Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-12, 20:38
Medlem
Pegganns avatar
Hur vet man ens vad hennes blickar betyder? Tycker hon jag ser bra ut? Kollar hon på mig bara för att jag kollar på henne? Tycker hon att jag är creepy? Går så många tankar...
Citera
2017-12-12, 21:03
Medlem
Honeyvoices avatar
Man skall nog ta tjejer som använder orden stalker och creepy ofta med en nypa salt. Min erfarenhet är att de inte får tillräckligt med uppmärksamhet och därför kastar sig över den stackars killen som faktiskt visar intresse.Så kan de vinna "dissnings-tävlingen"…usch på sånt.

Jag såg någon tjej på Facebook som hade på sin omslagsbild något som…är du här nu igen din stalker bla bla. Men va? På en öppen Facebook sida som alla som har ett konto där kan se när de vill? Där de sitter och skriver hur insidan på deras livmoder ser ut. Vissa måste bara get over sig själv asså.
Senast redigerad av Honeyvoice 2017-12-12 kl. 21:36.
Citera
2017-12-12, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peggann
Kanske kan man bjuda på ett leende först och se om man får ett tillbaka.

Citat:
Hur vet man ens vad hennes blickar betyder? Tycker hon jag ser bra ut? Kollar hon på mig bara för att jag kollar på henne? Tycker hon att jag är creepy? Går så många tankar...

Ge inga leende, bara gå fram och snacka med henne. När du ser någon du gillar du ska bara gå fram.Slut. Sitter du och anslyserar hennes kroppsspråk så kommer du aldrig få något utfört.

En biologisk anledning till ångest kan vara att när människor levde i små grupper så kunde det leda till att man blir utstött om någon nobbar dig, dvs du kommer inte få para dig. Stäng bara av tankarna och gå fram till henne.

Också någon skrev nr, fokusera inte mycket på det utan fokusera på att lära känna henne. Nr kan du till och med ta senare då ni går i samma skola. Nr betyder inget om hon inte känner attraktion.
Citera
2017-12-12, 21:13
Medlem
Pegganns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Ge inga leende, bara gå fram och snacka med henne. När du ser någon du gillar du ska bara gå fram.Slut. Sitter du och anslyserar hennes kroppsspråk så kommer du aldrig få något utfört.

En biologisk anledning till ångest kan vara att när människor levde i små grupper så kunde det leda till att man blir utstött om någon nobbar dig, dvs du kommer inte få para dig. Stäng bara av tankarna och gå fram till henne.

Också någon skrev nr, fokusera inte mycket på det utan fokusera på att lära känna henne. Nr kan du till och med ta senare då ni går i samma skola. Nr betyder inget om hon inte känner attraktion.

Okej tack. Får ta och rycka mig i kragen och som sagt "Just Do It"
Citera
2017-12-12, 21:18
Medlem
Citat:
Okej tack. Får ta och rycka mig i kragen och som sagt "Just Do It"

Lycka till. Uppdatera oss hur det gick, kanske ger några här hopp om att det går att ragga på okända tjejer i sociala miljöer.
Citera
2017-12-12, 21:36
Medlem
Honeyvoices avatar
Jaa lycka till
Citera
2017-12-12, 22:04
Medlem
Citat:
Okej terminen är inte över. Tinder var nog en dum idé... Hon brukar sitta med sina vänner i skolan och plugga. Kanske kan man bjuda på ett leende först och se om man får ett tillbaka.

Se till att du hamnar på samma fest som henne, försök ta reda var hon brukar festa alternativt vart alla hennes vänner brukar partaja (hon lär ju följa på sina kompisar).
Mycket lättare och inte alls lika stelt. Jag personligen hade haft svårt att samla mod för att gå fram till henne mitt under ljusa dagen, och om jag väl gjort detta så hade jag gett ett stelt, tråkigt och ocharmigt intryck (tror jag).

Hon går trots allt på en högskola/universitet, alla tjejer festar loss där! 95% åtminstone...
Citera
2017-12-12, 22:47
Medlem
Krongjorts avatar
Bra, vad som än händer så vinner du genom detta.
Det enda rådet du ska få som uppföljning är att inte läsa här alls, åtminstone i denna tråd eller att skapa andra trådar, tills dess att du fått det du ska göra gjort. Må gott.
Citera
2017-12-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Se till att du hamnar på samma fest som henne, försök ta reda var hon brukar festa alternativt vart alla hennes vänner brukar partaja (hon lär ju följa på sina kompisar).
Mycket lättare och inte alls lika stelt. Jag personligen hade haft svårt att samla mod för att gå fram till henne mitt under ljusa dagen, och om jag väl gjort detta så hade jag gett ett stelt, tråkigt och ocharmigt intryck (tror jag).

