2018-05-13, 08:33
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Aa fair enough!

Värdelös Tinderkväll för mig, som Fabula sa satt varenda tjej klistrade framför ESC. Fick ioförsig chansen att dra ut och klubba med eventuella Tindertjejer och deras kompisar men var inte sugen alls, då jag inte har någon alkohol att förtära och pallar inte dyka upp ensam på en klubb nykter när hon har 3-4 kompisar med sig; stor risk att bli lämnade ensam.

Har dock flera tjejer på kroken, nästa helg har jag flertalet säkra kort tror jag...

Hur har kvällen gått för er andra?

Hate to say I told you so. La ner av pga ovan anledning. Fick noll nya matchningar och fick typ något enstaka svar under hela kvällen. Har dessutom blivit för aggressiv i att föreslå att tjejen ska komma över. Ska försöka ta tag i den seriösa dejtingen istället plus börja gå ut igen. Trött på att ligga runt nu och man kan ju inte sitta som en hök varenda ledig helgkväll man har...
Citera
2018-05-13, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Troligtvis inte. Har aldrig kommit på tal och då är mina flesta matchningar på boost.

Jasså det är alltså så att du kör en del boosts anteri17? Är tinder så pass svårt nu även för snyggakillar (som jag fått för mig att du, anteri, är) att även ni behöver boosta för att få mycket matches? Eller gör du det bara för att snabba upp processen lite?

Köper du enstaka boosts eller har du tinder plus?
Citera
2018-05-13, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Aa fair enough!

Värdelös Tinderkväll för mig, som Fabula sa satt varenda tjej klistrade framför ESC. Fick ioförsig chansen att dra ut och klubba med eventuella Tindertjejer och deras kompisar men var inte sugen alls, då jag inte har någon alkohol att förtära och pallar inte dyka upp ensam på en klubb nykter när hon har 3-4 kompisar med sig; stor risk att bli lämnade ensam.

Har dock flera tjejer på kroken, nästa helg har jag flertalet säkra kort tror jag...

Hur har kvällen gått för er andra?

Kvällen gick strålande. Trevlig tjej och grymt sex. Inte manshatare heller vilket gör att man kan ge henne orgasmer med gott samvete.

Tjejen som hade dissat mig för sin kompis hade ringt 14 gånger under natten, hon ville jag skulle komma till henne ändå. Jag lurar inte människor så jag berättade vad som hänt dagen efter och hon blev jätteledsen. Känner mig faktiskt som lite av ett svin ...
Citera
2018-05-13, 15:58
Medlem
Boost syns INTE för dina matches, nej.
Citera
2018-05-13, 16:07
Medlem
Rudeknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Kvällen gick strålande. Trevlig tjej och grymt sex. Inte manshatare heller vilket gör att man kan ge henne orgasmer med gott samvete.

Tjejen som hade dissat mig för sin kompis hade ringt 14 gånger under natten, hon ville jag skulle komma till henne ändå. Jag lurar inte människor så jag berättade vad som hänt dagen efter och hon blev jätteledsen. Känner mig faktiskt som lite av ett svin ...

Påminn henne om att det var hon som dissade dig för att hänga med sin polare. Du har ju inga skyldigheter gentemot henne, och har ett eget liv att leva.
Citera
2018-05-13, 16:12
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Jasså det är alltså så att du kör en del boosts anteri17? Är tinder så pass svårt nu även för snyggakillar (som jag fått för mig att du, anteri, är) att även ni behöver boosta för att få mycket matches? Eller gör du det bara för att snabba upp processen lite?

Köper du enstaka boosts eller har du tinder plus?

Snygg och snygg. En bit över medel men är lång och okej tränad. Det räcker långt tillsammans med en personlighet som uppenbarligen fungerar.

Jag har gold. Superbilligt i förhållande till sparad tid och ökad möjlighet till bra tjejer. Har köpt några boost förut, men känner inte att jag behöver det nu.
Citera
2018-05-13, 17:13
Medlem
Intressant att läsa om era 'bravader', inser ju att jag aldrig hade lyckats med denna app.
Citera
2018-05-13, 17:45
Medlem
Testade att tänka att jag ska bara swipa höger på de jag verkligen vill den här gången och det blev att man swipade vänster på säkert 9/10 - och det är nog just det de flesta tjejer gör. De flesta killar swipar höger på 9/10, medan tjejer swipar vänster på 9/10. Om denna tes stämmer gäller det verkligen att man har bra förstabild med andra ord. Det är nog det som avgör till 80 % säkert, minst. Bio och övriga bilder 20 %. Typ.

Min bio är f.ö. "Kollar på Hockey VM varje dag i nuläget" haha!
Senast redigerad av next-chapter 2018-05-13 kl. 17:47.
Citera
2018-05-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Hate to say I told you so. La ner av pga ovan anledning. Fick noll nya matchningar och fick typ något enstaka svar under hela kvällen. Har dessutom blivit för aggressiv i att föreslå att tjejen ska komma över. Ska försöka ta tag i den seriösa dejtingen istället plus börja gå ut igen. Trött på att ligga runt nu och man kan ju inte sitta som en hök varenda ledig helgkväll man har...

Hahah, ja, du hade rätt
Känner samma, trots att jag knappt hunnit ligga omkring via Tinder. Vill bara hitta en tjej som man faktiskt tycker om! (BETA VARNING eller hur FB?)

Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Nice!
Lol, tjejen dissar dig då du inte kan ta med sin kompis för att sedan gråta ut under natten och i princip trakassera dig med samtal, patetiskt. Hon får till viss del skylla sig själv. Jag hade dock personligen inte avslöjat mitt ligg, men trots det så respekterar jag din ärlighet.
Citera
2018-05-13, 17:48
Medlem
(FB) Nahid blir bedragen av "Tinder-Anders" - hänger ut honom i dokumentärfilm

Finns nog några här i Tråden som ligger riskzonen för en sån här dokumentär 2.0
Citera
2018-05-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Troligtvis inte. Har aldrig kommit på tal och då är mina flesta matchningar på boost.

Och so what? Är någon tveksam till att man betalar för en dejtingapp så säger man något i stil med: "för mig är att betala för saker inget konstigt", relativt oberört.

Det där är ju ett fall där man kan sätta sig i skiten. Ett liknande exempel har jag från igår. Tjejen frågade om insparksveckan och jag sa i princip att jag tyckte det sög med alla övertaggade personer som tycker fåniga lekar är kul. Hon kontrade då med "så att ha kul är tråkigt?". Ja, när folk antingen låtsas att det är kul eller blir glada av att vinna en tramslek så är det rätt patetiskt, svarade jag.

Folk är alldeles för rädda att uttrycka egna åsikter. Däremot så kräver det en viss stil.

Vet inte om detta är korrekt. Jag såg själv att en tjej använt Gold, men bara för jag nämnde *insert lättkränkta tjejer på fbs namn*, så markerades det spam/offtopic. Jag har förstås själv inte Gold.
Jag tror det står "ni matchade genom Boost" inet helt hundra förstås.
Men som sagt, vem gör en grej av det isåfall? Jag skrev ju "Haha, coolt en tjej som ahr tindergold, hur funkar det?" eller nåt liknande. Vi fick igång bra tugg, och blir träff i veckan, högst troligt, om inte någon annan hunk hinner före förstås. Notera att jag talar om mig själv som hunk, så jävla löjligt, haha!!
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-05-13 kl. 19:02.
Citera
2018-05-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula

Hörs att ni pojkar bor i fel län, 2matchningar på ESC kvällen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in