2018-05-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Kan bara hålla med! Vill for övrigt dra det ett steg längre och påstå att en presentation är helt onödig. Ha max antal bilder istället!

Jag har svårt att tro att en tjej väljer bort en bara för att presentationen är tom. Bilder är allt, har jag fått intrycket av iallafall.

Däremot om du skriver en presentation så kan du räkna med att, även om den är bra, så kommer en del välja bort dig just för att de inte tycker det, av någon knäpp anledning.

Skit I presentation och satsa på bilder istället.

Kan ligga nåt i det, tack ska ni ha.
Citera
2018-05-24, 15:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntligenRokfri
Nu igen, jag har fått en match med nån som inte verkar existera, hur mycket jag än sveper och sveper. Är det här något som händer er andra med?
Felsvep/borttagning efter match, då har du meddelandet/notifikationen men ingen match syns... kan hända även den bästa men är ovanligt.
Citera
2018-05-24, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Felsvep/borttagning efter match, då har du meddelandet/notifikationen men ingen match syns... kan hända även den bästa men är ovanligt.

Aha, men sen att den här matchningen hänger kvar i timmar, är det verkligen ingen bugg?
Citera
2018-05-24, 15:50
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Japp, hade hon formulerat sig så hade man ju i alla fall kunnat vara mer respektfull tillbaka. Problemet med människor ur den här sekten är att dom ser inte oliktänkande ens som människor, utan som den lägsta formen av liv på planeten. Alla som inte tycker som dom är genuint onda och trasiga och de kan inte tänka sig ens vara i samma rum som en sån person. Som hon själv säger, hon sticker hellre en nål i ögat än träffar någon med min världsbild. Extremt trångsynt. Och av sociala medier att döma så är det här ett vanligt fenomen idag. Bara att läsa en screen från ett kommentarsfält i valfri feministisk FB-grupp. Andemeningen är tyck som oss eller förtjäna att dö på mest plågsamt tänkbara sätt. Hon bad mig förövrigt att ta mitt liv efter att jag påpekade att 42 av 43 gruppvåldtäkter begåtts av invandrare enligt färsk statistik

Jag är tveksam till att det hade gått att vända tillbaka situationen med just denna tjej dock, om jag nu hade velat göra det. Skrev skämtsamt att vi borde lägga ner stridsyxan och ta den där drinken ändå för att se reaktionen men det var inte aktuellt, minst sagt . Jag har lyckats göra det med lite mindre trångsynta tjejer som först tyckt jag var hemsk men som sen börjar få förståelse för min ståndpunkt när de hör mina argument. Rabiata sektmedlemmar av detta slag är dock omöjliga att nå fram till.

Men haha jag känner faktiskt nu att jag inte når fram till dig heller då du väljer att inte ens kommentera min appearance-teori fast jag vet att du läst och förstått den. Du har ju hela utbytet plus att du sett hennes profil så du har ju mer info än vad jag har. Frågan kvarstår ju…varför började hon mucka först efter du frågat om dejt? Åsna grejen är ju bara ett fett muck.

Det kanske inte är "tyck som oss annars…"?

Det kanske är "tyck om oss annars…"?

Som jag skrev till dig innan dejtprofiler-tråden. De kör anfall är bästa försvar. De vill ju vara bland killar annars skulle de ju inte hänga på dejt appar väl? De killarna som säger ja och amen till allt de säger bossar de ju bara runt och blir inte kära i som jag fattat.

Känns som Bruno behövs här nu.

Citera
2018-05-24, 16:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Men haha jag känner faktiskt nu att jag inte når fram till dig heller då du väljer att inte ens kommentera min appearance-teori fast jag vet att du läst och förstått den. Du har ju hela utbytet plus att du sett hennes profil så du har ju mer info än vad jag har. Frågan kvarstår ju…varför började hon mucka först efter du frågat om dejt? Åsna grejen är ju bara ett fett muck.

Det kanske inte är "tyck som oss annars…"?

Det kanske är "tyck om oss annars…"?

Som jag skrev till dig innan dejtprofiler-tråden. De kör anfall är bästa försvar. De vill ju vara bland killar annars skulle de ju inte hänga på dejt appar väl? De killarna som säger ja och amen till allt de säger bossar de ju bara runt och blir inte kära i som jag fattat.

Känns som Bruno behövs här nu.

Jag vet inte men man såg ganska tydligt hur hon såg ut på bilderna, även kroppen. Kan ju vara som du säger men jag brukar vara ganska bra på att peka ut catfish-tjejer och det här kändes inte som en sån.

Problemet för dom här allra rabiataste tjejerna är att killarna som håller med dom och som de kan bossa runt är de inte attraherade av, och killarna som inte håller med dom är hemska monster som inte förtjänar att leva. Det blir ett svårt läge helt enkelt. Men kanske finns mellanting, vad vet jag.