Hon går trots allt på en högskola/universitet, alla tjejer festar loss där! 95% åtminstone...

Hon är ju exakt där i skolan...Varför gå igenom alla dessa steg bara för att snacka med henne? Kom igen mannen du måste väl inse att de beteende är inte klockt, hon är bara en människa.

Jobba med dig själv i sociala situationer seriöst, det kommer göra dig nytta.

( Nej jag är inte helt OT &#129299

Tinder ska användas som ett komplettering.
Citera
2017-12-13, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Hon är ju exakt där i skolan...Varför gå igenom alla dessa steg bara för att snacka med henne? Kom igen mannen du måste väl inse att de beteende är inte klockt, hon är bara en människa.

Jobba med dig själv i sociala situationer seriöst, det kommer göra dig nytta.

( Nej jag är inte helt OT &#129299

Tinder ska användas som ett komplettering.

Näe om intentionen bara är att ''snacka'' med henne så är det givetvis smidigare att göra detta på campus. Jag utgår dock ifrån att personen i fråga är sugen på att förföra denna tjej, och då hjälper det en hel del att: 1) Vara lite halvt berusad. 2) Befinna sig i en lämpligare miljö. 3) Också det faktum att hon kommer vara lite berusad (öppnare, kåtare.. ( ) osv. till hans fördel!

Men japp, just my 2 cents såklart. Han får göra vad som känns bäst helt enkelt, men jag personligen ser ingen bra anledning att gå in i ett krystat samtal mitt under dagen. Kan stjälpa mer än det hjälper för hans framtida chanser att tjusa denna tjej :P
Senast redigerad av Malken1 2017-12-13 kl. 01:23.
Citera
2017-12-13, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Näe om intentionen bara är att ''snacka'' med henne så är det givetvis smidigare att göra detta på campus. Jag utgår dock ifrån att personen i fråga är sugen på att förföra denna tjej, och då hjälper det en hel del att: 1) Vara lite halvt berusad. 2) Befinna sig i en lämpligare miljö. 3) Också det faktum att hon kommer vara lite berusad (öppnare, kåtare.. ( ) osv. till hans fördel!

Men japp, only my 2 cents såklart. Han får göra vad som känns bäst helt enkelt, men jag personligen ser ingen bra anledning att gå in i ett krystat samtal mitt under dagen. Kan stjälpa mer än det hjälper för hans framtida chanser att tjusa denna tjej :P

😞😞 Vi måste verkligen rädda kommande generationenen av män...

Din taktik att ta henne när hon är full låter fel i alla nivåer. Blir nästan mållös av det jag läser. Du är trångsynt.

Frågaren såg en snygg tjej i skolan som han ville gå fram till och hälsa. Varför ville han hälsa? jo för att han känner attraktion för henne och enligt biologi skulle det betyda ett steg närmare att kunna para sig med henne...Jaa biologi. Det finns inget som heter att bara ”snacka”, för när du går fram och pratar med en tjej så utvecklar ni uppfattningar om varandra och det är här man bygger attraktionen och inte när hon är full med en knappt fungerande motorisk funktion. Attraktionen som byggs kan sedan leda till olika ting som en dejt och sex eller båda.

Du behöver inte vara på en krog, fest, klubb för att ragga tjejer, du kan göra det vart du än vill om du övar och lär dig att haffa tjejer.

(Inte OT &#129299

(Jag träffade min fru på tinder och fick veta att samma kväll vi gifte oss så swipade hon efter nästa kille.) Få relationer skapade genom tinder förblir.
Senast redigerad av bubbbles 2017-12-13 kl. 01:46.
Citera
2017-12-13, 02:30
Medlem
Känns som du misstolkar mig med flit (?). Jag skrev ''lite berusad'' och du hävdar sedan att jag skrivit att han ska supa henne full, typ. Blir löjligt.

Krogmiljöer är avsevärt mycket lättare att ragga i, tro det eller ej. Han vill väl maximera sina chanser? Oftast har man tyvärr bara en chans. Han får givetvis presentera sig och hälsa mitt på dagen om han så vill, men jag utgick från att han vill förföra denna tjej från start, då blir det tufft.

Japp, den kommande generationen (min generation dvs.) är packat av mesar, idioter osv osv, vi vet, fortsätt med att upprepa mantrat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in