2019-02-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Jag hat bytt namn och försökte byta mitt namn på Tinder. Det enda som verkar gå är om man raderar sitt konto och det gjorde jag.

Jag raderade även appen och laddade ner det vid senare tillfälle. Nu begär appen min E-post som login. På grund av att jag har raderat mitt konto, så får jag inga som helst E-mail. Jag kan inte heller logga in via telefonnummer eller Facebook, för att jag får bara meddelande om att något gått fel och istället ber mig knappa in mitt E-post.

Vad gör jag?

Appen verkar inte reagera att jag raderat mitt konto.

Vad gör jag nu?

Tror att de behåller profilen! Jag laddade ned min app efter 6 månader och hade då ett 2 v gammalt mess från någon som jag hade skrivit med innan. Så tror att du får göra en ny profil om du inte vill ha din gamla
Citera
2019-02-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Har du sett andra bilder på andra partier på tinder? Fick du något meddelande om varför du blev bannad och vad stod det isf?

Jag bytte bild o sen en kort tid därefter fick jag ett ”ditt konto strider mot våra guidelines o community standards blabla”.
Citera
2019-02-20, 22:23
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Som min ena grabb sa TINDER största dejtingappen dör alla swipar höger och får denna inledning under en matchning.

Person 1 - Hej
Person 2 - Hej

Typiskt svenskt som inte leder nånvart
Citera
2019-02-20, 22:45
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Som min ena grabb sa TINDER största dejtingappen dör alla swipar höger och får denna inledning under en matchning.

Person 1 - Hej
Person 2 - Hej

Haha du har en poäng... eller om man försöker fortsätta så är det fortsatt kortfattade svar tillbaka och man tröttnar. Vi har för många "introverta" i Sverige och det blir inte bättre.
Citera
2019-02-20, 23:03
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Snurrade in 50 matchningar den här veckan för att se om det fortfarande var liv i appen. Lika tråkig som vanligt. Samma gamla nunor och tjejerna är ju fan kloner av varandra. Efter en svarsfrekvens på 40% med ett simpelt Hej och vad gör du och vad jobbar du med kände jag inte mer för det.

Märker själv att det här med nätdejting snarare blivit ett sociologiskt projekt för mig. Nån mer som känner så? Orken att transportera sig till en krystad middag med en NPC känns inte alls spännande längre. Hur fan kan tjejer ha blivit såhär tomma och tråkiga?
Citera
2019-02-20, 23:10
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Haha du har en poäng... eller om man försöker fortsätta så är det fortsatt kortfattade svar tillbaka och man tröttnar. Vi har för många "introverta" i Sverige och det blir inte bättre.

Det är ju sant säkert folk typ orksr inte engagera sig eller vad han grabben beskrev
Citera
2019-02-20, 23:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Märker själv att det här med nätdejting snarare blivit ett sociologiskt projekt för mig. Nån mer som känner så? Orken att transportera sig till en krystad middag med en NPC känns inte alls spännande längre. Hur fan kan tjejer ha blivit såhär tomma och tråkiga?
Beundransvärt att ägna sig åt, och, antar jag, betala för middagar för främmande personer som man troligtvis inte träffar igen.

Det bästa man kan göra är att aktivera sig så mycket som möjligt i vardagen och swipa på en bekant via jobb, förening eller dyl. Skulle ju bli ganska pinsamt om man någorlunda känner varandra, men inte uppträder ordentligt. Man kan då ha en förhoppning om ett bra utbyte som eventuellt leder någonstans.
Citera
2019-02-21, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Tror att de behåller profilen! Jag laddade ned min app efter 6 månader och hade då ett 2 v gammalt mess från någon som jag hade skrivit med innan. Så tror att du får göra en ny profil om du inte vill ha din gamla
Fast jag kan inte ens skapa en ny profil.

Jag har raderat mitt konto på Tinder och raderade appen helt ifrån iPad.
Citera
2019-02-21, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Jag la upp en bild på SD o blev bannad. Mitt telenummer e ju länkat så de går Ju inte o regga nytt konto.

Antar tinder e lite vänsterlutande då. Blir inge mer tinder för mig iaf. Fuck you all negrer gå o sug er baywatchkuk o få aids

Citat:
Har du sett andra bilder på andra partier på tinder? Fick du något meddelande om varför du blev bannad och vad stod det isf?
Som Nivea säger. Har svårt att tro att Tinder skulle vara svenskt partiideologiskt betingat. De är bara intresserade av att tjäna pengar, inte av att utesluta potentiellt betalande demografiska grupper. Det verkar dock vara symtomatiskt för många likt dig av konspiratorisk natur, att utgå från att det är någon sorts komplott varje gång ohörsamhet bestraffas, till den grad att det blir en självuppfyllande profetia.

Om du är mån om att förmedla din politiska tilldragelse kan du ju utforska alternativ som inte bryter mot Tinders regler, tex en bild på dig där du helt enkelt poserar framför en logotyp som förmedlar din parlamentariska preferens. Är detta svårt att uppnå kan du alltid helt sonika skriva ner din läggning i din profiltext.

Jag kan förstå att följare av de politiskt extrema kanterna kan finna det intressant att redan initialt sålla bort ideologiska meningsmotståndare. Själv har jag som tur inte samma ytterliga böjelse, och är mer flexibel med en potentiell partners tilldragelse.

Hur brukar ni andra göra?
Citera
2019-02-21, 16:50
Medlem
Flambingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12

Person 1 - Hej
Person 2 - Hej

Fast det där är väl ganska lyckat? Ett hej ^^
Jag menar, svenskar hejar ju inte över huvudtaget i andra fall
Citera
2019-02-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Är det bara jag eller är det till 90% en ensamstående mamma man får bra kontakt med på Tinder? Resten är bara ytliga o skriver 2-3 meningar sen har de hittat någon annan ytligare de vänder sig till.

Ärligt talat, jag matchar med så otroligt många ensamstående morsor som verkar hur trevliga o mysiga som helst. Det är bara löjligt att de visar den sidan först då.
Hur vet du att de bara visar den sidan först då och att de inte alltid varit sådana personer och därför har någon man velat ha barn med dem?

Tror det är fler ensamföräldrar på nätet, andra har möjligheten att gå ut och är inte fast hemma.
Samma med handikappade, inte många rullstolsburna ute.
Citera
2019-02-21, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Vilka anstränger sig mest bland singlar (oavsett kön) ? Dem som har orsaker till att vara ödmjukare eller dem det kvittar för?
Vilka är barnlösa när de är 50+?
Är det de eftertraktade eller de bortvalda?

Vill du skaffa barn med en ful otrevlig överviktig bitch eller någon varm snygg kvinna?

Män som bor hos föräldrarna när de är 50, skaffar inte barn, varför? Tänk på Morgan i Ullared.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in