2019-02-14, 02:10
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Det här är det roliga; Jag skrev det där inlägget när jag precis matchat med än tjej. Hon hade inte unmatchat mig än. Tycker hon verkar lite småtråkig, ställer inga frågor osv. Dagen efter unmatchar hon mig. Vet inte om det var för att jag också slutade skriva, eller om hon tappa intresset, eller om ett bättre alternativ dök upp.

De swipar alltså höger på en, när de aldrig hade något intresse till att börja med. De helt sinnessjukt hur vissa tjejer fungerar. "Jag är extremt fåordig och anti-konversation. Killen slutar skriva och jag unmatchar honom".

Det är ju det att du tror du är en intressantare person än du är.
Citera
2019-02-14, 09:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Det här är det roliga; Jag skrev det där inlägget när jag precis matchat med än tjej. Hon hade inte unmatchat mig än. Tycker hon verkar lite småtråkig, ställer inga frågor osv. Dagen efter unmatchar hon mig. Vet inte om det var för att jag också slutade skriva, eller om hon tappa intresset, eller om ett bättre alternativ dök upp.

De swipar alltså höger på en, när de aldrig hade något intresse till att börja med. De helt sinnessjukt hur vissa tjejer fungerar. "Jag är extremt fåordig och anti-konversation. Killen slutar skriva och jag unmatchar honom".

Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Det är ju det att du tror du är en intressantare person än du är.
Till skillnad från gemene Tindertjej med Netflix, rödvin och chill?
Citera
2019-02-14, 10:13
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Till skillnad från gemene Tindertjej med Netflix, rödvin och chill?

Alltså vi lever ju i en tid då folk blivit väldigt narcisstiska. Särskilt tjejer. Förr kunde de uppskatta att bli uppvaktade med en bukett rosor på farstutrappen. Men den sortens romantik är i stort sett död.
Citera
2019-02-15, 21:51
Medlem
Emolls avatar
Är det bara jag eller är det till 90% en ensamstående mamma man får bra kontakt med på Tinder? Resten är bara ytliga o skriver 2-3 meningar sen har de hittat någon annan ytligare de vänder sig till.

Ärligt talat, jag matchar med så otroligt många ensamstående morsor som verkar hur trevliga o mysiga som helst. Det är bara löjligt att de visar den sidan först då.
Citera
2019-02-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Är det bara jag eller är det till 90% en ensamstående mamma man får bra kontakt med på Tinder? Resten är bara ytliga o skriver 2-3 meningar sen har de hittat någon annan ytligare de vänder sig till.

Ärligt talat, jag matchar med så otroligt många ensamstående morsor som verkar hur trevliga o mysiga som helst. Det är bara löjligt att de visar den sidan först då.

Haha jag har fan sagt hela tiden om du till och med kollar igenom mina posts. Singelmorsor is the way to go.
Citera
2019-02-15, 22:09
Medlem
Citat:

Vilka anstränger sig mest bland singlar (oavsett kön) ? Dem som har orsaker till att vara ödmjukare eller dem det kvittar för?
Citera
2019-02-15, 22:18
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Vilka anstränger sig mest bland singlar (oavsett kön) ? Dem som har orsaker till att vara ödmjukare eller dem det kvittar för?

De flesta män samt singelmammor, uppenbarligen?
Citera
2019-02-15, 22:20
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Haha jag har fan sagt hela tiden om du till och med kollar igenom mina posts. Singelmorsor is the way to go.

Problemet är bara att det känns falskt på något sett. Någon form av desperation. Inte att de söker eftersom du är den du är.

Sen får man 2 eller 3 trots att man var nöjd och pröjsade för 1
Citera
2019-02-15, 23:21
Medlem
Citat:
De flesta män samt singelmammor, uppenbarligen?
Män?
Citera
2019-02-15, 23:33
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Män?

Du menar att det inte skulle vara män som anstränger sig för att få kvinnor på Tinder?
Ha-ha
Citera
2019-02-15, 23:52
Medlem
Citat:
Du menar att det inte skulle vara män som anstränger sig för att få kvinnor på Tinder?
Ha-ha
Jag vet inte, använder inte Tinder
Citera
2019-02-16, 03:48
Medlem
Träffade min tjej via appen. Hon var då 21 och jag var 28. Matchade på julafton och träffades samma kväll för en acai vid stranden. Vi har idag varit tillsammans i 2 år och letar för tillfället hus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in