2020-11-19, 02:39
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
I "Wahlgrens" på 5:an så går han ideligen runt i bara kalsongerna. Där syns det tydligt att han verkar ha en riktig bamse
Jag har tänkt på det också. Det är väldigt tydligt att Benjamin har en riktigt stor dase.
Citera
2020-11-19, 02:47
Medlem
Är han bög eller ej? Jag hör än det ena och än det andra.
Citera
2020-11-19, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76

Av vilka har du hört detta?
Några i hans närhet som berättat?
Citera
2020-11-21, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Benjamin är inte bög, han var ihop med en fin tjej (Linnea Widmark) i sex år och deras förhållande tog slut förra året. Bögryktena om honom kom till i tidiga år då familjen trodde att han kunde vara gay för att han höll på med musikaler, gillade att uppträda och klä ut sig. Men nej, han dementerar att han skulle vara gay:

http://www.extraextra.se/benjamin-om...ella-laggning/

Däremot verkar ryktet om att Benjamin har en stor kuk vara sant. Det har nämnts många gånger och kolla på denna korta Instagram-videon, där ser man att han är välutrustad:

https://www.instagram.com/p/BIAPSEpBLxL/
Citera
2020-11-21, 21:17
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibbe88
Hörde att Oscar Zia suger av Benjamin titt som tätt och dom umgås en del enligt sociala medier. Oscar kommenterar bland annat att han är sugen på Benjamin etc.

Någon som vet något mer?

Bullshitt..
Citera
2020-11-21, 21:20
Medlem
BullensPilsners avatar
Hörde på Nordergre & Epstein att kvinnor helst ville ha bögar som partner och att Ingrosso var hetero alternativet. Tänka sig.
Citera
2020-11-22, 00:19
Medlem
Benjamin har definitivt stor begåvning. Världen är rätt bisarr när hans syrra är mer känd och drar in mkt mer pengar...
Citera
2020-11-22, 04:44
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Benjamin har definitivt stor begåvning. Världen är rätt bisarr när hans syrra är mer känd och drar in mkt mer pengar...
Att Benjamin har stor begåvning är sant, men att bara ha talang är inte lika med att det banar vägen till framgång och att tjäna bra med pengar. På det sättet hans syrra Bianca bygger sin framgång får anses smart också och med begåvning för att känna av vad som lockar och säljer och skapar popularitet.

Bianca exponerar sig själv medvetet och spelar ut sina dramatiska sidor och vi andra fascineras och förfasas eller vad det nu är. Hon blir stor i det hon gör även om det inte är betydelsefullt på något sätt. Se bara på hennes tråd här på FB som har 179 sidor medans den här tråden som är Benjamins har ynka 17 sidor. Jag tycker att Bianca är smart då hon lyckas bli så känd, omtalad och rik på kuppen i det hon gör. TV-serien heter Wahlgrens Värld men den kunde gott heta Biancas Värld då hon är den stora stjärnan i programmet.
Citera
2020-11-22, 09:58
Medlem
Om du läser ordentligt påstår jag aldrig att Bianca skulle vara helt och hållet korkad. Inte heller att talang automatiskt löser annat. Däremot tycker åtminstone jag att det i grunden är rätt bisarrt och trist att hennes typ av framgångar premieras mer än hans, om man kan göra en sådan jämförelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Att Benjamin har stor begåvning är sant, men att bara ha talang är inte lika med att det banar vägen till framgång och att tjäna bra med pengar. På det sättet hans syrra Bianca bygger sin framgång får anses smart också och med begåvning för att känna av vad som lockar och säljer och skapar popularitet.

Bianca exponerar sig själv medvetet och spelar ut sina dramatiska sidor och vi andra fascineras och förfasas eller vad det nu är. Hon blir stor i det hon gör även om det inte är betydelsefullt på något sätt. Se bara på hennes tråd här på FB som har 179 sidor medans den här tråden som är Benjamins har ynka 17 sidor. Jag tycker att Bianca är smart då hon lyckas bli så känd, omtalad och rik på kuppen i det hon gör. TV-serien heter Wahlgrens Värld men den kunde gott heta Biancas Värld då hon är den stora stjärnan i programmet.
Citera
2020-11-22, 13:32
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk

Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Om du läser ordentligt påstår jag aldrig att Bianca skulle vara helt och hållet korkad. Inte heller att talang automatiskt löser annat. Däremot tycker åtminstone jag att det i grunden är rätt bisarrt och trist att hennes typ av framgångar premieras mer än hans, om man kan göra en sådan jämförelse.

Hela Wahlgrens-klanen är korkad, förutom vissa undantag som t ex äldsta brodern Peter som jobbat som valutahandlare.
Varken Benjamin eller Bianca är smarta. Bianca hoppade av gymnasiet, ingen av dem har klarat av att ta körkort ens en gång.

Framgång för influencers handlar inte om smarthet, se bara så korkade de flesta av dem är.
Det handlar mer om att de är barn av den tragiska narcissistiska tid vi lever i, där de premieras och upphöjs.
En tidsanda som de drar nytta av.
Bianca har folk omkring sig som styr upp det hela och sköter hennes affärer. Det är inget som kan tillskrivas någon smarthet från hennes sida. Hennes talang är snarare att vara en duktig säljare, att kränga sina produkter, vilket gör att kidsen köper det. Benjamin har musikalisk talang och tycks ha showandet i blodet. Tiden lär visa hur långt karriären kommer att gå, antagligen kan han ha en liknande karriär som sin mamma och klara sig gott på det.
Citera
2020-11-22, 14:15
Medlem
Detta handlar givetvis om musikalisk begåvning. Om Benjamin är korkad eller inte klarar av att ta körkort osv, who cares.
Citera
2020-11-22, 14:21
Medlem
Har omvärderat honom en del genom deltagandet i Så mycket bättre. Tycker att han där framstår som trevlig och social samt genuint intresserad av de övriga deltagarna. Dessutom har överraskat positivt på mig med de tolkningar han gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in