2020-01-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Ah jag tänkte att det är nog ingen fara men smällen tar jag nu. Jag har beställt NAC. gjorde det igår faktiskt! vad jag har hört så är levern jävligt tålig och detta är bara 7 veckor som sagt. Tror ni det är någon fara?

Alla gains försvinner den saken är klar. Äter mest blåbär, jordgubbar, lax med olivolja för det ska vara bra för levern.

Hur har du levt under tiden? Hur har kosten sett ut? Dricker du? Andra mediciner?
Citera
2020-01-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Hur har du levt under tiden? Hur har kosten sett ut? Dricker du? Andra mediciner?

Väldigt mycket växt baserad kost nu när jag vet vad problemet är. Jag trappar ner på mina antidepressiva just nu och det är en sån liten mängd att det är inga problem. 2.5mg escitalopram.
Citera
2020-01-15, 16:04
Medlem
Citat:
Väldigt mycket växt baserad kost nu när jag vet vad problemet är. Jag trappar ner på mina antidepressiva just nu och det är en sån liten mängd att det är inga problem. 2.5mg escitalopram.

Det är ju sjukt individuellt kan man konstatera iaf! Jag rent misshandlade min lever med mängder av narkotika/alkohol i mina unga dagar. Fram tills 26 års ålder. Inga som helst problem än idag 14år senare. Medans andra som använde bråkdel av vad jag gjorde fick samma symptom som du. Kan du ha fått annat i dina sarms?

Men ha koll och kör lever skydd samtidigt i fortsättningen (om du kör nått igen).
Citera
2020-01-15, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Det är ju sjukt individuellt kan man konstatera iaf! Jag rent misshandlade min lever med mängder av narkotika/alkohol i mina unga dagar. Fram tills 26 års ålder. Inga som helst problem än idag 14år senare. Medans andra som använde bråkdel av vad jag gjorde fick samma symptom som du. Kan du ha fått annat i dina sarms?

Men ha koll och kör lever skydd samtidigt i fortsättningen (om du kör nått igen).

Givetvis kan ja ha fått annat i mina sarms men källan ska vara bra men man vet som sagt aldrig. Jag fick muskel resultat som var förväntat och därav tänkte ja under processen att de var legit.
Citera
2020-01-15, 21:04
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Givetvis kan ja ha fått annat i mina sarms men källan ska vara bra men man vet som sagt aldrig. Jag fick muskel resultat som var förväntat och därav tänkte ja under processen att de var legit.

Som någon annan skrev så kommer säkert fler rapporter som den här dyka upp.

https://aasldpubs.onlinelibrary.wiley.com/journal/2471254x
Citera
2020-01-15, 22:01
Medlem
Citat:
Frågor här om nån varit med om liknande. Körde 8 veckors kur LGD och MK 677. När kuren var över kom det biverkningar som heter duga... Fick gul nyans i ögonen, dålig aptit, lite illamående, klåda över kroppen och ganska färglös avföring. Inser nu att detta måste vara levern. Jag har inte tagit någonting på 12 dagar. Illamåendet och aptiten är mycket bättre. har fortfarande gul nyans i ögonen och klåda. Har kontaktat läkare givetvis. Har ni några tips?

Jäklar, hoppas att du kryar på dig! Vad låg du på för dos under 8 veckor, var det någon extremt hög typ 20mg ed? Du upplevde inte de problemen under själva kuren, bara efteråt?

Känns ju lite oroväckande att folk i tråden skrivit om leverproblem med både rad140 och LGD, har aldrig sett något liknande i artiklar om båda preparaten. Å andra sidan försöker många sidor med artiklar kränga sina egna sarms, så det är klart att de utelämnar sådana saker som leverproblem, men ändå.
Citera
2020-01-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaifanut
Jäklar, hoppas att du kryar på dig! Vad låg du på för dos under 8 veckor, var det någon extremt hög typ 20mg ed? Du upplevde inte de problemen under själva kuren, bara efteråt?

Känns ju lite oroväckande att folk i tråden skrivit om leverproblem med både rad140 och LGD, har aldrig sett något liknande i artiklar om båda preparaten. Å andra sidan försöker många sidor med artiklar kränga sina egna sarms, så det är klart att de utelämnar sådana saker som leverproblem, men ändå.

