2018-06-16, 21:18
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Seriöst, att Tindra aktivt är fan som ett heltidsjobb.
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera försvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omöjligt att ha koll på alla, och känner fan en press att svara snabbt hela tiden.

1/100 av tjejerna man börjar chatta med är dessutom någon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. Så hemskt egentligen, ska fan lägga ner Tinder nu när jag ska börja plugga i höst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer på universiteten för varje tjej på Tinder är tamejfan trash

Nu ska jag vara så rak man bara kan bli när man är trött och sjuk.

Varför i helvete ska du chatta med så många samtidigt? Det tar tid och nyttoeffekten är jävligt liten. Om man nu vill jobba kvantitativt så är det potentiellt rimligt att inleda konversation med ditt antal, och sedan låta folk falla bort utan att du fyller på med nya. Så fort du har nått chatt i några dagar är det nästan öppet mål att fråga om en träff; det vill säga du behöver inte dina 30 st tjejer som du hela tiden skriver med.

Hur kan man matcha med så många att bara 1 % är potentiella flickvänner? Du är alldeles för högersvepande kopplat till dina krav.

Det är hur enkelt att lista ut icke trash. Det räcker att fråga runt lite, att se bilder, analysera hur de skriver etc.

.................................................. ......

Tråden har tagits över av överkåta grabbar utan självrespekt. Det pratas om 3 dejter i veckan, att träffa 70 tjejer på ett år, att skriva med 30 st samtidigt. Klart som fan ni mår dåligt av sånt.

Jag ser tillräckligt bra ut för att nå era siffror också, men jag höjer istället mina krav, och gör faktiskt annat i livet än häckar på Tinder. Jag använder Tinder för seriösa projekt lite då och då, eller om jag vill hitta någon dam för någon framtida natt.

I tråden har indirekt gjorts gällande att jag skulle bada i fitta. Så är inte fallet. Jag har träffat runt 15 via Tinder på ett år. Det är en del, men jag ligger i läsida avseende vissa av trådens horbockar. Och jag gör det med nöje. Era siffror är inte nyttiga, och jag undanbeder betaanklagelser eller dylikt.

Dunia om någon vet att jag knappast ser ut som skit. End of rant.
Citera
2018-06-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Älskar att Fomalhaut just berättat om tvåan äventyret och sen kommer en av få tjejer i tråden och säger att hon "är så jävla nära att ladda ner appjäveln" nu. Coincident?

Hahaha, klart man blev sugen. Vem har inte drömt om att få den i daimkrysset?!

Nej tack

Citat:
Lyssna inte på tjejer, dom är dina konkurrenter.
Osminkad bild = gör det bara svårare för dig.
Är samma råd för killar också förövrigt, rent generellt ska man inte lyssna på tjejers råd angående bilder. Dom säger en sak, sen blir fittan våt av något helt annat. Baröverkropp sixpacks, osv.
Men till sina "killkompisar" heter det. Skulle aldrig swipea ja på "gymspännisen", mm visst.

Jag är ingens konkurrent iom att jag inte laddat ner appen. Suget efter bekräftelse försvann när du quotade mig

Vänta nu, jag har minsann inte sett någon brud i tråden som skrivit att killar bör ha bar överkropp som bild för att få matchningar, det är snarare killar som rått andra till det.
Citera
2018-06-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Jaha då vågar jag inte byta. Jag brukar iofs bara använda mascara och på sin höjd eyeliner men det är som natt och dag.

Kör på sminkat – det är ju så dina dejter kommer se dig när ni träffas ändå. Om du är tjock bör du däremot inte dölja detta genom att skippa helkroppsbild. Dumt, dumt.

Edit: Sorry om jag lät hård, det är inte min mening.
Citera
2018-06-16, 21:32
Medlem
Haha, snackat med en tjej i någon timme nu som jag från början förstod var borderline. Plötsligt skriver hon om "poor white cis-boys". Lite sugen på att bara unmatcha direkt, haha. Det står mellan det och att pulvrisera hennes intellektuellt. Decisions, decisions.

Edit:
Skrev följande (med ute:
Citat:
"det är väl ändå lite (mycket) under din intelligens att intala dig att vit, cis (ett epitet som tillskrivs ungefär 59 999 av 60 000 individer enligt undersökningar och således är tämligen poänglöst) och man är egenskaper som garanterar sinnesfrid i en människas liv?"

Citat:
"isf blir jag faktiskt uttråkad. jag söker ju en intellektuell jämlike och inte en papegoja vars sociala varelse är så stark att de anammar pseudoreligiösa föreställningar"
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-16 kl. 21:37.
Citera
2018-06-16, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Hahaha, klart man blev sugen. Vem har inte drömt om att få den i daimkrysset?!

Nej tack

Jag är ingens konkurrent iom att jag inte laddat ner appen. Suget efter bekräftelse försvann när du quotade mig

Vänta nu, jag har minsann inte sett någon brud i tråden som skrivit att killar bör ha bar överkropp som bild för att få matchningar, det är snarare killar som rått andra till det.

