Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Haha, Jag är 185,5 välkommen att ses
Skämt å sido. Berätta lite vad som är det vanligaste misstaget snubbar gör. Kanske om du orkar släng upp lite skärmdumpar. Jag och ett gäng andra här i tråden brukar bjuda med oss av bra konversationstricks osv. Alltid kul utifrån ens tjej perspektiv att höra lite.
Så håller med Fabulan där, få höra
Jag brukar radera konversationer som känns helt fel eller som irriterar mig, drar bara onödig energi att ha en hel lista med sådana. Lägger hellre den på männen som är trevliga och kan föra en konversation på Tinder, så jag har inget smaskigt att dela med mig av i skärmdumpsväg. Ska dock spara, så ni får se vilka tomtar det finns!
Vanligaste misstagen:
- Stavar som krattor, överanvänder emojis och framstår som dyslektiska. Redan i det stadiet torkar det till.
- Inleder med "Vem är du då?", "Är du en kul tjej?", eller överöser med komplimanger. Komplimanger ÄR trevligt, men jag tycker det kan sparas på sådant tills man ses.
- Killar som bara har väldigt dåliga bilder, tagna underifrån/med en jättefisk i ett krampaktigt grepp/grumlig kvalitet/alkohol på alla bilder. Allvarligt talat, lägg lite krut på fina bilder. Är du ingen supersnygging, se till att framstå som att du har ett liv på bilderna och inte bara dricker öl och pillar naveln på fritiden. Man vill ju ha någon man kan ha ett kul liv med, även om vardag är vardag.
- Ljug inte, eller försköna inte verkligheten. Är du 160-165 cm, säg då inte att du är 180 cm. Det blir bara pinsamt om man sedan ses. Jag är 174 cm själv, det vill säga rätt lång för att vara tjej. Det märks om du ljuger om din längd. Längden var ingenting jag hängde upp mig på tidigare och det är fortfarande inget superviktigt så länge han inte är kortare än mig. Men efter att minst 2 stycken ljugit om längd och sedan dykt upp och varit minst 1 huvud kortare än mig, är det störigt när det ljugs om sådant.