2 veckor låg ja på lgd 5mg och mk 677 10 mg.

vecka 2 till 7 låg jag på lgd 10mg och mk 677 20 mg.

Symptomen kom precis när jag var klar med kuren.
Citera
2020-01-16, 13:04
Medlem
Citat:
2 veckor låg ja på lgd 5mg och mk 677 10 mg.

vecka 2 till 7 låg jag på lgd 10mg och mk 677 20 mg.

Symptomen kom precis när jag var klar med kuren.

Lägg av med allt vad piller heter. Att du får gul nyans är inte alls bra. Du har kontaktat läkare säger du men du borde nog ligga på dom lite.
Citera
2020-01-17, 19:24
Medlem
Har någon av er testat NordicSarms produkter?? Är det grön shop? ville bara veta innan jag beställde
Citera
2020-01-17, 19:54
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notnatural44
Har någon av er testat NordicSarms produkter?? Är det grön shop? ville bara veta innan jag beställde

https://www.flashback.org/p69953779#p69953779
Citera
2020-01-20, 19:16
Medlem
Jagozars avatar
Uppdatering

Känner ett stort välbehag och energi varje dag sedan kanske 6-7 dagar sedan. Är mer social, tänker klarare och mår helt enkelt bättre än jag gjorde innan jag började min kur.

10%-30% styrkeökningar på gymmet beroende på övning. Får riktigt bra pump när jag tränar och känner mig hårdare i musklerna, även när jag inte tränar. Har förlorat en del synligt fett också. Kan inte säga att jag har lagt på mig några muskler än, men det är för tidigt in i kuren för att något ska kunna ha hänt på den fronten.

Utan att hymla kan jag säga att jag har känt av en svag smärta där levern sitter. Höjde min dos av glycine och smärtan försvann. Har även beställt NAC som bör komma hem snart.

För er som inte har följt tråden så tar jag:

Testolone 10mg/ed
Cardarine 20mg/ed (en morgondos och en kvällsdos)
Ostarine 10mg/ed (tar till kvällen för att maximera återhämtning under sömnen)
Ligandrol 5mg/ed

Jag vet att vissa här tycker jag är dum i huvudet som tar så här många olika SARMs första kuren, och det kanske jag är. Jag har dock en tålig lever som har klarat sig igenom riktigt mycket under mitt liv. Jag kommer heller inte överstiga de här doserna, utan detta är mina maxdoser som jag har kommit upp i sedan jag började för ca 3 veckor sedan.
Citera
2020-01-20, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Uppdatering

Känner ett stort välbehag och energi varje dag sedan kanske 6-7 dagar sedan. Är mer social, tänker klarare och mår helt enkelt bättre än jag gjorde innan jag började min kur.

10%-30% styrkeökningar på gymmet beroende på övning. Får riktigt bra pump när jag tränar och känner mig hårdare i musklerna, även när jag inte tränar. Har förlorat en del synligt fett också. Kan inte säga att jag har lagt på mig några muskler än, men det är för tidigt in i kuren för att något ska kunna ha hänt på den fronten.

Utan att hymla kan jag säga att jag har känt av en svag smärta där levern sitter. Höjde min dos av glycine och smärtan försvann. Har även beställt NAC som bör komma hem snart.

För er som inte har följt tråden så tar jag:

Testolone 10mg/ed
Cardarine 20mg/ed (en morgondos och en kvällsdos)
Ostarine 10mg/ed (tar till kvällen för att maximera återhämtning under sömnen)
Ligandrol 5mg/ed

Jag vet att vissa här tycker jag är dum i huvudet som tar så här många olika SARMs första kuren, och det kanske jag är. Jag har dock en tålig lever som har klarat sig igenom riktigt mycket under mitt liv. Jag kommer heller inte överstiga de här doserna, utan detta är mina maxdoser som jag har kommit upp i sedan jag började för ca 3 veckor sedan.

Tycker inte det är något fel på upplägget, rimliga doser. Du borde nog skriva en rapport här. Har du tagit blodprov innan du hoppade på kuren så du vet utgångsläget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in