Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Troligtvis inte. Har aldrig kommit på tal och då är mina flesta matchningar på boost.
Och so what? Är någon tveksam till att man betalar för en dejtingapp så säger man något i stil med: "för mig är att betala för saker inget konstigt", relativt oberört.
Det där är ju ett fall där man kan sätta sig i skiten. Ett liknande exempel har jag från igår. Tjejen frågade om insparksveckan och jag sa i princip att jag tyckte det sög med alla övertaggade personer som tycker fåniga lekar är kul. Hon kontrade då med "så att ha kul är tråkigt?". Ja, när folk antingen låtsas att det är kul eller blir glada av att vinna en tramslek så är det rätt patetiskt, svarade jag.
Folk är alldeles för rädda att uttrycka egna åsikter. Däremot så kräver det en viss stil.
Vet inte om detta är korrekt. Jag såg själv att en tjej använt Gold, men bara för jag nämnde *insert lättkränkta tjejer på fbs namn*, så markerades det spam/offtopic. Jag har förstås själv inte Gold.
Jag tror det står "ni matchade genom Boost" inet helt hundra förstås.
Men som sagt, vem gör en grej av det isåfall? Jag skrev ju "Haha, coolt en tjej som ahr tindergold, hur funkar det?" eller nåt liknande. Vi fick igång bra tugg, och blir träff i veckan, högst troligt, om inte någon annan hunk hinner före förstås. Notera att jag talar om mig själv som hunk, så jävla löjligt, haha!!