Citat:
Ursprungligen postat av
Peggann
Hon är ju alltid med sina väninnor. Hur ska jag gå tillväga?
Det är lättare sagt än gjort det handlar om att komma till insikt på vad du är bra på. Är du social? Kan du snacka med folk i grupper alltså? Tjejer är människor så sätt inte de på piedestal, att du äns vågar gå fram till en tjej i en grupp så kommer hon ge dig respekt. Om du har staken att gå fram bara gör det och säg typ
-Hej tjejer, vad heter ni? Och hälsa.
- Jag kom fram för att jag tyckte för att du var sött. Lägger fokus på tjejen du är efter
De andra tjejer kommer baka för att du automatisk, lovar dig. Eller så länge du är rakryggad med det du gör.
Lägg bort tinder ideen och lägg fokusen på att ragga henne i skolan.
Edit: Vad är en bra berättelse om hur ni träffades, att du gick på tinder och sökte upp henne eller att du gick modigt fram när hon var med sina kompisar?
Tjejer vill bli att någon ska komma fram för att ragga, men problemet är att många män kan inte ragga nu för tiden och det beror på att de inte lär sig då de är beroende av nätet. Visst man hittar tjejer i ens krets men ingen vågar gå fram till någon okänd i stan/etc och de som gör det tabbar sig då de inte vet hur man skapar attraktion. Med #metoo så kommer maskulina killar i Sverige bli mer av det förflutna.