Nej, precis. Är ju det som är grejen. Ni säger att ni inte swipear ja på sånt, men sanningen är ju att ni gör det. Därför det påpekas i tråden, snyggöverkropp på ett smakfullt sätt, nu sitter inte jag på några siffror. Men skulle tippa på att man kan gå ifrån en like per dag, till iaf 3-4 per dag med en riktigt rippad kropp.
Citera
2018-06-16, 21:47
Medlem
Citat:
Du inleder med att du chattar med så många brudar som har potential.
För att avsluta med att alla är trash.
Gapskratt
Nästan lite som favoriten Fabulas "Vill ha en flickvän, men jag bara råkar knulla dom".

Haha, sa aldrig att de jag chattade med hade potential, vill ju bara sätta på de...

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Nu ska jag vara så rak man bara kan bli när man är trött och sjuk.

Varför i helvete ska du chatta med så många samtidigt? Det tar tid och nyttoeffekten är jävligt liten. Om man nu vill jobba kvantitativt så är det potentiellt rimligt att inleda konversation med ditt antal, och sedan låta folk falla bort utan att du fyller på med nya. Så fort du har nått chatt i några dagar är det nästan öppet mål att fråga om en träff; det vill säga du behöver inte dina 30 st tjejer som du hela tiden skriver med.

Hur kan man matcha med så många att bara 1 % är potentiella flickvänner? Du är alldeles för högersvepande kopplat till dina krav.

Det är hur enkelt att lista ut icke trash. Det räcker att fråga runt lite, att se bilder, analysera hur de skriver etc.

Jag chattar med många samtidigt för att det ökar mina chanser, sannolikhetslära liksom; ju mer jag håller på med desto större är mina chanser att få någon.

Men du, det borde väl rimligtvis bero på vad man är ute efter? Jag personligen vill gärna ha en flickvän (därav nämner jag 'potential' som ett nyckelord), men samtidigt så vill jag gärna ligga runt lite, därav högersvepandet.

Du har dock helt rätt gällande det fetmarkerade; jag måste fan bli bättre på det här alltså, det tär på mig.
Citera
2018-06-16, 21:51
Medlem
Citat:
Usch då. Det låter inget vidare. Du kanske inte ska hoppa i säng med dem det första du gör om du nu söker något vettigt. Oftast känner man ju på sig om personen framför är någonting att ha eller inte. Är det någon lös rackare så får du väl tacka för kvällen och fortsätta sökandet.
Det är det som är predikamentet, det är ett konstant flöde av människor man lägger till på snapchat som det aldrig blir någonting utav, och när man väl tar initiativet till att träffas blir det bara påskyndat och tragiskt.

Jag kanske skall återgå till att dejta på flashback, får väl börja skriva sjuka trådar igen.
Citera
2018-06-16, 21:57
Medlem
Citat:
Nej, precis. Är ju det som är grejen. Ni säger att ni inte swipear ja på sånt, men sanningen är ju att ni gör det. Därför det påpekas i tråden, snyggöverkropp på ett smakfullt sätt, nu sitter inte jag på några siffror. Men skulle tippa på att man kan gå ifrån en like per dag, till iaf 3-4 per dag med en riktigt rippad kropp.

Då förstår jag hur du menar. Ja, jag kan bara tala för mig själv, klart att det slunkit förbi någon bar överkropp i mina högerswipes, men det har varit långt ifrån överrepresenterade nudies bland mina matchningar.

Jag ogillar super-rippade kroppar, det får gärna vara lite mjukare än så.
Citera
2018-06-16, 21:59
Medlem
Citat:
Då förstår jag hur du menar. Ja, jag kan bara tala för mig själv, klart att det slunkit förbi någon bar överkropp i mina högerswipes, men det har varit långt ifrån överrepresenterade nudies bland mina matchningar.

Jag ogillar super-rippade kroppar, det får gärna vara lite mjukare än så.

För att förtydliga, sexpack ska synas men inte vara så det står ut som nån superman?
Inte heller något fan av den där extrema sexpacknollkroppsfetthejjagtävlaribodybuildingimor gon ungefär looken.
Citera
2018-06-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Det är det som är predikamentet, det är ett konstant flöde av människor man lägger till på snapchat som det aldrig blir någonting utav, och när man väl tar initiativet till att träffas blir det bara påskyndat och tragiskt.

Jag kanske skall återgå till att dejta på flashback, får väl börja skriva sjuka trådar igen.

Aldrig haft något konto på snapchat, det där bild-chattandet är ingenting för mig. Varför byter ni inte bara nummer istället?

Det är vågat. Skulle nog inte våga träffa någon här, skulle kännas olustigt på något sätt.
Citera
2018-06-16, 22:04
Medlem
Citat:
För att förtydliga, sexpack ska synas men inte vara så det står ut som nån superman?
Inte heller något fan av den där extrema sexpacknollkroppsfetthejjagtävlaribodybuildingimor gon ungefär looken.

Haha och jag kan säga att det finns gott om sexpacknollkroppsfetthejjagtävlaribodybuildingimor gon-profiler som jag bara vill kräkas åt. Framförallt dessa som tas i spegeln.
Citera
2018-06-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Kör på sminkat – det är ju så dina dejter kommer se dig när ni träffas ändå. Om du är tjock bör du däremot inte dölja detta genom att skippa helkroppsbild. Dumt, dumt.

Edit: Sorry om jag lät hård, det är inte min mening.

Menar du att tjocka människor ska lägga upp en helkroppsbild För att visa att man är tjock?
Jag har inga helkroppsbilder på mig över huvudtaget. Just my amazing face! 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in