2020-11-22, 14:28
Medlem
The Beach boys avatar
QUOTE=Junketer|73695178]Har omvärderat honom en del genom deltagandet i Så mycket bättre. Tycker att han där framstår som trevlig och social samt genuint intresserad av de övriga deltagarna. Dessutom har överraskat positivt på mig med de tolkningar han gjort.[/QUOTE Det beror vilka referensramar man har. Folk som inte äger några skivor utan bara lyssnar på radio kanske tycker han är bra, men jag skulle inte lyssna på deras åsikter. Benjamin är som bäst ok. Han har ett stort kontaktnät med en far skrev låtar för Pernilla och arbetade som bakgrundsdansare och en mor som var med i sin första film som barn pågrund av att även hon hade kända föräldrar.
Citera
2020-11-22, 15:17
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
... antagligen kan han ha en liknande karriär som sin mamma och klara sig gott på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Har omvärderat honom en del genom deltagandet i Så mycket bättre. Tycker att han där framstår som trevlig och social samt genuint intresserad av de övriga deltagarna. Dessutom har överraskat positivt på mig med de tolkningar han gjort.
Att Benjamin tackat ja till att vara med i Så mycket bättre är sannolikt det bästa han gjort för sin karriär (förutom att han syns i Wahlgrens Värld då förstås). Han tjänar bra med pengar på sin medverkan i programmet plus att det är reklam för honom själv på bästa möjliga sändningstid. Jag tror att Benjamin kommer att kunna försörja sig som artist på heltid, som enda inkomstkälla, under överskådlig framtid. Han har redan gjort sig ett namn som artist och blir sannolikt större med tiden.
Citera
2020-11-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Att Benjamin tackat ja till att vara med i Så mycket bättre är sannolikt det bästa han gjort för sin karriär (förutom att han syns i Wahlgrens Värld då förstås). Han tjänar bra med pengar på sin medverkan i programmet plus att det är reklam för honom själv på bästa möjliga sändningstid. Jag tror att Benjamin kommer att kunna försörja sig som artist på heltid, som enda inkomstkälla, under överskådlig framtid. Han har redan gjort sig ett namn som artist och blir sannolikt större med tiden.

Ge honom några år att mogna så kommer han bli en fullfjädrad artist. Nu har han ännu lite valpigt utryck, fast han väcker i och för sig moderskänslor. När han berättade om sin kärlekssorg och krossade hjärta med tårar i ögonen så ville man ju bara ge honom en kram och säga att ”allt kommer bli bra”
Citera
2020-11-24, 23:17
Medlem
selusts avatar
Ny flickvän enligt skvallerblaskan Hänt. Någon med info?
Citera
2020-11-24, 23:36
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selust
Ny flickvän enligt skvallerblaskan Hänt. Någon med info?

Enligt starka källor heter hon fr*ken h*ger

* = ö
Citera
2020-12-19, 02:37
Medlem
Det är sant att han är smygbög trots flickvänner. Min kompis som är bög har blivit avsugen av Benjamin på en gayklubb i Stockholm i somras
Citera
2020-12-19, 03:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dweeeb
Det är sant att han är smygbög trots flickvänner. Min kompis som är bög har blivit avsugen av Benjamin på en gayklubb i Stockholm i somras

Låter ju inte klokt i dessa Covid-tider om detta nu är sant förstås?

"En kinesisk studie på 38 män med pågående eller nyligen genomgången covid-19 infektion, visade att det fanns viruspartiklar i sperma hos sex av dem"

https://www.1177.se/Stockholm/liv--h...id-19-och-sex/

Jag vill dessutom tillägga att jag har ingenting emot honom som person och artist, han är helt klart mycket begåvad även fast det han sysslar med inte är min smak vad gäller musik.

