2021-02-08, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Eftersom Benjamin gillar matlagning så är det väl ingen större överraskning att han får ett matlagningsprogram på TV4 (det har premiär om några veckor). Matlagning, musik, underhålling med blandade gäster. Jag ger nog programmet en chans men har inte nån större förhoppning att det blir någon succé. Hade hans syster Bianca gjort ett liknade program hade det garanterat blivit en hit, då allt som Bianca rör vid blir till guld. Hon har en förmåga att gå genom rutan på ett annat sätt än vad Benjamin har.

https://www.facebook.com/TV4/videos/253897279508404

https://www.tv4.se/benjamins

TV4 - vilka pionjärer. Nyskapande! Banbrytande!

Ett TV-program där en kändis bjuder in andra kändisar för mat och samtal
Och en Wahlgreen dessutom!
Citera
2021-02-08, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
TV4 - vilka pionjärer. Nyskapande! Banbrytande!

Ett TV-program där en kändis bjuder in andra kändisar för mat och samtal
Och en Wahlgreen dessutom!
Ja och säkert är det pappsens nya restaurang som hyrts han måste ju ha hjälp att starta upp den i dessa tider..
Citera
2021-02-08, 08:22
Medlem
enfindams avatar
Det ska bli spännande att se vad "Benjamins" kommer att bjuda på för överraskningar.
Citera
2021-02-08, 15:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Nu börjar jag ruttna på att Benjamin är med ö v e r a l l t !!
Inget är honom främmande. Ingenting.
Och alla de som engagerar människan gränslöst har krav och fantasi som en guldfisk!

Så befriande att den gamle räven Kjell Andersson nekade till att han idag skulle tagit sig an Ingrosso. När Ingrosso var på plats.
Andersson ligger bakom mer än halva Sveriges artistskatt. Men när inte Benjamin passar in bland dom stora artisterna, ja då RASAR Bianca ?

Va fan har dom för självbild?
Wahlgren/Ingrosso på alla kanaler. Alla ämnen. Allt. Jämt.
24/7.
Berikande.

Snälla. En paus.
Snälla.

Citera
2021-02-08, 19:37
Medlem
Ringhals3s avatar
Han verkar vara en helt allmänt trevlig snubbe och det får han så gärna vara men allmänintresset för att få se honom i alla upptänkliga sammanhang måste väl ändå vara begränsat?

Fast hundra gånger hellre Benjamin än Ola Rapace.
Citera
2021-02-11, 08:41
Medlem
Han har en egen show nu och hans riktiga vänner är ju där för givetvis är det inte där bara för att bli sedd på tv!

Benjamins!
Citera
2021-02-11, 19:02
Medlem
Jag tycker det är helt sinnesjukt att han har fått ett eget program, han är ju artist och bara för att han inte kan uppträda så ska han starta detta program, helt sjukt.

Han verkar vara narcissist och man märker hur han älskar att prata om sig själv i tv.
Hans musik låter sämst och hans röst är inte bra för den delen heller.

Men varför får han ett eget program????, finns så många andra som förtjänar det mer!!!!!
Det finns folk som jobbar med tv, men han är ju artist.
Bara för att är lite utrågad i corona tider så ska han inte skapa ett program som gör att han blir en större kändis i Sverige.
Jag blir så upprörd varje gång det kommer en ny reklam om programmet på tv:n

Främst är jag också upprörd över att han är en wahlgrenare och de får alltid egna program.
Till exempel hade pernilla ett eget program på femman för inte alls längesen och Bianca sitter i talangjuryn och hela familjen har wahlgrens värld.
Det enda media vill ha är wahlgren wahlgren wahlgren, och jag är så sjukt trött på detta. Jag hatar alla i denna jävla familjen. De är som parasiter som inte försvinner.

De är så jävla kändiskåta så man vet inte vad man ska göra. Helt ärligt: Jag hatar varenda en i den familjen!!!!

FYYYY
Citera
2021-02-22, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisa1997
Jag tycker det är helt sinnesjukt att han har fått ett eget program, han är ju artist och bara för att han inte kan uppträda så ska han starta detta program, helt sjukt.

Han verkar vara narcissist och man märker hur han älskar att prata om sig själv i tv.
Hans musik låter sämst och hans röst är inte bra för den delen heller.

Men varför får han ett eget program????, finns så många andra som förtjänar det mer!!!!!
Det finns folk som jobbar med tv, men han är ju artist.
Bara för att är lite utrågad i corona tider så ska han inte skapa ett program som gör att han blir en större kändis i Sverige.
Jag blir så upprörd varje gång det kommer en ny reklam om programmet på tv:n

Främst är jag också upprörd över att han är en wahlgrenare och de får alltid egna program.
Till exempel hade pernilla ett eget program på femman för inte alls längesen och Bianca sitter i talangjuryn och hela familjen har wahlgrens värld.
Det enda media vill ha är wahlgren wahlgren wahlgren, och jag är så sjukt trött på detta. Jag hatar alla i denna jävla familjen. De är som parasiter som inte försvinner.

De är så jävla kändiskåta så man vet inte vad man ska göra. Helt ärligt: Jag hatar varenda en i den familjen!!!!

FYYYY

Ja det var minst sagt ett flamsigt program.
Känns som typ Pluras kök eller något.
Kan bara bli bättre, inte så mycket sämre iaf.
Citera
2021-02-22, 22:46
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Ja det var minst sagt ett flamsigt program.
Känns som typ Pluras kök eller något.
Kan bara bli bättre, inte så mycket sämre iaf.

Håller med, men sen var gästerna rätt stela.

han kocken Thomas eller vad han hette, vad fyllde han för funktion i programmet? Han sa knappt nånting förutom när han kom dit. Han satt ju bara där som en pappa som sitter med sin son o hans polare o blir lite utanför gruppen.
Citera
2021-02-23, 00:10
Medlem
Citat:
Det finns ju ett rykte om att Benjamin har en ovanligt stor dase. Vad sa din kompis om den, kunde han bekräfta att Benjamin ståtar med en 25 cm-pjäs?

Några 25+ ser han inte ut att ha på de bilder jag sett. (Relativt enkla att hitta på det däringa nätet). Men han har heller inget att skämmas för.
Citera
2021-02-23, 22:14
Medlem
GamleJans avatar
Han är en trevlig kille. Är bra vän med min son och har träffat honom vid flera tillfällen.
Artig och shysst helt enkelt. Tar sig tid med kids som vill fotas. Verkar inte ha nåt ont i sig.
Citera
2021-03-01, 00:20
Medlem
Citat:
Det finns ju ett rykte om att Benjamin har en ovanligt stor dase. Vad sa din kompis om den, kunde han bekräfta att Benjamin ståtar med en 25 cm-pjäs?

Finns nakenbilder på honom, som är enkla att hitta. Hans icloud hackades. Och nej, inte ser det ut som 25+.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in