2021-12-05, 01:15
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det sa man om Darin också...
Det med Maja Ivarsson var väl för att TV4 ville skapa publicitet för programmet. Darin var flickidol så det hade förstört hela imagen. Det är möjligt att Benjamin är bög, men det känns inte som om han skulle ha någonting att förlora på att komma ut.
Citera
2021-12-05, 15:09
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Det med Maja Ivarsson var väl för att TV4 ville skapa publicitet för programmet. Darin var flickidol så det hade förstört hela imagen. Det är möjligt att Benjamin är bög, men det känns inte som om han skulle ha någonting att förlora på att komma ut.

Binjamin ger inte mer bögvibbar än tex David Beckham.
Citera
2021-12-05, 21:30
Medlem
Flera i familjen har ju lite neanderhaka. Manliga drag på tjejerna o kvinnliga på männen
Citera
2021-12-10, 04:24
Medlem
Jag har alltid stört mig på honom. Alltid. Kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är hos honom som får mig att känna så.
Citera
2022-03-22, 20:45
Medlem
picapicans avatar
Benjamin frågar Silvana Imam i sitt program ikväll om det är en kurs man går för att bli psykolog. Hon svarar att det är fem år och han tror hon skämtar.
Citera
2022-03-22, 20:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Jag har alltid stört mig på honom. Alltid. Kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är hos honom som får mig att känna så.
Hans sätt att vara kanske?
Citera
2022-03-22, 21:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Benjamin frågar Silvana Imam i sitt program ikväll om det är en kurs man går för att bli psykolog. Hon svarar att det är fem år och han tror hon skämtar.

Såvida han inte trollar oss alla duktigt är han då makalöst korkad.
Citera
2022-03-22, 21:50
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Såvida han inte trollar oss alla duktigt är han då makalöst korkad.

Det var verkligen inget trollade, tyvärr!
Citera
2022-04-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu

Att han har ordförråd som en femåring kanske? Blir väldigt jobbigt att lyssna på. Märks även i hans så kallade texter.
Citera
2022-04-20, 08:31
Medlem
TompaOs avatar
Verkar reko, även om man är mätt på familjen Wahlgren. Ointressantare och mer uppblåsta kändisar är svårt att finna.
Citera
2022-04-20, 08:33
Hade han varit bög eller ens bi hade han definitivt kapitaliserat på det lol.
Citera
2022-04-22, 15:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Han har själv sagt att han har komplex för sin längd..kraftiga lår..stora fötter..och små håriga fingrar.
Blev förvånad första gången jag hörde honom prata. Låter som en 12-åring som ännu inte kommit in i målbrottet. Pipig och gäll röst.

Det hade jag som heterosexuell man haft komplex för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in