2020-10-29, 15:43
Medlem
Hlewagastirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Han har ADHD, som förmodligen även Bianca har, vilket verkar vara en fördel inom många yrken idag. Det gäller inte bara att synas utan även göra stort väsen av sig. Tokig pappa, vilket verkar ha smittat av sig på några av barnen. Men generna går ju vidare.
ADHD är bara en tillgång om man är intelligentare än sin publik. Dvs att man säger smarta saker om imponerar på folk. Eller att man imponerar rent kroppsligen, typ Jackass-humor.

Men att läsa upp vad ett troll skrivit i någons namn på nätet för den personen är allt annat än imponerande. Jag undrar dessutom om det verkligen var ett spontant ADHD-infall, eller om han faktiskt är såpass socialt borta att han i förväg tänkt ut att detta skulle vara ett bra sätt att bryta isen.

Helt otänkbart att han och Bianca hade kommit nånvart om föräldrarna hetat Svensson.
Citera
2020-10-29, 15:47
Medlem
Benjamins beteende när de skulle äta på en restaurang i Los Angeles gjorde mig helt övertygad om att han är psykopat.
Citera
2020-10-31, 20:22
Medlem
Benjamin har en sak ni hatare inte har, framgång!!!

Benjamin skulle lätt klara av att gå på handelshögskolan och fixa det med högsta poäng, ingejör om det så behövs på KTH

Han har bra gener för framgång
Citera
2020-10-31, 20:31
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Benjamins beteende när de skulle äta på en restaurang i Los Angeles gjorde mig helt övertygad om att han är psykopat.

Benjamin är ju italienare, så man får ju ha lite tålamod med hans mansgrisighet. Hans far Emilio Ingrosso är ju ännu värre gris, medan vi ändå jämför.
Citera
2020-10-31, 21:14
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen

Benjamin skulle lätt klara av att gå på handelshögskolan och fixa det med högsta poäng, ingejör om det så behövs på KTH

Han har bra gener för framgång

Om du nödvändigtvis ska trolla kan du väl åtminstone göra det bättre. Han vet inte ens vem som är statsminister. Källa; min kompis frågade honom förra lördagen.

Men visst ingejör kan han säkert bli, rofl.

Sen är jag för övrigt helt säker på att han inte tjänar en krona på att vara "artist". Allt är på sociala medier. Killen försöker göra låtar och sjunger på engelska men inga utom sveriges gränser vet vem han är.

Detta trots att han har så mycket gratis ifrån sina kusiner.
Citera
2020-10-31, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Benjamin är ju italienare, så man får ju ha lite tålamod med hans mansgrisighet.

Tycker det var värre än bara mansgriseri. Framstod ju som helt empatilös. Blev rädd för honom fast jag inte ens var där.
Senast redigerad av Yottameter 2020-10-31 kl. 21:47.
Citera
2020-11-01, 04:54
Medlem
Lala.s avatar
Vad gjorde han på restaurangen?
Citera
2020-11-01, 21:22
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:

Vi svenskar är ju avundsjuka på italienarna, så det här vara bara väntat.. Ingrossofamiljen är ju så så där lycklig och utåtriktad, som vi INTE får vara i Sverige. Det kallas jantelag, och den lagen MÅSTE följas.
Citera
2020-11-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad gjorde han på restaurangen?

Han skulle bestämma vad alla beställde för mat. Tanken var att alla skulle beställa sådant han tyckte lät intressant och gott på menyn så att han kunde provsmaka på varje rätt utan att behöva beställa maten själv. Att de faktiskt själva inte ville ha just den maten var han totalt likgiltig inför. Detta var ett helt normalt beteende för honom och han blev förbannad när de försökte beställa något annat. Fullständig egocentrism.
Citera
2020-11-01, 21:30
Bannlyst
Citat:

Framgång inom va då?

Är det inte på tid han kommer ut ur skåpet?
Citera
2020-11-01, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiotpuckofittunge
Framgång inom va då?

Är det inte på tid han kommer ut ur skåpet?

Sångrösten och dess marknadsvärde
Citera
2020-11-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiotpuckofittunge
Framgång inom va då?

Melodifestivalen-vinsten är väl hans största bedrift
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto