan till en dejt också (hon avbokade). Men nu har det hänt absolut noll på säkert 2-3 veckor. Är det normalt? Verkligen noll likes, meddelanden... osv..

Sånt verkar vara ganska normalt i början. Det kanske beror på din profil?

Enkla tips:
- Inga selfies, bilderna skall vara tagna av andra, högupplösta, samt visa dig i olika situationer. Viktigt är att ögonen syns. Profilbilden bör vara ljus och du bör "sticka ut" en liten aning så att säga.

- Spamma inte åt höger, utan kanske 30-40% för bäst resultat, vad jag har hört och läst.

- Skriv med dina matchningar om och när du får sådana.
Citera
2019-11-08, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusPresley
Sånt verkar vara ganska normalt i början. Det kanske beror på din profil?

Enkla tips:
- Inga selfies, bilderna skall vara tagna av andra, högupplösta, samt visa dig i olika situationer. Viktigt är att ögonen syns. Profilbilden bör vara ljus och du bör "sticka ut" en liten aning så att säga.

- Spamma inte åt höger, utan kanske 30-40% för bäst resultat, vad jag har hört och läst.

- Skriv med dina matchningar om och när du får sådana.
Väldigt bra tips i kort och koncist format (och som jag som pensionerad gammal Tinder-räv kan skriva under på)
Citera
2019-11-08, 17:20
Medlem
Fick fyra matchningar idag men inte en enda svarar, riktigt respektlöst. Man känner sig så obetydlig och överflödig när tjejerna har makten och kan sitta och välja och vraka på ett obegränsat antal.
Citera
2019-11-08, 17:28
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoomy
Fick fyra matchningar idag men inte en enda svarar, riktigt respektlöst. Man känner sig så obetydlig och överflödig när tjejerna har makten och kan sitta och välja och vraka på ett obegränsat antal.

Äh deras dag kommer. Slutar väl upp med att de blir 40-45, ensamma, feta och har en katt som deras enda sällskap. Sådant får de flesta av oss smaka på på Tinder, bara att gå vidare.
Citera
2019-11-08, 17:34
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Snälla din jävla pajas. Bara för nån matchar så innebär det inga som helst krav på något mer.
Citera
2019-11-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalet031
Snälla din jävla pajas. Bara för nån matchar så innebär det inga som helst krav på något mer.
Känns väldigt poänglöst att hänga där i så fall om det enda man gör är att söka uppmärksamhet. Är du av det kvinnliga könet?
Citera
2019-11-09, 01:29
Har tinder gold och ser att en väldigt snygg tjej gillat mig med bion "Var väldigt glad om vi jag swipar höger och vi matchar". Även om jag har lust att swipea höger på just henne tack vare gold så finns det någon sida av mig som skriker "gör det inte av princip skäl, hon ska inte tro att hon kan få alla killar hon vill ha"
Citera
2019-11-09, 09:29
Medlem
Citat:

Snyggt, jag har 3 st matchningar och Ingen svarar när jag skriver.
Några matchningar har försvunnit så jag antar att dom har tryckt fel eftersom dom försvann lika snabbt som dom kom.

Vissa matchningar säljer sexbilder och filmer på Snapchat sjukt oseriöst

Jag håller med att det är sjukt att man inte kan va kräsen utan swipa höger på tjejer man egentligen inte är så pigg på.
Citera
2019-11-09, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Har tinder gold och ser att en väldigt snygg tjej gillat mig med bion "Var väldigt glad om vi jag swipar höger och vi matchar". Även om jag har lust att swipea höger på just henne tack vare gold så finns det någon sida av mig som skriker "gör det inte av princip skäl, hon ska inte tro att hon kan få alla killar hon vill ha"

Ju snyggare dom är desto mer oseriösare är dom.
Stor chans att dom är där för sitt eget ego eller säljer sex. Om hon är en klass du inte är van vid.
Citera
2019-11-09, 09:40
Medlem
Väldigt få guldkorn på Tinder.

Fullt med fula tjejer typ 80 procent.
Jag förstår inte att många tjejer ser ut som killar ? Var är dom feminina tjejerna nånstans? Vissa har väldigt fult språk i sin presentation. Sjukt många utan presentation.
Många tjejer har festbilderna, har ni festbilder på ert cv också? 1 bild. Bilder där man inte ser hur dom ser ut, konstgjorda bilder som kanin öron, hur gammal är du egentligen?
Vänsterextrema som hatar Sd ser jag en del av och dom är så fula, frågan är inte om Sd killar vill ha dom, vill verkligen vänster killar ha dom. En utländsk tjej ville inte ha rasister men tror hon verkligen att en rasist skulle välja henne. 😂😂😂
Sjukt många mammor.
Svenskar som pratar engelska, varför.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2019-11-09 kl. 09:43.
Citera
2019-11-09, 09:52
Medlem
Nu har det hänt igen. Tinder visar att det är fejpapp.

Som jag tidigare skrivit, jag har ominstallerat appen flera gånger. Varenda gång, så är det alltid cirak 5-10 samma "tjejer" som dyker upp som första alternativ att svepa på. Inget snack om saken att det är riggat, eller så betalar dessa tjejer till Tinder för att syans först. De är tydligen singlar år ut och år in, har Instagramkonton de markandsför och de ser alla likadana ut: Blonda, snygga, ständigt singlar, Instagram-foton.

Tinder är fejk till stor del. Prostitution, Instagram-brudar som gör reklam, Tinders egna fejkprofiler, troll som ska skoja med en. Cirka 50% anser jag vara "normala" tjejer.
Citera
2019-11-09, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Väldigt få guldkorn på Tinder.

Fullt med fula tjejer typ 80 procent.
Jag förstår inte att många tjejer ser ut som killar ? Var är dom feminina tjejerna nånstans? Vissa har väldigt fult språk i sin presentation. Sjukt många utan presentation.
Många tjejer har festbilderna, har ni festbilder på ert cv också? 1 bild. Bilder där man inte ser hur dom ser ut, konstgjorda bilder som kanin öron, hur gammal är du egentligen?
Vänsterextrema som hatar Sd ser jag en del av och dom är så fula, frågan är inte om Sd killar vill ha dom, vill verkligen vänster killar ha dom. En utländsk tjej ville inte ha rasister men tror hon verkligen att en rasist skulle välja henne. 😂😂😂
Sjukt många mammor.
Svenskar som pratar engelska, varför.

Med andra ord, vara hel och ren och marknadsföra sig som lite sund (inga festbilder, fest innebär supa och knull och sjukdomar) och de tjejerna ökar 4 snäpp på den tiogradiga skalan bara genom att hålla igen lite med sminket.

Glad jag inte är med på Tinder. Skulle vara helt bedrövad av vad jag ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in