Citat:
Lite vad Nirvana var inne på, du hade ett window of opportunity. Visst, hon hittade väl bättre och höjde ribban, men just där och då så hade du en liten möjlighet. Ibland är det bara timing man behöver - och att förvalta chansen som uppkommer.
Burkm4t kommer i vanlig ordning med enormt träffsäkra tips och om du följer dem kommer du få en betydande fördel.
Men okej, om du redan checkat av det och undrar mer om hur du får till själva träffen så finns det metoder för det också.
Se till att samla information om henne och hennes vardag. Om du t ex vet vad hon gillar för musik kanske du kan hitta någon spelning som du kan bjuda med henne till. Om hon säger att hon längtar efter sommaren kanske du kan fråga henne om hon vill följa med på en picknick ut i naturen. Försök hitta någon typ av connection till henne som människa, och bjud med henne till något som du tror att hon skulle vilja hänga med på.
Men mitt absolut starkaste tips är: reka att hon är tillgänglig innan du frågar. Om hon verkar stressad och upptagen, strunta i att fråga då helt och vänta med det. Om du däremot frågar typ "Vad ska du annars göra av din vecka då?" och hon svarar "inte så mycket", då lägger du fram ditt förslag. För du vill inte bli nekad, och du vill inte att hon ska behöva neka.
Burkm4t kommer i vanlig ordning med enormt träffsäkra tips och om du följer dem kommer du få en betydande fördel.
Men okej, om du redan checkat av det och undrar mer om hur du får till själva träffen så finns det metoder för det också.
Se till att samla information om henne och hennes vardag. Om du t ex vet vad hon gillar för musik kanske du kan hitta någon spelning som du kan bjuda med henne till. Om hon säger att hon längtar efter sommaren kanske du kan fråga henne om hon vill följa med på en picknick ut i naturen. Försök hitta någon typ av connection till henne som människa, och bjud med henne till något som du tror att hon skulle vilja hänga med på.
Men mitt absolut starkaste tips är: reka att hon är tillgänglig innan du frågar. Om hon verkar stressad och upptagen, strunta i att fråga då helt och vänta med det. Om du däremot frågar typ "Vad ska du annars göra av din vecka då?" och hon svarar "inte så mycket", då lägger du fram ditt förslag. För du vill inte bli nekad, och du vill inte att hon ska behöva neka.
Grejen är att hela den konversationen höll på i några timmar. Hade jag chattat med henne i 4-7 dagar så håller jag med om att man borde ta vara på chansen snabbt och "säkra" det, och inte låta det rinna ut för mycket. Vi chattade i några timmar och det var otroligt bra, hade det fortsatt på liknande spår dagen efter så hade något kunnat hända, hade frågat ut henne eller något. Men hon klippte bandet snabbt och under konversationens peak, förväntade mig aldrig att hon skulle kasta mig just där och då.
Hon var sjukt nice och verkade intresserad. Vi pratade fran typ 8 pa kvallen till 2 pa morgonen innan vi bada insag att vi maste lagga oss for jobb imorgon. Funtade pa att forsoka bjuda ut henne men det blev sent sa snabbt sa jag hann aldrig, tankte gora det dagen efter. 2 dagar nu utan svar, kanns trist som fan.