Citat:
Ursprungligen postat av
fr0g
Jag la upp en bild på SD o blev bannad. Mitt telenummer e ju länkat så de går Ju inte o regga nytt konto.
Antar tinder e lite vänsterlutande då. Blir inge mer tinder för mig iaf. Fuck you all negrer gå o sug er baywatchkuk o få aids
Citat:
Ursprungligen postat av
NiveaBodylotion
Har du sett andra bilder på andra partier på tinder? Fick du något meddelande om varför du blev bannad och vad stod det isf?
Som Nivea säger. Har svårt att tro att Tinder skulle vara svenskt partiideologiskt betingat. De är bara intresserade av att tjäna pengar, inte av att utesluta potentiellt betalande demografiska grupper. Det verkar dock vara symtomatiskt för många likt dig av konspiratorisk natur, att utgå från att det är någon sorts komplott varje gång ohörsamhet bestraffas, till den grad att det blir en självuppfyllande profetia.
Om du är mån om att förmedla din politiska tilldragelse kan du ju utforska alternativ som inte bryter mot Tinders regler, tex en bild
på dig där du helt enkelt poserar framför en logotyp som förmedlar din parlamentariska preferens. Är detta svårt att uppnå kan du alltid helt sonika skriva ner din läggning i din profiltext.
Jag kan förstå att följare av de politiskt extrema kanterna kan finna det intressant att redan initialt sålla bort ideologiska meningsmotståndare. Själv har jag som tur inte samma ytterliga böjelse, och är mer flexibel med en potentiell partners tilldragelse.
Hur brukar ni andra göra?