Hon ställer säkert de där frågorna till alla som hon skrivit med ett tag och som hon börjar se som potentiell dejt, eftersom hon ju vägrar befatta sig med oliktänkande. Men kanske hade varit smartare att ställa en sån fråga direkt eftersom fel svar ju är en dealbreaker och då har man ju slösat en del tid redan. Men hon kanske har en anledning till det också.
Citera
2018-05-24, 16:27
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntligenRokfri
Nu igen, jag har fått en match med nån som inte verkar existera, hur mycket jag än sveper och sveper. Är det här något som händer er andra med?

Menar du att du fått en match, eller att du har fått en like, men bilden är blurred? Tänkte när du skriver att du sveper och sveper?

Det fenomenet har hänt mig ett par ggr, att det står att jag fått like,sveper, men samma like är kvar i timtal. Förmodligen någon jag swipeat nej på antar jag.

Någon som vet hur det funkar? Om man sveper nej på personen verkar det ändå kunna hänga kvarett tag? Får man en like och swipear sedan alla höger, då brukar matchen dyka upp inom 10-15 Pers iaf verkar det som.
Citera
2018-05-24, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Menar du att du fått en match, eller att du har fått en like, men bilden är blurred? Tänkte när du skriver att du sveper och sveper?

Det fenomenet har hänt mig ett par ggr, att det står att jag fått like,sveper, men samma like är kvar i timtal. Förmodligen någon jag swipeat nej på antar jag.

Någon som vet hur det funkar? Om man sveper nej på personen verkar det ändå kunna hänga kvarett tag? Får man en like och swipear sedan alla höger, då brukar matchen dyka upp inom 10-15 Pers iaf verkar det som.

Exakt, en blurrad like är det menade jag.
Citera
2018-05-24, 17:06
Medlem
Kontentan är att det inte finns någon mening i att ge sig in i en längre diskussion kring politik osv. med en kvinna som med största sannolikhet bara bär på skitnödiga PK-åsikter som hon fått från mainstream. Hon har ingenting nytt att lära dig som du inte redan hört förut.

Söker man intellektuell stimulans så finns ju Flashback och manliga vänner el. bekanta.

Nån gång har jag fallit för frestelsen att kommentera på någonting korkat en brud sagt som lett vidare till en politisk diskussion, vilket aldrig lett till någonting bra och bara dödat stämningen.
Att försöka med logiska argument gör en vagina torrare än Saharaöknen.
De blir ofta obekväma eftersom i princip alla deras tidigare politiska diskussioner har varit med skitnödiga PK-folk på universitetet (där alla tycker mer eller mindre likadant).

De flesta kvinnor klarar helt enkelt inte av att föra logiska diskussioner där man inte håller med varandra eftersom de inte gillar konfrontation och bara vill föra saker åt konsensus med feelgood-bullshit och där man godhetsmasturberar av varandra.

Hur man hanterar det då? Ja, typ som hardusettminapa. Eller kolla på Trump.

Det finns en journalistbrud som heter Katy Tur som länge följt och skrivit en bok om Trump.
Hon håller inte med honom på en enda jävla punkt men vem som helst kan bara se på det här klippet och att hon är attraherad och hade kunnat ligga med honom.
Han har insett att det är ingen mening att försöka med någon logisk diskussion med henne och snärtar egentligen bara av henne. Han kör på lite härskartekniker och hon fullkomligt älskar det.

Hennes farsa är en transa och hon hänger ju bara i vänsterhipster-kretsar, så hon är inte van vid alfasnubbar som Trump och blir ju naturligtvis våt som fan.

www.youtube.com/watch?v=J1Y0RKuM7DQ

Där är facit på hur man hanterar sådana brudar. Förvisso lite svårare att överföra det till appen...
Senast redigerad av BrunoC 2018-05-24 kl. 17:22.
Citera
2018-05-24, 17:58
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Kontentan är att det inte finns någon mening i att ge sig in i en längre diskussion kring politik osv. med en kvinna som med största sannolikhet bara bär på skitnödiga PK-åsikter som hon fått från mainstream. Hon har ingenting nytt att lära dig som du inte redan hört förut.

Söker man intellektuell stimulans så finns ju Flashback och manliga vänner el. bekanta.

Nån gång har jag fallit för frestelsen att kommentera på någonting korkat en brud sagt som lett vidare till en politisk diskussion, vilket aldrig lett till någonting bra och bara dödat stämningen.
Att försöka med logiska argument gör en vagina torrare än Saharaöknen.
De blir ofta obekväma eftersom i princip alla deras tidigare politiska diskussioner har varit med skitnödiga PK-folk på universitetet (där alla tycker mer eller mindre likadant).

