2020-10-02, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontusedrugs
This be true, men kanske switcha till långsamma kolhydrater mer än snabba? _
Det är blodsockret jag är lite orolig över så om du har tips?
Har införskaffat blodsocker mätare

Håll dig till långsamma kolhydrater, undvik raffinerat socker och håll koll på blodsockret då och då. Jag har själv aldrig upplevt problem med för högt blodsocker på MK677 utan endast lätt förhöjda värden som inte gav några biverkningar.
Citera
2020-10-03, 15:59
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Citerar inte alla som svarat ang Cardarine här men nej jag skulle aldrig handla utav den sidan någon användare länkade, även om de hävdar att det är Cardarine i deras kapslar betvivlar jag det starkt.

Den ökade risken för cancer är som några redan svarat nästintill försumbar på mänskliga doser. Jag tar själv 20mg Cardarine per dag i 6-8v någon gång per år och det ökar min uthållighet enormt mycket både vad gäller konditionsträning och styrketräning.

Med uthållighet under styrketräningspassen menar jag då att även om det inte ger mig några ökningar rent styrkemässigt i det avseende att jag skulle kunna öka mina vikter i snabbare takt, så orkar jag långt fler reps och set.

Helt klart en intressant "SARM" (Cardarine är inte en SARM utan en PPAR-agonist, den binder inte till androgena receptorer).

Kan definitivt säga att det är bra carderine som proteinbutiken säljer, har själv testat det och fick sjuk ökning i kondition över en natt och mycket bra fettförbränning.
Citera
2020-10-03, 17:17
Avstängd
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Kan definitivt säga att det är bra carderine som proteinbutiken säljer, har själv testat det och fick sjuk ökning i kondition över en natt och mycket bra fettförbränning.

Men svindyr. Det är 60 kapslar med 10mg, du får alltså 600mg (lite mer än ett halvt gram) för 449kr.....
Bättre köpa från någon shop, då får du 100st 25mg tabs för 1400kr. Lite mer prisvärt.
Citera
2020-10-03, 17:46
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Men svindyr. Det är 60 kapslar med 10mg, du får alltså 600mg (lite mer än ett halvt gram) för 449kr.....
Bättre köpa från någon shop, då får du 100st 25mg tabs för 1400kr. Lite mer prisvärt.

Må vara så, men är inte sugen på att ta in från utlandet med risk att de fastnar i tull mm.
Citera
2020-10-03, 18:14
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Må vara så, men är inte sugen på att ta in från utlandet med risk att de fastnar i tull mm.

Shopparna ligger ju i Sverige.
Citera
2020-10-03, 18:27
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Shopparna ligger ju i Sverige.

Aldrig sett någon annan inrikes shop ha cardarine?!
Citera
2020-10-03, 19:14
Avstängd
JFalkens avatar
Citat:

Både SC och FP säljer ju Cardarine inrikes.
FPs är starkare/billigare om man jämför med SC analys från Janoshik.
Citera
2020-10-04, 08:14
Avstängd
Green-Devils avatar
Citat:

Det finns inrikes
Citera
2020-10-04, 09:34
Medlem
Läxa nr 1, köp aldrig noname, du vet aldrig vad du får istället. Och random länks ledar ofta till scamning.
Senast redigerad av fonzen 2020-10-04 kl. 09:37.
Citera
2020-10-07, 16:50
Medlem
Judgments avatar
Har funderat på att köra en kur på MK-677 kombinerat med Ligandrol. Nu när jag läser om att man ska undvika snabba kolhydrater och jag dricker gainer dagligen (2-3 portioner) så känns det inte lika lockande. Vad har ni för tankar om det? Ska jag skippa MK-677 isåfall?
Citera
2020-10-07, 17:00
Avstängd
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Har funderat på att köra en kur på MK-677 kombinerat med Ligandrol. Nu när jag läser om att man ska undvika snabba kolhydrater och jag dricker gainer dagligen (2-3 portioner) så känns det inte lika lockande. Vad har ni för tankar om det? Ska jag skippa MK-677 isåfall?

Kör på, men ta det direkt innan du går och lägger dig inte under dagen.
Citera
2020-10-09, 17:12
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Från Wikipedia:

[Cardarine] was abandoned in 2007 because animal testing showed that the drug caused cancer to develop rapidly in several organs.

Låter ju inte så bra!

Det var 10 ggr vanlig dos i mer än ett år på labbmöss som ändå får cancer vid ungefär samma tidpunkt. Lägre doser har tom visat sig sänka cancerrisken i andra studier.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2020-10-09 kl. 17:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in