Citat:
Ursprungligen postat av
mymyself
Tack!
Vart skickar jag den?
www.janoshik.com
Du mailar dem, berättar att du vill testa en dopingprodukt men du avslöjar inte vilken. Sedan postar du några enstaka kapslar/tabletter till adressen dem angivit och får svar inom 2 veckor. Varje test kostar ungefär 700-1000kr/st.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jannesvanberg
Frågor här om nån varit med om liknande. Körde 8 veckors kur LGD och MK 677. När kuren var över kom det biverkningar som heter duga... Fick gul nyans i ögonen, dålig aptit, lite illamående, klåda över kroppen och ganska färglös avföring. Inser nu att detta måste vara levern. Jag har inte tagit någonting på 12 dagar. Illamåendet och aptiten är mycket bättre. har fortfarande gul nyans i ögonen och klåda. Har kontaktat läkare givetvis. Har ni några tips?
Läkarna har nog redan sagt åt dig vad du bör göra men drick massa vätska, undvik saker som stressar levern och som tidigare person skrivit, beställ NAC (N-ACetyl L-Cystein) från Bulkpowders.
Jag finner det otroligt att vissa människor får så pass allvarliga biverkningar av SARMs, framförallt gulsot. Det finns så många faktorer som spelar in som t.ex. genetik, leverfunktion, kost, hur hälsan har sköts överlag och om det verkligen är SARMs som du har konsumerat.
Hela förra året låg jag på SARMs nästan året runt i samband med testosteron och reagerade oerhört bra. Samtliga värden var inom referensramen och det är flera som skrivit om flera hundra dagars långa SARM kurer med antingen perfekta eller värden strax utanför referensramarna.