Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-11, 17:57
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EagleswordTW
Alltså vad är det här, härom dagen matchade jag med en otroligt rolig tjej och vi snackade en massa första dagen. Valde att ganska snabbt att gå över till snap och frågade om hon hade lust med en fika på onsdag. Ja, det hade hon och vi bestämde plats, och tiden skulle vi återkomma till. Nu på morgonen ser jag att hon såväl unmatchat mig på tinder och tagit bort mig som vän på snapchat. Jag fattar ingenting, varför gör man så och säger inte till att man tappat intresset.

Det händer mig minst en gång i veckan. Vidrigt beteende men man får vara glad att det kommer fram innan man hunnit slösa mer tid på dem.
Citera
2017-09-11, 19:08
Medlem
Morot91s avatar
Har skaffat tinder för två dagar sedan. Svarar bara till killar som refererar till något jag skrivit i min presentation. Värt att tänka på när ni sitter där och undrar vad ni ska göra för att få ett svar.
Citera
2017-09-11, 19:53
Medlem
Paatiences avatar
Laddade ner Tinder och får den senaste versionen och funkar bra, sen dagen efter så har den gått tillbaka till en gammal version och jag får upp samma personer när jag swipar. När jag installerar om så händer samma sak om igen, någon som har liknande problem?
Citera
2017-09-11, 20:36
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91
Har skaffat tinder för två dagar sedan. Svarar bara till killar som refererar till något jag skrivit i min presentation. Värt att tänka på när ni sitter där och undrar vad ni ska göra för att få ett svar.

Fast är killen bara tillräckligt snygg och ser ut att ha tillräckligt hög status, så kommer du att svara honom och gå ut med honom oavsett ifall han refererar till något skräp i din presentation i sitt första meddelande.
Citera
2017-09-11, 20:57
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Fast är killen bara tillräckligt snygg och ser ut att ha tillräckligt hög status, så kommer du att svara honom och gå ut med honom oavsett ifall han refererar till något skräp i din presentation i sitt första meddelande.

Har hur många snygga som helst som skrivit "vad gör du?".... Så nä.
Citera
2017-09-11, 21:07
Medlem
simonvps avatar
Märkligt, matchade nyss med en. Hon skrev först, jag svarade tillbaka. Hon svarade sedan igen samt gillade mitt inlägg. När jag sedan ska se vad hon har skrivit typ 2 minuter efter att meddelandet skickats finns hon inte längre med som matchning.

Ruggigt märklig unmatch eller någon bugg? Finns en som jag snackat med ett tag och som helt plötsligt inte var kvar när jag skulle se hennes senaste meddelanden.
Citera
2017-09-11, 21:34
Medlem
fixar-frasses avatar
Frågan kanske redan är besvarad tusen gånger men är det bara aktiva användare som syns i ens flöde? Typ att man måste startat appen den senaste veckan för att dyka upp hos folk?
Citera
2017-09-11, 21:49
Bannlyst
Skulle vara skönt att veta också vilka som har swipat vänster på en så att man inser ifall man verkligen syns eller inte. Får man 100 nejlikes och typ 1 matchning så kan man lika gärna lägga ner skiten.
Citera
2017-09-11, 22:59
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekallasman
Skulle vara skönt att veta också vilka som har swipat vänster på en så att man inser ifall man verkligen syns eller inte. Får man 100 nejlikes och typ 1 matchning så kan man lika gärna lägga ner skiten.

Varför? Jag har dålig matchratio, men de jag matchar med är jag sällan missnöjd med. Hellre kvalitativa matchningar lite då och då istället för att håva in paddor.
Citera
2017-09-11, 23:36
Medlem
Jamiltons avatar
Fan jag snackade med en brud häromdagen, de verkade flyta på ganska bra, vi skrev några timmar iallafall. Sedan mitt från ingenstans kläcker idioten ur sig massa skit om mitt utseende och grejjer MITT från ingenstans! Skrev hejdå och unmatchade mig. Aldrig varit med om något liknande innan, kanske lunarstorm för sisådär 10 år sedan. Fan va grejjen med detta? Något som varit med om något liknande? Spelar intresserad för o sedan vända o bli en idiot. Skrev inget konstigt innan detta :/
Citera
2017-09-11, 23:59
Medlem
Funderar på att lägga ut lite sämre bilder av mig själv på Tinder. Får man några matches så lär ju tjejerna bli positivt överraskade ifall man i själva verket ser mycket bättre ut än de trodde.

Vad tror ni om denna idé?
Citera
2017-09-12, 00:07
Medlem
Stichys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31415926535
Funderar på att lägga ut lite sämre bilder av mig själv på Tinder. Får man några matches så lär ju tjejerna bli positivt överraskade ifall man i själva verket ser mycket bättre ut än de trodde.

Vad tror ni om denna idé?

Bra i teorin.. dock får du nog själv sänka standarden om du ska lyckas.. bilden är viktig.. förr behövde man kunna dansa, skämta, bjuda på sig själv och charma för att få ligga.. idag räcker det med att se bra ut på bild 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in