Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-10, 11:07
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..
Alltså jag läste på förra sidan om folk som tror sig skriva med fakeprofiler. Alltså ni får väl vara lite detektiver i så fall! Skaffa ett konto på upplysning.se och om tjejen skriver att hon är 28 år, heter Josefina, bor i Täby, ja då har du allt som du behöver. Det är bara gå in och knappa in alla uppgifter, du får kanske upp 10 st Josefina som bor i Täby och är i den ålder, in och sök på varenda en på facebook.

Jag har gjort detta många gånger bara för att jag är nyfiken på vad det är för några. Hittar du hennes facebook-sida med en massa små hundar, ja då börjar du prata med henne om ditt favoritämne - hundar! haha
Men gud vad skumt, att skriva med någon som kollat upp en och det märks när du vet hennes intressen.
Citera
2019-07-10, 11:18
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Många som tycker/tror att man är riktigt snygg bara för man har läppstift. Tycker synd om dem måste vara svårt för killar..jag får så många meddelanden nu och matchningar med nästan vem som helst bara för jag har läppstift. Men kan ju inte visa intresse för alla, de blir för mkt. Inte bara på tinder men på tinder är det mkt lättare att få matchningar om man har läppstift. Sjukt att man blir ”den där riktigt snygga tjejen” så enkelt. Som de vill ha. Kanske deras fantasi att få en tjej med läppstift.
Citera
2019-07-10, 12:00
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nja, whatsApp ser man personens telefonnummer, alltså uppgifter med visst värde, precis som emailadresser som används att sälja vidare så scammers kan utnytja te.x skicka skräppost eller bluffsamtal

Är just detta jag är rädd för - att det ska utnyttjas på något sätt.
Citera
2019-07-10, 12:03
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Många som tycker/tror att man är riktigt snygg bara för man har läppstift. Tycker synd om dem måste vara svårt för killar..jag får så många meddelanden nu och matchningar med nästan vem som helst bara för jag har läppstift. Men kan ju inte visa intresse för alla, de blir för mkt. Inte bara på tinder men på tinder är det mkt lättare att få matchningar om man har läppstift. Sjukt att man blir ”den där riktigt snygga tjejen” så enkelt. Som de vill ha. Kanske deras fantasi att få en tjej med läppstift.
Tragiskt, men du kanske har andra bilder som också gör dig intressant? Kasualitet behöver inte föreligga.

Har man Tinder som tidsfördriv kanske läppstift är en god idé.
Senast redigerad av lakritc 2019-07-10 kl. 12:07.
Citera
2019-07-10, 14:40
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tragiskt, men du kanske har andra bilder som också gör dig intressant? Kasualitet behöver inte föreligga.

Har man Tinder som tidsfördriv kanske läppstift är en god idé.

Det som är tragiskt är hur lätt killar får intresset bara av läppstift. Att det gör sån skillnad. Skulle vara mitt tips alla tjejer som vill lyckas i dejting, ett snyggt rött läppstift. Direkt när jag bytte till bilder med läppstiftet så märkte jag att mkt fler började skriva. Jag tror inte jag har intressanta bilder, men kanske fint ansikte+läppstift gör att det ser bra ut.

Jag har inte som tidsfördriv jag har träffat en man där som jag gillar. Men är lite tveksam till att börja en relation men man kan ju träffas och se hur det blir. Vill bara att det ska vara rätt person i så fall. Inte så jag drömmer om att ha en relation och tar alla som är intresserade men jag skulle kunna tänka mig att ha det om det kändes bra.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2019-07-10 kl. 14:57.
Citera
2019-07-10, 14:55
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Tror inte jag väljer ”bästa” killarna heller, väljer aldrig på dem som är i ”toppval” och har bar överkropp solbrända med mkt muskler. Väljer någon annan om jag får välja en. Om dem har en bra presentation och intressant. Roligt att gå igenom och läsa alla presentationer mer. 🙃
Citera
2019-07-10, 16:02
Medlem
Honeyvoices avatar
Apropå bion..här var det en som fick grava problem efter vad som stod i hans. Fast det var ju inte han som skrev den boohoo…det var hans polare Mållgan(som Betongbaletten hade sagt)

"Jonsson har i veckan fått hård kritik i sociala medier efter att ha uppdaterat sin Tinder-profil med texten: ”Vad säger man till en tjej med två blåtiror? Inget, hon har redan blivit tillsagd två gånger”. En händelse om också fått Svenska Muaythaiförbundet att reagera."

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/BRzpAv/det-borjade-med-ett-forlorat-vad

skärmdump här

https://nyheter24.se/sport/929518-thaiboxningsstjarnan-om-uppmarksammade-tinderprofilen-sjukt-ledsen
Citera
2019-07-10, 20:18
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Apropå bion..här var det en som fick grava problem efter vad som stod i hans. Fast det var ju inte han som skrev den boohoo…det var hans polare Mållgan(som Betongbaletten hade sagt)

"Jonsson har i veckan fått hård kritik i sociala medier efter att ha uppdaterat sin Tinder-profil med texten: ”Vad säger man till en tjej med två blåtiror? Inget, hon har redan blivit tillsagd två gånger”. En händelse om också fått Svenska Muaythaiförbundet att reagera."

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/BRzpAv/det-borjade-med-ett-forlorat-vad

skärmdump här

https://nyheter24.se/sport/929518-thaiboxningsstjarnan-om-uppmarksammade-tinderprofilen-sjukt-ledsen

Kränktheten hos denna misslyckade generation av tjejer når nya nivåer... Herregud, han skriver ju även precis efter; SKÄMT ÅSIDO.....
Citera
2019-07-10, 20:20
Medlem
Emolls avatar
Vad är er erfarenhet av Tinder Gold?

Intressant video där en snubbe berättar om sin erfarenhet samt rekommenderar att man avslutar det.
https://www.youtube.com/watch?v=zeKQh_Oy2aA
Citera
2019-07-10, 21:14
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice

skärmdump här

Åh herregud. Man kan inte skämta om någonting längre. Hade det varit en kvinnas biografi där det stod att en man har blivit tillsagd 2 gånger, då hade det varit "you go girl!" istället.
Citera
2019-07-10, 21:31
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle

Men herregud, på nätet kan den fulaste skogspaddan förvandlas till The Swan. Det är så grav överrepresentation av killar och desperata killar.
Citera
2019-07-10, 21:37
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Men herregud, på nätet kan den fulaste skogspaddan förvandlas till The Swan. Det är så grav överrepresentation av killar och desperata killar.
Någon förvandling behövs väl egentligen inte då desperationen saknar gränser.

Känsliga tittare varnas
Senast redigerad av lakritc 2019-07-10 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in