2020-01-14, 21:13
Medlem
Jag har kört lgd i strax över 1 vecka nu från Muscle Rage och har fått otrolig styrka på gymmet bara efter några dagar. Känner dock av ett mindre obehag/smärta i pungen. Bör man sluta eller skall man fortsätta? Jag tar 6mg per dag och tänkt köra 6-8 veckor. Bör man köra en pct efter?
Citera
2020-01-14, 22:39
Medlem
funderat lite på MK-677 i "normal dos" på ca 10mg.

behöver man köra någon pct efteråt ? kommer mina naturliga nivåer att hamna under det värde som jag började kuren på ? likt testo ?

o hur länge kan man köra innan man riskerar förstorat hjärta o annat mindre trevligt ?
Citera
2020-01-15, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate

behöver man köra någon pct efteråt ? kommer mina naturliga nivåer att hamna under det värde som jag började kuren på ? likt testo ?

o hur länge kan man köra innan man riskerar förstorat hjärta o annat mindre trevligt ?

Nej ingen PCT behövs. Man har inte sett att kroppens egenproduktion av IGF-1 sänks efter en kur. Vad gäller förstorat hjärta etc finns inga studier på det men det krävs nog doser långt över 10mg och i kombination med AAS & insulin för att MK677 ska leda till förstorat hjärta eller akromegali etc.
Citera
2020-01-15, 10:38
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:

MK-677 är den bästa dosen 25mg ED för att maximera IGF-1 Nivåerna.
Skulle rekommendera 4v on och 1v och off.

Du kan köra MK677 länge men pauser är att rekommendera den högra hjärtkammaren är ofta alltid större för idrottande människor med eller utan AAS eller prestationshöjande preparat.
Citera
2020-01-15, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Nej ingen PCT behövs. Man har inte sett att kroppens egenproduktion av IGF-1 sänks efter en kur. Vad gäller förstorat hjärta etc finns inga studier på det men det krävs nog doser långt över 10mg och i kombination med AAS & insulin för att MK677 ska leda till förstorat hjärta eller akromegali etc.

Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
MK-677 är den bästa dosen 25mg ED för att maximera IGF-1 Nivåerna.
Skulle rekommendera 4v on och 1v och off.

Du kan köra MK677 länge men pauser är att rekommendera den högra hjärtkammaren är ofta alltid större för idrottande människor med eller utan AAS eller prestationshöjande preparat.

hur länge är "länge" ungefär ? 1 år, 10 år ? jag tänkte köra 10mg kanske ett halvår iallafall för att se hur det går, är 43 år så mina nivåer är nog rätt låga.

o vet du hur det är med levern ? tar den skada med tiden ?
Citera
2020-01-15, 12:41
Medlem
Citat:
hur länge är "länge" ungefär ? 1 år, 10 år ? jag tänkte köra 10mg kanske ett halvår iallafall för att se hur det går, är 43 år så mina nivåer är nog rätt låga.

Jag är 40 och legat på 25mg i 7 månader. Tycker du kan kolla in den dosen som är optimal. Tänkt köra ett år. Dom är inte lever giftiga som orala aas.
Citera
2020-01-15, 12:45
Medlem
Citat:

efter att ha läst på lite besvarar jag min egen fråga, enligt:
http://112.196.20.91/forum/5666-mk-677-elevated-liver-enzymes.html

verkar det som att en viss lever toxisitet är att vänta sig, nu körde han högre doser än jag ämnade göra, men jag nojar mig gärna, o dricker en del på helgerna.

någon rek på bra preparat man kan köra för att minska/motverka leverpåverkan ?
Citera
2020-01-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donjose
Jag har kört lgd i strax över 1 vecka nu från Muscle Rage och har fått otrolig styrka på gymmet bara efter några dagar. Känner dock av ett mindre obehag/smärta i pungen. Bör man sluta eller skall man fortsätta? Jag tar 6mg per dag och tänkt köra 6-8 veckor. Bör man köra en pct efter?

