Citat:
Ursprungligen postat av
Infiltrerat-Forum
Och tjejerna är oskyldiga små varelser som behandlar män med respekt menar du? Herr white knight
På 50-60 talet var kvinnor inte lika promiskuösa och hade 200 sexpartners innan dom fyllt 30, skaffade man familj och ungar så var det inte heller särskilt troligt att man 5 månader senare lade ut en kontaktannons i den lokala tidningen för att hitta en ny man. Är det så svårt för dig att inse?
Visst alla är inte "sliddjur", men 90% utav dom är fan helt jävla rökta i skallen.
Ja, många gör det ja. Om man behandlar dom bra och med respekt.
Vi är släkt med bonobos och enligt naturen kan man ha mycket sex och leva som poly. Det är deras val. Man ska fortfarande respektera dom för det! Som kvinnor. Dom får väl knulla lika mycket som män vill, deras rättighet.
Sen är det olika bland tjejer och jag är inte för otrohet alls. Om nån gifter sig får dom va trogna, men giftemål är en mänsklig uppfinning och existerar inte i naturen och det vilda så.
Det är din åsikt att dom är rökta i skallen. Jag tycker många är mycket fina som dom är. Jag tycker dock du verkar rökt i skallen... Till viss del. Sättet du tänker på i tidigare poster och även här. Hur du utrycker dig online. Vi är fria människor med egna kroppar och val.