Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Nedvärderande, haha nu får du ge dig. Jag hade förmodligen svarat mer ödmjukt om hon hade ställt frågan mer ödmjukt men hon hade redan satt tonen genom att förklara att jag är en korkad åsna om jag inte har rätt svar på frågan. Vi har redan gått igenom detta och du har blivit överkörd och krossad i den här diskussion flera gånger om. Majoriteten har inte alltid fel.
Egentligen var jag rätt snäll i mitt svar, hade kunnat säga betydligt värre saker om hennes kära ideologi.
Jag känner bara att där är en anledning att hon startar provocerandet precis efter att du frågat om dejt. Hon har ju haft en hel vecka på sig att ta upp detta och om det är så livsviktigt kanske man ska göra det tidigare och på ett trevligare sätt? Har hon snackat med dig så pass länge så har hon nog också en aning om hur du är. Det är ju också en dejting app(inte obersturmbannführerns förhörsrum) så att du frågar om dejt efter att ha chattat är ju inte jätteweird så det borde hon ju förutsett.
Tänk om hon skrivit såhär t ex
"Du…de här sakerna är viktiga för mig och ligger mig varmt om hjärtat. Jag vill gärna veta din ståndpunkt innan vi ses då jag söker en man som delar mina värderingar även om det bara stannar vid vänskap."
Jag tror att det har med hennes appearance att göra..hon kan ha ljugit med sina bilder eller om sin ålder. Hon vet att tjejen på profilen inte motsvarar tjejen i verkligheten. Såhär som detta förlöpte så fick hon ju sista ordet iallafall. Jag är rätt övertygad om att om du hade vänt och börjat råflörta med henne så hade det gått annorlunda i messen men problemet att hon ljugit om sin appearance hade ju kvarstått. Hon försöker göra anledningen till att hon nobbar dig till något djupt när den egentligen är väldigt ytlig.
Min teori är att hon var helt enkelt tvungen att avsluta det innan dejt för hon tror att det hade gått åt h-vete ändå. Nu köpte hon sig en vecka med en kille hon bedömer att hon aldrig kan får irl. Tråkigt att hon straffar ut sig själv utan att ens försöka.