Citat:
Ursprungligen postat av
Malken1
Näe om intentionen bara är att ''snacka'' med henne så är det givetvis smidigare att göra detta på campus. Jag utgår dock ifrån att personen i fråga är sugen på att förföra denna tjej, och då hjälper det en hel del att: 1) Vara lite halvt berusad. 2) Befinna sig i en lämpligare miljö. 3) Också det faktum att hon kommer vara lite berusad (öppnare, kåtare.. (

) osv. till hans fördel!
Men japp, only my 2 cents såklart. Han får göra vad som känns bäst helt enkelt, men jag personligen ser ingen bra anledning att gå in i ett krystat samtal mitt under dagen. Kan stjälpa mer än det hjälper för hans framtida chanser att tjusa denna tjej :P
😞😞 Vi måste verkligen rädda kommande generationenen av män...
Din taktik att ta henne när hon är full låter fel i alla nivåer. Blir nästan mållös av det jag läser. Du är trångsynt.
Frågaren såg en snygg tjej i skolan som han ville gå fram till och hälsa. Varför ville han hälsa? jo för att han känner attraktion för henne och enligt biologi skulle det betyda ett steg närmare att kunna para sig med henne...Jaa biologi. Det finns inget som heter att bara ”snacka”, för när du går fram och pratar med en tjej så utvecklar ni uppfattningar om varandra och det är här man bygger attraktionen och inte när hon är full med en knappt fungerande motorisk funktion. Attraktionen som byggs kan sedan leda till olika ting som en dejt och sex eller båda.
Du behöver inte vara på en krog, fest, klubb för att ragga tjejer, du kan göra det vart du än vill om du övar och lär dig att haffa tjejer.
(Inte OT 🤓
(Jag träffade min fru på tinder och fick veta att samma kväll vi gifte oss så swipade hon efter nästa kille.) Få relationer skapade genom tinder förblir.