Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-22, 11:32
  #1
Medlem
Hej!

Har sökt och hittar inte någon tråd som berör sarmen Lgd-4033.

Jag har nu beställt hem en burk lgd, är det någon som har erfarenhet om den här sarmen eller kört med den? Eller kanske bara hört nåt om den negativt som positivt?


Mvh
Citera
2014-04-22, 13:49
  #2
Medlem
JFalkens avatar
Kör en AI samtidigt.
Dont ask, just do it.
Citera
2014-04-22, 14:00
  #3
Medlem
Har AI beredd hemma, men vill ju såklart veta varför så jag kan lära mig haha
Citera
2014-04-22, 19:42
  #4
Medlem
Ingen som vet något? eller kör med den?
Citera
2014-04-24, 21:36
  #5
Medlem
Undrar också om någon har provat den. Vart beställde du ifrån? Tänkte beställa från uniquecemicals men man behövde typ creditkort eller nåt. Och vad är AI?
Citera
2014-04-25, 10:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miketheripper
Undrar också om någon har provat den. Vart beställde du ifrån? Tänkte beställa från uniquecemicals men man behövde typ creditkort eller nåt. Och vad är AI?

Ska inte döma ut dig men om du inte vet vad en ai är så bör du inte köra steroider eller besläktade medel.
Citera
2014-04-25, 17:16
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmsterdamKush
Ska inte döma ut dig men om du inte vet vad en ai är så bör du inte köra steroider eller besläktade medel.

Okej efter lite googlande vet jag nu ungefär vad AI(Aromatise Inhibitor) är, men är det nödvändigt när du tar SARMs? Ldg-4033 är väl av det starkare slaget jämfört med tex Ostarine så det kanske behövs AI, men vad vet jag.
Citera
2014-04-26, 17:05
  #8
Medlem
Tänkt på att den är anabol i skelettet vilket jag fick märka den tråkiga vägen när jag satt på frukosten på jobbet å lutade huvudet på handen å märkte att jag hade fått onormal tillväxt i pannbenet, väldigt tydligt går inte att te miste på det(denna biverkning kan man väll få av hgh??), slutade med en gång detta var efter tre veckor på 8ml om dagen, mitt råd släng skiten och kör riktiga grejer STEROIDER! Lgd 4033 är helt nått helt nytt finns ingen på hela jorden som vet vad som händer med dig.
Detta ignorerade jag för att jag inte ville använda steroider och jag har kört ostarine, s4, gw och lgd 4033 och det ända jag har lärt mig är att detta är en återvändsgränd

Ska du köra sarms så kör i så fall ostarine eller s4 dom har varit med ett tag men du får troligt vist bättre resultat av kreatin, dom är inte speciellt effektiva.
Citera
2014-04-26, 17:08
  #9
Medlem
Kan ju tillägga att jag inte gjorde några ökningar på de tre veckorna väntade på att det skulle "kicka in"
Citera
2014-04-26, 17:16
  #10
Medlem
Vill du ha nått som är väldigt milt så googla på jw sup.... En engelsk sida som säljer design steroider å PRO hormoner och köp hem methyl clostebol eller haloplex kommer knappast ge dig några biverkningar å när det kommer till tull så är det fri gränshandel inom eu så det som är lagligt i England kan du beställa utan att behöva vara orolig.
Men förvänta dig inte för mycket finns tyvärr inga genvägar, funkar preppet bra så har det biverkningar men man kanske får dom resultaten man är ute efter,
Är det milt prepp så är det ju milda biverkningar om ens några, men då är inte resultaten lika bra heller
__________________
Senast redigerad av Grusplan 2014-04-26 kl. 17:21.
Citera
2015-02-27, 21:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusplan
slutade med en gång detta var efter tre veckor på 8ml om dagen

Ja för det va ju inte lite överdoserat, bara med 6ml.
Jag antar att du inte läste på om lgd innan du beställde det?
Citera
2015-03-01, 11:37
  #12
Medlem
Jag läste allt som man kunde göra då.
Men det man måste förstå är att det är helt nytt obeprövat prepp och nästan all information finns på hemsidor och forum som är sponsrade av SARM försäljare, och hur smart är det att lyssna på utländska försäljare som vill tjäna massa pengar?

Allt du stoppar i dig som har en positiv verkan har också nått negativt med sig.

Läser du på lite kommer du läsa att det är anabolt i skeletmusklatur och i skelettet det bygger alltså muskler och skelett
__________________
Senast redigerad av Grusplan 2015-03-01 kl. 11:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback