Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-29, 14:44
  #17833
Medlem
4-5 sidor på någon 33-årig singelmorsa och nån hoe som åker 30 mil för att få stock i sig?

Neger snälla.
Citera
2018-06-29, 14:46
  #17834
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Jag vet inte om hon kom när vätskan flödade, alltså. Tror hon så att hon kom totalt två eller tre gånger på hela tiden och så där blöt blev hon minst fyra gånger. Undrar som sagt varför det blev så för henne nu när det aldrig hänt innan; om det var av rent fysiska skäl om man säger så, eller därför att hon var extra kåt. Sjukt trevligt hur som helst!

Jaså? Oj, konstigt beteende ändå. Alltså att man helt omotiverat går från trevlig och seriös till "rakt på sak" och sexorienterad.

Varför inte sikta på att träffa folk innan det rinner ut i sanden då?
Hoppas jag inte låter missunnsam här men du får nog försöka hålla igen med de detaljerande beskrivningarna (som ingen riktigt efterfrågat) i just denna tråden, annars blir det lite väl mycket offtopic och snask, dock dränker de mer sakliga och trådrelevanta erfarenhetsbeskrivningarna och frågeställningarna

Har du skickat ditt omtalade meddelande än?
Citera
2018-06-29, 15:32
  #17835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
4-5 sidor på någon 33-årig singelmorsa och nån hoe som åker 30 mil för att få stock i sig?

Neger snälla.

Hahahha, Skickade in förslag till Photofeeler btw.
Får se om man får något svar.
Skrev att dom borde ha en Casual Sex kategori.
Citera
2018-06-29, 15:53
  #17836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Hoppas jag inte låter missunnsam här men du får nog försöka hålla igen med de detaljerande beskrivningarna (som ingen riktigt efterfrågat) i just denna tråden, annars blir det lite väl mycket offtopic och snask, dock dränker de mer sakliga och trådrelevanta erfarenhetsbeskrivningarna och frågeställningarna

Har du skickat ditt omtalade meddelande än?

Eller hur, kände också att jag blev väl grafisk. Sorry!

Japp, men det är ungefär samma innehåll som ovanstående.
Citera
2018-06-29, 23:17
  #17837
Medlem
R.Bloodworths avatar
Aaaaaaaaaand it happened again!

Matchade med en tjej för ca 20 minuter sedan. Ett par minuter senare är jag unmatchad.

Jag måste inneha någon rekord i detta fenomen. Jag vågar satsa pengar på det. Ingen matchning leder någonsin till en konversation.
Citera
2018-06-30, 08:10
  #17838
Medlem
Hmm, mitt FB konto avaktiverades, trodde Tinder kontot också gjorde det eftersom man inte kan logga in. Ser mig själv på en kompis telefon på Tinder, vad fan? Hur kan jag fortfarande vara aktiv utan att man kan logga in. Helt sjukt. Kontaktade dom och bad dom att ta bort mitt konto pga jag inte har ett FB konto.

De svara med att jag loggar in på Tinder och sedan tar bort det därifrån. Förklarar igen att jag inte kan logga in och jag vill att dom tar bort mitt konto. Efter 10 meddelanden fram och tillbaka säger dom Okej vi kan ta bort kontot. är det samma mailadress som den du skriver ifrån? Ja det är det skriver jag, går 2 dagar utan svar, skriver 3 gånger till och får svar Vi ska undersöka situationen, tack för att du är tålmodig!

Vad i helvete? Fyfan vilken usel support. Haft badoo och liknande förut där jag inte kunnat loggat in och skrev till support och fick det borttaget direkt. Usch, så mitt konto ligger kvar för evigt? Damn..
Citera
2018-06-30, 08:53
  #17839
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Aaaaaaaaaand it happened again!

Matchade med en tjej för ca 20 minuter sedan. Ett par minuter senare är jag unmatchad.

Jag måste inneha någon rekord i detta fenomen. Jag vågar satsa pengar på det. Ingen matchning leder någonsin till en konversation.

Fasen vad tråkigt. Lider med dig bro.
Hur har det gått för dig på Tinder annars? Har du fått till det med någon dam?

Själv har jag Gold/Plus men tjejerna vill knappt ses trots matchningar. uppe i 44 st nu men det är rätt stor spridning på dessa över halva Sverige.
Citera
2018-06-30, 12:48
  #17840
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Fasen vad tråkigt. Lider med dig bro.
Hur har det gått för dig på Tinder annars? Har du fått till det med någon dam?

Själv har jag Gold/Plus men tjejerna vill knappt ses trots matchningar. uppe i 44 st nu men det är rätt stor spridning på dessa över halva Sverige.

Av alla jag matchat med, säg 50 totalt, har jag chattat med 2 och de sluta svara snabbt 😂
Citera
2018-06-30, 12:49
  #17841
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Av alla jag matchat med, säg 50 totalt, har jag chattat med 2 och de sluta svara snabbt 😂

Hmm...över hur lång tid har detta skett?
Citera
2018-06-30, 15:53
  #17842
Medlem
I Grekland med brorsan och sjukt taggad på resan i stort samt eventuella Tinder-äventyr som kan komma att uppstå. Dock verkar appen vaea rejält riggad för likesen har verkligen uteblivit de senaste dagarna och den där påstådda automatiska boosten på en ny plats har lyst med sin frånvaro.

Minns när jag var i Sthlm för några månader sedan och fick ett tjugotal likes på några timmar. Här har jag knappt fått en enda efter ett halvt dygn, och för brorsan har det inte ens funkat att använda en boost. Riggat, som sagt.
Citera
2018-06-30, 18:57
  #17843
Medlem
NirvanAs avatar
Vad skulle ni tänkt/gjort om en tjej sa att hon aldrig gjort det a.k.a oskuld när du var på väg med huvudet ner på henne? Jag kunde inte förmå mig att ta den oskulden, är det bara jag som är uppfostrad så? Kunde improvisera och göra andra aktiviteter iaf... alltid nåt.
Citera
2018-06-30, 19:15
  #17844
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad skulle ni tänkt/gjort om en tjej sa att hon aldrig gjort det a.k.a oskuld när du var på väg med huvudet ner på henne? Jag kunde inte förmå mig att ta den oskulden, är det bara jag som är uppfostrad så? Kunde improvisera och göra andra aktiviteter iaf... alltid nåt.
Finns kanske risk att hon kärar ned sig till dig. Hur gammal är hon? Kan du tänka dig förhållande?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback