Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vad är er erfarenhet av Tinder Gold?

Intressant video där en snubbe berättar om sin erfarenhet samt rekommenderar att man avslutar det.
https://www.youtube.com/watch?v=zeKQh_Oy2aA
Jag trodde att matchningarna skulle öka, men det visade sig vara slöseri med pengar.
Mindre roligt också.
Citera
2019-07-10, 22:18
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Direkt när jag bytte till bilder med läppstiftet så märkte jag att mkt fler började skriva.

Det är väl så att om du uppdaterar dina bilder, så hamnar du högst upp i flödet jag inte minns namnet på. Menar att gamla matchningar ”påminns” om dig alltså. Jag har blivit det så iaf, men kanske inte är så längre?
Citera
2019-07-11, 04:30
Medlem
Tinder börjar mjölka på riktigt, superboost och läskvitton så man ser om dom kollat meddelandet som man kan aktivera på x antal matchningar, kommer ihåg när det förstnämnda var gratis och inbyggt i appen.
Citera
2019-07-11, 06:14
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Tinder börjar mjölka på riktigt, superboost och läskvitton så man ser om dom kollat meddelandet som man kan aktivera på x antal matchningar, kommer ihåg när det förstnämnda var gratis och inbyggt i appen.

Läskvitton alltså. Det känns ju jävligt onödigt och framförallt lär det resultera i ännu fler bittra grabbar? 😅 Kan ju sätta käppar i hjulet för en och annan fuckboy också förstås.
Citera
2019-07-11, 06:17
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Det är väl så att om du uppdaterar dina bilder, så hamnar du högst upp i flödet jag inte minns namnet på. Menar att gamla matchningar ”påminns” om dig alltså. Jag har blivit det så iaf, men kanske inte är så längre?

Så är det i tinder man kommer i den där listan.
En fördel i nätdejting är ju att man kan välja ganska fritt, är man på krogen och någon raggar på en så blir man lite mer fasts med den, även fast man är ointresserad, svårare att välja bort
Citera
2019-07-11, 06:24
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Så är det i tinder man kommer i den där listan.
En fördel i nätdejting är ju att man kan välja ganska fritt, är man på krogen och någon raggar på en så blir man lite mer fasts med den, även fast man är ointresserad, svårare att välja bort

Precis, så frågan är ju om det verkligen var läppstiftet? Känns så simpelt haha..

Fast vad menar du? Klart som fan du måste avfärda folk du inte är intresserad av! Inte står du väl där fast med en random shomme i en halvtimme varje gång? 🤔
Citera
2019-07-11, 06:25
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Någon förvandling behövs väl egentligen inte då desperationen saknar gränser.

Känsliga tittare varnas

Ja titta hon hade ju läppstift.
Men tror inte den är äkta, sådär många är svårt att få.
Även den som var en video förut med en snygg tjej som fick match på alla. Ofta får man ju matchningen efteråt men hon fick alla direkt??
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2019-07-11 kl. 06:27.
Citera
2019-07-11, 06:25
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Precis, så frågan är ju om det verkligen var läppstiftet? Känns så simpelt haha..

Fast vad menar du? Klart som fan du måste avfärda folk du inte är intresserad av! Inte står du väl där fast med en random shomme i en halvtimme varje gång? 🤔

Ja, hände på andra sidor med att mkt fler skriver. Så jag märkte det först. Har bytt bilder innan med utan läppstift och hände inte samma.u
Det är lite svårare. Mer killarna som väljer. Sen högt ljud så det är svårt att prat.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2019-07-11 kl. 06:31.
Citera
2019-07-11, 06:31
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ja, hände på andra sidor med att mkt fler skriver. Så jag märkte det först.
Det är lite svårare.

Haha okej! Vad skulle en motsvarighet för snubbar kunna vara tro? Typ hundtricket

Mhm.. Då får du väl stå på dig mera och blir han creepy snackar du med vakten.
Citera
2019-07-11, 12:49
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Kränktheten hos denna misslyckade generation av tjejer når nya nivåer... Herregud, han skriver ju även precis efter; SKÄMT ÅSIDO.....

Fast det säger mycket om en man vad han skämtar om tycker jag. Han kan ju alltid gömma sig bakom att det var just ett skämt hur grov och obehaglig han än är. Såna som går runt och tycker att de ska bestämma vad andra ska tåla…sen börjar de ofta buhua när de blir dissade eller får problem.

Också ett bra filter för en tjej…att vara en extremt lättkränkt och svår snöflinga(kan också kombineras med bikini/underklädesbilder). Den killen som tar sig igenom den hinderbanan är ju guld. Dvs svårt i början sen blir det lättare istället för hur de flesta gör…allt går snabbt, för lätt och sen blir det problem och tjafs ganska snart eller bara boring.

Flashback är ett bra exempel…här ser man först vilket nick han valt så har man en kraftig indikation om vad han är för en. Sen gör hur han skriver resten.

Han ska försöka se sig själv som hon ser honom….eller vara utan och spendera resten av livet med sina bros som förstår honom och dunkar honom i ryggen hur ding han än är. Finns alltid ett val. Går ju att leva utan jobbiga tjejer helt.

mjau

#herregud
Citera
2019-07-11, 13:18
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Fast det säger mycket om en man vad han skämtar om tycker jag.

Så är det såklart! Och detta skämt är ju så fruktansvärt uttjatat och fantasilöst. Tänkte han verkligen att det skulle funka på tjejer? Förmodligen inte. Ville väl snarare leka lite provokatör men framstår som en tönt istället.

Min humor däremot Honey, den är ju oklanderlig, visst? 😜
Citera
2019-07-11, 13:42
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Fast det säger mycket om en man vad han skämtar om tycker jag. Han kan ju alltid gömma sig bakom att det var just ett skämt hur grov och obehaglig han än är. Såna som går runt och tycker att de ska bestämma vad andra ska tåla…sen börjar de ofta buhua när de blir dissade eller får problem.

Också ett bra filter för en tjej…att vara en extremt lättkränkt och svår snöflinga(kan också kombineras med bikini/underklädesbilder). Den killen som tar sig igenom den hinderbanan är ju guld. Dvs svårt i början sen blir det lättare istället för hur de flesta gör…allt går snabbt, för lätt och sen blir det problem och tjafs ganska snart eller bara boring.

Flashback är ett bra exempel…här ser man först vilket nick han valt så har man en kraftig indikation om vad han är för en. Sen gör hur han skriver resten.

Han ska försöka se sig själv som hon ser honom….eller vara utan och spendera resten av livet med sina bros som förstår honom och dunkar honom i ryggen hur ding han än är. Finns alltid ett val. Går ju att leva utan jobbiga tjejer helt.

mjau

#herregud

Sammankoppla aldrig onlinenick med irl-jaget. Vissa av tar nätet med en stor portion ironi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in