Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-05, 20:56
Medlem
R.Bloodworths avatar
Matchade med en sjukt söt tjej tidigare i dag. Typiskt nog så har jag inte fått något svar tillbaka. Allt i vanlig ordning med andra ord xD
Citera
2019-11-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Matchade med en sjukt söt tjej tidigare i dag. Typiskt nog så har jag inte fått något svar tillbaka. Allt i vanlig ordning med andra ord xD

Man undrar varför de ens högerswipar haha dumma luder
Citera
2019-11-05, 23:48
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eramammorisback
Man undrar varför de ens högerswipar haha dumma luder

Haha ja, det är den stora frågan! Får jag 10 matchningar så svarar 9 inte, och den som svarar är lika intressant som en vägg. Bekräftelsebehov goes a long way!
Citera
2019-11-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gymmars
Tinder i Ukraina: 20-40 matchningar per dag när jag är aktiv, om inte fler. Extremt enkelt att träffa kvinnor som är 18-21 år om man så vill, då är jag en man vid 30-sträcket. Man ser många par här där mannen är runt 40 och kvinnan 20-25. Kvinnorna svarar nästan direkt, är ivriga att träffas, många är familjekära och vill ha barn snart.

Tinder i Thailand: Matchningarna tar aldrig slut, man är här extremt attraktiv som vit svensk man, man kan fullkomligt välja och vraka. Om man av någon anledning inte skulle få det så kan man köpa sig en lyxig eskort för kvällen för en struntsumma. Här behöver man aldrig gå utan sex (eller förhållande) som vit man om man så önskar, detta gäller antagligen för män mellan 18-50, kanske det blir svårare sen, jag vet inte.

Tinder i Sverige: 1 match per dag, om ens det. I början går det bättre, med nystartat konto, efter "newbie gainsen" får man 0-1 match per dag, oftast med fulare tjejer, singelmorsor, 40+are med diverse problem. Ofta pillerknaprande, vrickade vänsteråsikter, "självständiga och starka!", väldigt låg kvalitet.

Att man vill dejta i Sverige som man idag är faktiskt helt otroligt, jag vet inte varför jag fortfarande försöker när jag är här. Det blir förövrigt värre för varje år som går här hemma i Svearike, det har jag lagt märke till.

Ukraina låter riktigt trevligt.
Hur skulle du ranka ditt eget utseende? Tillhör du den snyggare kategorin eller är du mer "normal guy" typ?
Citera
2019-11-06, 15:03
Någon annan som har problem med att logga in på tinder? Får inte något verifikations sms
Citera
2019-11-06, 22:17
Medlem
Olegskis avatar
Händer det att vissa tjejer bara swipar höger på allt och alla?
Citera
2019-11-07, 02:35
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerat-Forum
Och tjejerna är oskyldiga små varelser som behandlar män med respekt menar du? Herr white knight

På 50-60 talet var kvinnor inte lika promiskuösa och hade 200 sexpartners innan dom fyllt 30, skaffade man familj och ungar så var det inte heller särskilt troligt att man 5 månader senare lade ut en kontaktannons i den lokala tidningen för att hitta en ny man. Är det så svårt för dig att inse?

Visst alla är inte "sliddjur", men 90% utav dom är fan helt jävla rökta i skallen.

Ja, många gör det ja. Om man behandlar dom bra och med respekt.
Vi är släkt med bonobos och enligt naturen kan man ha mycket sex och leva som poly. Det är deras val. Man ska fortfarande respektera dom för det! Som kvinnor. Dom får väl knulla lika mycket som män vill, deras rättighet.
Sen är det olika bland tjejer och jag är inte för otrohet alls. Om nån gifter sig får dom va trogna, men giftemål är en mänsklig uppfinning och existerar inte i naturen och det vilda så.

Det är din åsikt att dom är rökta i skallen. Jag tycker många är mycket fina som dom är. Jag tycker dock du verkar rökt i skallen... Till viss del. Sättet du tänker på i tidigare poster och även här. Hur du utrycker dig online. Vi är fria människor med egna kroppar och val.
Citera
2019-11-07, 08:18
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Händer det att vissa tjejer bara swipar höger på allt och alla?
Absolut. Vissa är tillräckligt uttråkade för att slösa bort sin tid på det sättet.
Citera
2019-11-07, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Haha ja, det är den stora frågan! Får jag 10 matchningar så svarar 9 inte, och den som svarar är lika intressant som en vägg. Bekräftelsebehov goes a long way!

För att hon har chatt convos igång med 15 andra killar som är intressantare och snyggare än dig. Om det inte blir något med någon av dom så kanske du får chansen.. det är vad det är, vi killar konkurrerar inbördes med varandra om damerna, den som är bäst vinner
Citera
2019-11-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Absolut. Vissa är tillräckligt uttråkade för att slösa bort sin tid på det sättet.

Har man 100 högerswipes per dag eller totalt?
Är det högerswipes är det ju bara att ägna 1 min var 12e timme att swipa höger 100 ggr
Annars kunde man ju vara lite selektiv

Men helvete 99% märks att de tagit tiotusentals bilder och valt de bästa
Var träffar man vanligt folk

https://www.youtube.com/watch?v=pwNPTT7nDS0
https://www.youtube.com/watch?v=m8YeyBH3FJU
Senast redigerad av falurouge 2019-11-07 kl. 13:32.
Citera
2019-11-07, 15:59
Medlem
Spakkels avatar
Jag är ny på tinder. Första och andra veckan jag använde det så hände det ganska mycket. Fick nästan till en dejt också (hon avbokade). Men nu har det hänt absolut noll på säkert 2-3 veckor. Är det normalt? Verkligen noll likes, meddelanden... osv..
Citera
2019-11-07, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Nja, en fråga, startade du en ny profil när du "gjorde ett nytt försökt"?

Isf är det normalt. Du får en boost när du skapar ny profil. Efter ett par dagar saktar det ner rejält.

Hej! Japp det gjorde jag! Dock så ska "boosten" bara vara i ett par dagar, och matchningarna har rullat på sedan dess om än i en något minskad omfattning, så jag tror helt enkelt att min profil är helt okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in