De flesta kvinnor klarar helt enkelt inte av att föra logiska diskussioner där man inte håller med varandra eftersom de inte gillar konfrontation och bara vill föra saker åt konsensus med feelgood-bullshit och där man godhetsmasturberar av varandra.

Hur man hanterar det då? Ja, typ som hardusettminapa. Eller kolla på Trump.

Det finns en journalistbrud som heter Katy Tur som länge följt och skrivit en bok om Trump.
Hon håller inte med honom på en enda jävla punkt men vem som helst kan bara se på det här klippet och att hon är attraherad och hade kunnat ligga med honom.
Han har insett att det är ingen mening att försöka med någon logisk diskussion med henne och snärtar egentligen bara av henne. Han kör på lite härskartekniker och hon fullkomligt älskar det.

Hennes farsa är en transa och hon hänger ju bara i vänsterhipster-kretsar, så hon är inte van vid alfasnubbar som Trump och blir ju naturligtvis våt som fan.

www.youtube.com/watch?v=J1Y0RKuM7DQ

Där är facit på hur man hanterar sådana brudar. Förvisso lite svårare att överföra det till appen...
Jag fattar inte ens varför man skulle vilja doppa i en spermakompost som hon och liknande. Det är nog samma typ som skulle få för sig att anmäla en för våldtäkt senare för det blev inget mer än en load i hennes korkade öga.

Ni gör rätt i att inte röra feminister. Lämna dom till cucks.
Citera
2018-05-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag fattar inte ens varför man skulle vilja doppa i en spermakompost som hon och liknande. Det är nog samma typ som skulle få för sig att anmäla en för våldtäkt senare för det blev inget mer än en load i hennes korkade öga.

Ni gör rätt i att inte röra feminister. Lämna dom till cucks.

Förvisso, men en del PK-åsikter kommer nästan med posten när man dejtar kvinnor i Sverige och väst idag och kanske synnerhet från Tinder. Svårt att träffa någon som inte besitter en del tokigheter för sig, så man börjar få kompromissa ifall man ska ha något sexliv.
Citera
2018-05-25, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungScrat
Premieras*

Du ger dig visst inte. Du har fått alla faktorer till varför Anders Svenssons prispott troligtvis är större men svamlar ändå vidare.

Man kan jämförelsevis säga att det är som två olika idrotter, herr- och damfotbollen. Herrfotbollen som är gigantisk, samt damfotbollen som likt curling, badminton o.s.v. inte är i närheten av samma omsättningsnivå. Tvivlar på att de av motsvarande kapacitet inom t.e.x. karateförbundet har möjlighet att premiera sina ess med bilar heller. Så varför skulle damfotbollen göra det enbart för att de är kvinnor?

Kommer osökt att tänka på Oprah Winfreys "You get a car, you get a car" haha.

Ontopic;
Matchade med en halvsnygg tjej som dock är väldigt trevlig i skrift. Har haft typ tio lägen att bjuda ut på dejt men drygar ut på det för jag vet inte om jag vill "slösa" hennes tid när jag egentligen är tämligen ointresserad haha. Är samtidigt kul att skriva, kanske kan bli kompisar, händer det någonsin på tinder?

Nej. Träffas, knulla och sen säg att du kan tänka dig att vara vänner. Börja i rätt ände. Och vänner kommer ni aldrig bli förresten.
Citera
2018-05-25, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungScrat
Premieras*

Du ger dig visst inte. Du har fått alla faktorer till varför Anders Svenssons prispott troligtvis är större men svamlar ändå vidare.

Man kan jämförelsevis säga att det är som två olika idrotter, herr- och damfotbollen. Herrfotbollen som är gigantisk, samt damfotbollen som likt curling, badminton o.s.v. inte är i närheten av samma omsättningsnivå. Tvivlar på att de av motsvarande kapacitet inom t.e.x. karateförbundet har möjlighet att premiera sina ess med bilar heller. Så varför skulle damfotbollen göra det enbart för att de är kvinnor?

Kommer osökt att tänka på Oprah Winfreys "You get a car, you get a car" haha.

Ontopic;
Matchade med en halvsnygg tjej som dock är väldigt trevlig i skrift. Har haft typ tio lägen att bjuda ut på dejt men drygar ut på det för jag vet inte om jag vill "slösa" hennes tid när jag egentligen är tämligen ointresserad haha. Är samtidigt kul att skriva, kanske kan bli kompisar, händer det någonsin på tinder?

tjejsport tittar man på pga rövarna. tennistjejer e jävligt snygga t.ex.

så när man vill ha jämställdhet o säger att tennisbrudar borde få samma lön som manliga motsvarigheter som tjänar miljoner... då säger man alltså att en tjejs röv är värd miljoner. man tycker att karolina klufts thigh gap e värt zlatans ferrari laferrari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in