2020-01-21, 08:03
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Tycker inte det är något fel på upplägget, rimliga doser. Du borde nog skriva en rapport här. Har du tagit blodprov innan du hoppade på kuren så du vet utgångsläget?

Tog blodprover innan ja, och ska lämna igen den 31a vilket är runt mitten av kuren. Om allt ser bra ut då så fortsätter jag resterande fyra veckor.
Citera
2020-01-22, 21:49
Medlem
Kaskiss avatar
Läst på om SARMs ett tag nu och blir tokig.

50% säger att PCT behövs, 50% inte.

Hur mycket supressar MK2886 och LGD på normala doser under 4-8 v?

Nån som märkt mentala bieffekter?

MK677 låter läskig med tanke på den "eventuella"? cancerrisken.
Citera
2020-01-23, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaskis
Läst på om SARMs ett tag nu och blir tokig.

50% säger att PCT behövs, 50% inte.

Hur mycket supressar MK2886 och LGD på normala doser under 4-8 v?

Nån som märkt mentala bieffekter?

MK677 låter läskig med tanke på den "eventuella"? cancerrisken.

Nar det galler MK2886 sa suppressar allt over 7-10mg, kor man på 15-20+ mg så behovs pct.
Citera
2020-01-23, 07:09
Medlem
Kaskiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Nar det galler MK2886 sa suppressar allt over 7-10mg, kor man på 15-20+ mg så behovs pct.

Tack! Så typ nolva behövs om du kör MK2886 4 veckor 25 mg/dag?
Citera
2020-01-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaskis
Tack! Så typ nolva behövs om du kör MK2886 4 veckor 25 mg/dag?

Menar du Ostarine, 2866?
Jag liksom väldigt många skulle nog säga att du inte behöver någon nolva på den kuren.
Fyra veckor är väldigt kort tid och ostarine är en "svagare" Sarm.
Men du gör som du vill.
Citera
2020-01-23, 16:07
Medlem
Tja

Tog mina första 20mg Mk-677 imorse på tom mage och redan efter 5-10 minuter fick jag en obehaglig känsla i kroppen, började kallsvettas som satan rann droppat på låren och kändes lite som en avtändning, försvann dock såfort jag åt några mackor.

Blodsocker påverkan? Hur kan jag motverka detta? Kan jag istället ta den i samband med frukost eller är det som HGH att man måste vara fastandes?
Citera
2020-01-23, 19:52
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Tja

Tog mina första 20mg Mk-677 imorse på tom mage och redan efter 5-10 minuter fick jag en obehaglig känsla i kroppen, började kallsvettas som satan rann droppat på låren och kändes lite som en avtändning, försvann dock såfort jag åt några mackor.

Blodsocker påverkan? Hur kan jag motverka detta? Kan jag istället ta den i samband med frukost eller är det som HGH att man måste vara fastandes?

Började du på 20mg direkt? Från dag 1 utan att ha tagit MK-677 tidigare? Om så är fallet, har du ens läst på något om SARMs och varför man börjar på minsta möjliga dos för att sedan trappa upp dosen lånsamt över flera veckor?
Citera
2020-01-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Började du på 20mg direkt? Från dag 1 utan att ha tagit MK-677 tidigare? Om så är fallet, har du ens läst på något om SARMs och varför man börjar på minsta möjliga dos för att sedan trappa upp dosen lånsamt över flera veckor?

Haft en dålig dag? Står ingenting om upptrappning av dos i studier eller i guider. Länka gärna.
Senast redigerad av WeedGrower 2020-01-23 kl. 23:10.
Citera
2020-01-24, 09:13
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Haft en dålig dag? Står ingenting om upptrappning av dos i studier eller i guider. Länka gärna.

Hur många källor kollade du då? På fem minuters sökande hittade jag info som säger att nybörjare bör börja på 15mg om man ska fortsätta med 25mg resten av kuren.

Och ja, jag hade en dålig dag igår. Ursäkta om jag uppfattades som otrevlig.
Citera
2020-01-24, 19:35
Medlem
Tjenare, jag har läst på lite om SARM's och jag har lite frågor angående det eftersom jag har aldrig provat men är sugen på det. Pratade även med en kompis från USA som har provat det. Men vill gärna ha fler inblickar om saken.

Jag tänkte prova mig på en kur med LGD, 1 piller om dagen (5mg). i ca 6-8 veckor.

Behövs PCT/SERM för den kuren? Min polare tipsade om Nolva 10mg jag kan ta under kuren om jag känner supressions av Testo i kroppen d.v.s trötthet osv.

Tänkte även ta NAC för levern och Zink för testoproduktionen under kuren.

Har ni några fler pointers o komma med så skulle det vara väldigt tacksamt!

Mvh.
Citera
2020-01-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Hur många källor kollade du då? På fem minuters sökande hittade jag info som säger att nybörjare bör börja på 15mg om man ska fortsätta med 25mg resten av kuren.

Och ja, jag hade en dålig dag igår. Ursäkta om jag uppfattades som otrevlig.

Du som har så många källor på allt och Sarms. Vad med immunförsvaret?
Har fått Bältros av någon anledning. Har ingen aning om det är kopplat till Sarms, till att jag kört lite hårdare och oftare på gymmet eller något annat. Aldrig haft det tidigare. Ingen jag känner som säger sig ha det. Kört lika mycket på gymmet under deff tidigare. Bara Sarms och ålder som skiljer mot "normaltillstånd".
Citera
2020-01-24, 22:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaoLaowei
Du som har så många källor på allt och Sarms. Vad med immunförsvaret?
Har fått Bältros av någon anledning. Har ingen aning om det är kopplat till Sarms, till att jag kört lite hårdare och oftare på gymmet eller något annat. Aldrig haft det tidigare. Ingen jag känner som säger sig ha det. Kört lika mycket på gymmet under deff tidigare. Bara Sarms och ålder som skiljer mot "normaltillstånd".

Kan hända vem som helst som haft vattkoppor tidigare i livet, då bältros i stort sett är vattkoppor som aktiveras efter att ha legat vilande i ryggmärgen sen man hade det i barndomen. Finns säkert en del miljöfaktorer och annat som kan påverka om det bryter ut eller ej.

SARMs kan ha bidragit till att utlösa det, men det kan ha varit andra faktorer också. Eller så hade det brutit ut även om du aldrig börjat med SARMs.

Blir inte kul att lämna ryggmärgsprov (om du inte redan gjort det) för att få det diagnostiserat. Lycka till, och hoppas det försvinner snart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in