2019-12-27, 23:37
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Har inte testat allt dom har, men jag måste tillägga att servicen är fantastisk. Har visserligen handlat där ett antal gånger, men när dom frontar bara för att det är helgdag så sakerna inte ska bli sena, då är det BRA service. Som sagt, en av bara 3 eller 4 shoppar jag litar på. Visst, jag har handlat lite varstans de senaste decennierna, och skulle aldrig få för mig att blåsa någon på pengar, men det känns ändå trevligt.

Sant, har också stort förtroende för
dom, alltid jävligt tillmötesgående och dom levererar alltid som dom ska. Man glömmer nästan att det inte är ett ”riktigt” dvs legalt företag man har att göra med. det är ett bra tecken antar jag.
2019-12-28, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
Någon som vet hur kvaliten är på Osaka hermone testo e? Från Swedstore då.

Ligger på deras testo p, 300 mg ew och mitt blodprov visade över 55nmol testo, känner även av bättre tryck och sexlust sen jag bytte till Osaka.
Deras testo e lär hålla lika bra kvalite.
2019-12-28, 08:29
Medlem
Vridens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Ligger på deras testo p, 300 mg ew och mitt blodprov visade över 55nmol testo, känner även av bättre tryck och sexlust sen jag bytte till Osaka.
Deras testo e lär hålla lika bra kvalite.

Spännande. Lagt en beställning på Osakas testo e och dianabol. Första gången jag handlar av swedstore. Verkar vettiga. Snabba svar på mail och trevliga. Ska bli intressant att pröva deras produkter.
2020-01-05, 12:20
Medlem
Beställde hem testo E från maxshop som jag fick förra veckan.
Väntar fortffarande på verktygen, men skickas dessa separat, trots att jag bara köpte 30st pumpar och 30st nålar?
2020-01-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanished
Beställde hem testo E från maxshop som jag fick förra veckan.
Väntar fortffarande på verktygen, men skickas dessa separat, trots att jag bara köpte 30st pumpar och 30st nålar?

Fick verktygen idag!
Maxshop är gröna och trevliga på mailen trots mitt jobbiga spammande om verktyg!
2020-01-07, 19:31
Medlem
Titanites avatar
Maxshop grön som vanligt.

Rewix Labs verkar lovande. Kan inte annat än rekommendera.
2020-01-08, 20:00
Medlem
BelgianBlues avatar
Stor gröning till pwobutiken!

MT2 + Roxy Cut denna gång, blir spännande att testa kvalitén på båda produkterna!

Svarstid: 5/5 (max en timme vid varje mail)
Leveranstid: 5/5 (två arbetsdagar från orderläggning till brevlåda)
2020-01-11, 12:33
Bannlyst
Grön och snabb leverans från Dexxin samt Roidtech
2020-01-17, 12:23
Medlem
Stance7331s avatar
Grönar mrtestos testo p.
Bra packad och hyfsat snabb leverans, inget o direkt klaga på förutom att dom inte hade mkt orala i sortimentet.
2020-01-20, 15:09
Medlem
Vet någon om det hänt något med maxproshop? Beställde nämligen i början av förra veckan och varorna har inte dykt upp. Brukar ta typ 2 dagar.
2020-01-20, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Vet någon om det hänt något med maxproshop? Beställde nämligen i början av förra veckan och varorna har inte dykt upp. Brukar ta typ 2 dagar.
Ha tålamod, ditt paket dyker nog upp snart om inte postmord mördar flera paket.
2020-01-21, 18:03
Medlem
Fbadgers avatar
Beställde nyss ett gäng Testo E från Mrtesto från brädan, hoppas att kvaliteten matchar deras tren e så kan man köra samma märke på hela kuren (inte för att det spelar nån roll men blir bekvämt logistiskt sett).
Pct har dock varit slut varje gång jag beställt.

Vilken sida är bäst för Nolva/clomid? ug eller märkesgrejer spelar ingen roll, bara de r gröna grejer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in