Citat:
Ursprungligen postat av
Vistula
Jag söker också seriöst men det är tufft. 1 utan 10 tjejer kanske är ute efter seriöst. Resten är bara ute efter sex. Du är inte ensam om långa perioder utan matchningar. De som skryter om 50+ matchningar bor i Stockholm och ser bra ut. Det är definitivt inte normen.
Bor i en halvliten stad. Tänkte just på BackyourFlash:s statistik och insåg han har gett fler likes än jag tror det bor i tätorten där jag bor, lol. Så det är väl också en nackdel för mig. Räknar ihop det till att h*n gett 54000 svep på ett år, det skulle nog räcka för mig att tömma de tio närmaste orterna, haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Tålamod är det bästa.
Annars måste du köpa Tinder Plus om du vill synas. Du är lååååångt ned på listan ska du veta.
Tanken med Tinder är att utvecklarna ska tjäna pengar på det så klart.
Jag har plus men mest bara för att jag av någon anledning föredrar att dölja min profil för de jag inte redan like:at. Om du inte tänker på att använda typ boost-funktionen? Har inte ens tänkt på det, men har inte upplevt det gjort någon herrejössesskillnad.
Tålamod har jag väl om jag fortsatt använda appen utan några matchningar sen mitten av juni, det är först nu jag känner jag börjar tröttna. Mitt plus tar snart slut och jag är tveksam till om jag kommer orka förnya det.
Citat:
Ursprungligen postat av
BackyourFlash
Rackarns, jag raderade mitt första konto när jag ledsnat efter ett halvår och skaffade appen igen långt senare. Men tack! Någon nämnde 7% matchningar vilket inte lät som något märkvärdigt, däremot att du snittar 4 matchningar per dag. Är det bara att du bor i någon större stad? Tänker om du har några insikter eller what ever, ris eller ros eller tips.
Citat:
Ursprungligen postat av
zollejanne
Du är för ful. Tjejer vill bara ha 10% av män. Hur svårt ska det vara för er män att fatta det? Ni ses som smuts.
Ja alltså jag förstår att jag rankas lägre på tinder än IRL men jag tänker det ändå är lite av ett spel och spel bör väl gå att lära sig spela, alltså att man åtminstone kan förbättra sina chanser. Någon tipsade t.ex om photofeeler tidigare så jag ska testa använda det och se om jag kan välja bättre bilder. Har ju kompisar som ser ut ungefär lika bra som jag som lyckas helt okej.