Citat:
Seriöst, att Tindra aktivt är fan som ett heltidsjobb.
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera försvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omöjligt att ha koll på alla, och känner fan en press att svara snabbt hela tiden.
1/100 av tjejerna man börjar chatta med är dessutom någon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. Så hemskt egentligen, ska fan lägga ner Tinder nu när jag ska börja plugga i höst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer på universiteten för varje tjej på Tinder är tamejfan trash
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera försvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omöjligt att ha koll på alla, och känner fan en press att svara snabbt hela tiden.
1/100 av tjejerna man börjar chatta med är dessutom någon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. Så hemskt egentligen, ska fan lägga ner Tinder nu när jag ska börja plugga i höst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer på universiteten för varje tjej på Tinder är tamejfan trash
Nu ska jag vara så rak man bara kan bli när man är trött och sjuk.
Varför i helvete ska du chatta med så många samtidigt? Det tar tid och nyttoeffekten är jävligt liten. Om man nu vill jobba kvantitativt så är det potentiellt rimligt att inleda konversation med ditt antal, och sedan låta folk falla bort utan att du fyller på med nya. Så fort du har nått chatt i några dagar är det nästan öppet mål att fråga om en träff; det vill säga du behöver inte dina 30 st tjejer som du hela tiden skriver med.
Hur kan man matcha med så många att bara 1 % är potentiella flickvänner? Du är alldeles för högersvepande kopplat till dina krav.
Det är hur enkelt att lista ut icke trash. Det räcker att fråga runt lite, att se bilder, analysera hur de skriver etc.
.................................................. ......
Tråden har tagits över av överkåta grabbar utan självrespekt. Det pratas om 3 dejter i veckan, att träffa 70 tjejer på ett år, att skriva med 30 st samtidigt. Klart som fan ni mår dåligt av sånt.
Jag ser tillräckligt bra ut för att nå era siffror också, men jag höjer istället mina krav, och gör faktiskt annat i livet än häckar på Tinder. Jag använder Tinder för seriösa projekt lite då och då, eller om jag vill hitta någon dam för någon framtida natt.
I tråden har indirekt gjorts gällande att jag skulle bada i fitta. Så är inte fallet. Jag har träffat runt 15 via Tinder på ett år. Det är en del, men jag ligger i läsida avseende vissa av trådens horbockar. Och jag gör det med nöje. Era siffror är inte nyttiga, och jag undanbeder betaanklagelser eller dylikt.
Dunia om någon vet att jag knappast ser ut som skit. End of rant.