Citat:
Ursprungligen postat av
Parvaneh
Jag har tagit bort min tinder nu, hade den i sammanlagt 1 vecka bara, och fick flera tusen matchningar. Jag pratar inte med någon av de, tog som sagt bara bort min tinder.
Ingen av de, men de flesta var faktiskt kap och ett tiotal ville jag fortsätta ha kontakt med..
Men jag bestämde mig för att radera tinder. Har inte tid att dejta någon, ville inte ge falska förhoppningar. Mycket tidskrävande dessutom att skriva med så många.
Citat:
Ursprungligen postat av
Parvaneh
Jag sa att jag gillar humor och komplimanger eller när de skriver ngt intressant de läst på min profil. Gav olika exempel. Många använde humor. Tog inte ens med 10% av de som kontaktade mig, vissa var ännu roligare. Men men.
Tja, visst är det humor med killar som sätter kvinnor på en piedestal och överöser med massa komplimanger blandat med tusentals feminina smileys. Men där saknades ju också finess och glimt i ögat på många, ifall man nu faktiskt vill få dig i säng och åstadkomma någonting mer än att bara vara en clown som underhåller och ger bekräftelse till främlingar på nätet.
I princip alla öppningsmeddelanden där går ju att hitta i någon Nyheter24-artikel om 10 öppningsrepliker på Tinder, som är skriven av någon brud som talar om hur killar ska göra för att ge henne bekräftelse och underhålla henne medan hon har tråkigt, utan att få ligga med henne.
Och föga förvånande tog du bort appen efter en vecka utan att någon av dessa 1000-tals komiker du matchade med fick ligga därför att appen hade nämligen tjänat sitt syfte dvs. att ge dig den där bubblande härliga känslan i hela kroppen av att du betyder någonting och att du är speciell för du får massa likes och komplimanger som ramlar in hela tiden (liksom alla andra kvinnor på appen).
Nu är dock bekräftelsebehovet tillfredsställt och du har fått din egoboost och kan ta bort appen ett tag tills nästa gång du känner du behöver downloada lite manlig bekräftelse.
Hade dock en äkta Tinder-chad i dina ögon dykt upp, där din attraktion till mannen låg på max, så hade du förstås inte riskerat att missa den chansen förstås. Men ingen av dessa lyckades med detta, bl.a. därför att de skrev massa lama komplimanger utan originalitet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Parvaneh
Jag är inte en ”halvdan 5a”, lite självinsikt har jag, och jag tror inte att dessa killar sitter o skriver som de gjort här, till halvdana 5or.
Nej, det är ju klart att du inte är. Det har inte en enda brud gjort som kommenterat i den här tråden heller. De är nämligen alla noga med att tala om att de är speciella snöflingor.