Allt gott till den unge mannen dock
Citera
2020-12-19, 07:20
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dweeeb
Det finns ju ett rykte om att Benjamin har en ovanligt stor dase. Vad sa din kompis om den, kunde han bekräfta att Benjamin ståtar med en 25 cm-pjäs?
Citera
2020-12-21, 14:11
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Låter ju inte klokt i dessa Covid-tider om detta nu är sant förstås?

"En kinesisk studie på 38 män med pågående eller nyligen genomgången covid-19 infektion, visade att det fanns viruspartiklar i sperma hos sex av dem"

https://www.1177.se/Stockholm/liv--h...id-19-och-sex/

Jag vill dessutom tillägga att jag har ingenting emot honom som person och artist, han är helt klart mycket begåvad även fast det han sysslar med inte är min smak vad gäller musik.

Allt gott till den unge mannen dock

Det sägs ju att Benjamin ska vara den italienare som kokar bäst pasta, av alla italienare i Sverige. Han har tydligen någons speciell sort av durumvete i sin pasta, så att tuggmotståndet blir "al dente".

Han gled nyligen in på Musikhjälpen och rappade en låt eller två. Den arabiska programledaren - Farah Abadi -såg ut att bli alldeles våt i trosorna, när Benjamin juckade loss med höfterna.
Citera
2020-12-24, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Benjamin har en sak ni hatare inte har, framgång!!!

Benjamin skulle lätt klara av att gå på handelshögskolan och fixa det med högsta poäng, ingejör om det så behövs på KTH

Han har bra gener för framgång
😄😄😄håller med om att det finns alldeles för många hatare här ! Men att på fullt allvar hävda att han skulle klara av att gå handelshögskolan !!!Benjamin själv inser ju erkänner att han är lite dum , hade problem i skolan ,Roligaste scenen i Wahlgrens värld är när han gjort teoriprovet för körkortet o kuggat o dansar omkring o är glad o sjunger o säger jag hade ju (typ)bara 4-5 rätt jför lite jag är inte så dum som jag trodde 😂😂😙 humor o självinsikt av Benjamin 🤣🤣
Citera
2020-12-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking632
😄😄😄håller med om att det finns alldeles för många hatare här ! Men att på fullt allvar hävda att han skulle klara av att gå handelshögskolan !!!Benjamin själv inser ju erkänner att han är lite dum , hade problem i skolan ,Roligaste scenen i Wahlgrens värld är när han gjort teoriprovet för körkortet o kuggat o dansar omkring o är glad o sjunger o säger jag hade ju (typ)bara 4-5 rätt jför lite jag är inte så dum som jag trodde 😂😂😙 humor o självinsikt av Benjamin 🤣🤣

Han behöver inget körkort eftersom han har en privatchaufför som tar honom överallt, varför han har råd med detta är ju förstås pga hans framgångar och inget annat

Klart det skulle vara skönt att sitta och sova i en limousine istället för att köra volvo själva som har haters gör
Citera
2021-02-07, 05:19
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det sägs ju att Benjamin ska vara den italienare som kokar bäst pasta, av alla italienare i Sverige. Han har tydligen någons speciell sort av durumvete i sin pasta, så att tuggmotståndet blir "al dente".

Han gled nyligen in på Musikhjälpen och rappade en låt eller två. Den arabiska programledaren - Farah Abadi -såg ut att bli alldeles våt i trosorna, när Benjamin juckade loss med höfterna.
Eftersom Benjamin gillar matlagning så är det väl ingen större överraskning att han får ett matlagningsprogram på TV4 (det har premiär om några veckor). Matlagning, musik, underhålling med blandade gäster. Jag ger nog programmet en chans men har inte nån större förhoppning att det blir någon succé. Hade hans syster Bianca gjort ett liknade program hade det garanterat blivit en hit, då allt som Bianca rör vid blir till guld. Hon har en förmåga att gå genom rutan på ett annat sätt än vad Benjamin har.

https://www.facebook.com/TV4/videos/253897279508404

https://www.tv4.se/benjamins
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in