Kan ju bara prata av egen erfarenhet av Lgd och jag körde ca 7 veckor och fick inga nämnbara bieffekter av det. Tog både LGD och Rad och fick nog en mindre sänkning av testot men ingen smärta i testikeln. Men att du får smärta redan nu verkar konstigt. De som kör AAS har nog bättre koll på när det borde bli knas.
Lugna dig ett tag om det fortsätter, så skulle jag gjort iaf.
Citera
2020-01-15, 15:01
Medlem
Frågor här om nån varit med om liknande. Körde 8 veckors kur LGD och MK 677. När kuren var över kom det biverkningar som heter duga... Fick gul nyans i ögonen, dålig aptit, lite illamående, klåda över kroppen och ganska färglös avföring. Inser nu att detta måste vara levern. Jag har inte tagit någonting på 12 dagar. Illamåendet och aptiten är mycket bättre. har fortfarande gul nyans i ögonen och klåda. Har kontaktat läkare givetvis. Har ni några tips?
Citera
2020-01-15, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Frågor här om nån varit med om liknande. Körde 8 veckors kur LGD och MK 677. När kuren var över kom det biverkningar som heter duga... Fick gul nyans i ögonen, dålig aptit, lite illamående, klåda över kroppen och ganska färglös avföring. Inser nu att detta måste vara levern. Jag har inte tagit någonting på 12 dagar. Illamåendet och aptiten är mycket bättre. har fortfarande gul nyans i ögonen och klåda. Har kontaktat läkare givetvis. Har ni några tips?

Oj hoppsan då har det gått långt! Finns rätt mycket att läsa om lever skydd, här och på andra ställen. Drick mycket naturligtvis. Liv-52 & nac kan du kolla in.
Senast redigerad av Liteknepig 2020-01-15 kl. 15:14.
Citera
2020-01-15, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Tack!
Vart skickar jag den?

www.janoshik.com

Du mailar dem, berättar att du vill testa en dopingprodukt men du avslöjar inte vilken. Sedan postar du några enstaka kapslar/tabletter till adressen dem angivit och får svar inom 2 veckor. Varje test kostar ungefär 700-1000kr/st.

Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg

Läkarna har nog redan sagt åt dig vad du bör göra men drick massa vätska, undvik saker som stressar levern och som tidigare person skrivit, beställ NAC (N-ACetyl L-Cystein) från Bulkpowders.

Jag finner det otroligt att vissa människor får så pass allvarliga biverkningar av SARMs, framförallt gulsot. Det finns så många faktorer som spelar in som t.ex. genetik, leverfunktion, kost, hur hälsan har sköts överlag och om det verkligen är SARMs som du har konsumerat.

Hela förra året låg jag på SARMs nästan året runt i samband med testosteron och reagerade oerhört bra. Samtliga värden var inom referensramen och det är flera som skrivit om flera hundra dagars långa SARM kurer med antingen perfekta eller värden strax utanför referensramarna.
Citera
2020-01-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
www.janoshik.com

Du mailar dem, berättar att du vill testa en dopingprodukt men du avslöjar inte vilken. Sedan postar du några enstaka kapslar/tabletter till adressen dem angivit och får svar inom 2 veckor. Varje test kostar ungefär 700-1000kr/st.

Läkarna har nog redan sagt åt dig vad du bör göra men drick massa vätska, undvik saker som stressar levern och som tidigare person skrivit, beställ NAC (N-ACetyl L-Cystein) från Bulkpowders.

Jag finner det otroligt att vissa människor får så pass allvarliga biverkningar av SARMs, framförallt gulsot. Det finns så många faktorer som spelar in som t.ex. genetik, leverfunktion, kost, hur hälsan har sköts överlag och om det verkligen är SARMs som du har konsumerat.

Hela förra året låg jag på SARMs nästan året runt i samband med testosteron och reagerade oerhört bra. Samtliga värden var inom referensramen och det är flera som skrivit om flera hundra dagars långa SARM kurer med antingen perfekta eller värden strax utanför referensramarna.

Ah jag tänkte att det är nog ingen fara men smällen tar jag nu. Jag har beställt NAC. gjorde det igår faktiskt! vad jag har hört så är levern jävligt tålig och detta är bara 7 veckor som sagt. Tror ni det är någon fara?

Alla gains försvinner den saken är klar. Äter mest blåbär, jordgubbar, lax med olivolja för det ska vara bra för levern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in