2019-12-18, 17:34
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Selective Androgen Receptor Modulators

Vill man bulka på Sarms så brukar det köras

RAD-140 (Testolone) - 8-10 Veckor - 10mg ED
LGD-4033 (Ligandrol) - 8-10 Veckor - 5mg ED

Går att köra tillsammans men hade rekommenderat att du läser upp på vad båda gör och hur dem fungererar, sedan väljer den som passar dig bäst innan du kör både.

För extra bonus, lägger du till MK-677 (Ibutamoren) i samma längd - 20-30mg ED.

Tullen är bara problem nuförtiden, Finns flera gröna shoppar inrikes som har bra sarms. Kolla genom Drogshop tråden så hittar du några.

Men förvänta dig inte bli nästa MR Olympia på Sarms, dem är inte är så jävla bra som hypen lever upp till.

Tackar! Nä hade inte tänkt bli monsterstor. Har haft riktigt svårt att få några gains alls det gångna året och känner att jag förtjänar något efter allt slit, så jag skulle bli glad för 1kg muskelmassa och om jag förlorade lite fettmassa på köpet.

Kollade faktiskt ett tag på Dbol ett tag men beslöt att jag inte går längre än till att använda SARMS.
Citera
2019-12-18, 20:35
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Selective Androgen Receptor Modulators

Vill man bulka på Sarms så brukar det köras

RAD-140 (Testolone) - 8-10 Veckor - 10mg ED
LGD-4033 (Ligandrol) - 8-10 Veckor - 5mg ED

Går att köra tillsammans men hade rekommenderat att du läser upp på vad båda gör och hur dem fungererar, sedan väljer den som passar dig bäst innan du kör både.

För extra bonus, lägger du till MK-677 (Ibutamoren) i samma längd - 20-30mg ED.

Tullen är bara problem nuförtiden, Finns flera gröna shoppar inrikes som har bra sarms. Kolla genom Drogshop tråden så hittar du några.

Men förvänta dig inte bli nästa MR Olympia på Sarms, dem är inte är så jävla bra som hypen lever upp till.

Tror jag kommer köra på Cardarine och Ostarine istället för bara en SARM. Känns som en bra nybörjarkombo.
Citera
2019-12-18, 22:15
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Tror jag kommer köra på Cardarine och Ostarine istället för bara en SARM. Känns som en bra nybörjarkombo.

Ostarine är oftast kört som en "Cutting" Sarm, men funkar ju med att du vill köra lite av en Recomp.

På tanke med att du nämner att du inte har gått upp så mycket utan något, Så hade jag övervägt att du checkar upp lite på dieten eftersom PEDs inte bör vara en ersättning för dålig träning/diet utan ett tillskott till redan bra Diet+Träning. Du kommer bli så mycket mer nöjd med resultaten men det tror jag du vet själv också.

Finns många bra upplägg på hur man kör Recomp vilket jag tror hade passat dig bra ifall nu väjler köra dessa två.

Ifall du har cashet till det, så rekommenderar jag att slänga med MK-677 också.

Cardarine och Mk-677 är dem ända "Sarms" (Som inte är Sarm egentligen) som jag ser vara värda att köra. Annars är det AAS över allt. Men förstås inte alla som vill gå det hållet.

Om inget annat så läs på allt om grejerna innan du stoppar i det något, Det är fortfarande "Reseach Chemicals" du kommer stoppa i det vilket inte är så hälsosamt.
Citera
2019-12-18, 22:24
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ostarine är oftast kört som en "Cutting" Sarm, men funkar ju med att du vill köra lite av en Recomp.

På tanke med att du nämner att du inte har gått upp så mycket utan något, Så hade jag övervägt att du checkar upp lite på dieten eftersom PEDs inte bör vara en ersättning för dålig träning/diet utan ett tillskott till redan bra Diet+Träning. Du kommer bli så mycket mer nöjd med resultaten men det tror jag du vet själv också.

Finns många bra upplägg på hur man kör Recomp vilket jag tror hade passat dig bra ifall nu väjler köra dessa två.

Ifall du har cashet till det, så rekommenderar jag att slänga med MK-677 också.

Cardarine och Mk-677 är dem ända "Sarms" (Som inte är Sarm egentligen) som jag ser vara värda att köra. Annars är det AAS över allt. Men förstås inte alla som vill gå det hållet.

Om inget annat så läs på allt om grejerna innan du stoppar i det något, Det är fortfarande "Reseach Chemicals" du kommer stoppa i det vilket inte är så hälsosamt.

Jo tack jag har bra koll på min diet och mitt träningsupplägg. Det är ändå inte fungerat.
Har dock haft en del nertid pga kass mage under året. Fick diagnosen ulcerös kolit för två månader sedan så nu fungerar magen som den ska igen, men har ändå inte sett några gains med bra och högkvalitativ träning och kaloribalans/överskott. Något är det som inte står rätt till i min kropp verkar det som. Annars skulle jag inte överväga att ta till SARMs.

Beställde nyss en stack på Cardarine och Ostarine, 10mg vardera per piller. BEställde även Ligandrol i flytande form, då jag kände att jag behöver nåt som är mer anaboliskt också, så kör jag en byggfas på Ligandrol och en cut phase med Cardarine/Ostarine stacken efter det.

Har läst på allt som går att läsas om grejerna jag valde att beställa. De små risker som finns är acceptabla enligt mig.

Hur ligger det till med laglighet på MK-677 förresten? Tar dom det i tullen om man beställer från t.ex England?
Senast redigerad av Jagozar 2019-12-18 kl. 22:54.
Citera
2019-12-19, 12:21
Medlem
Trenbologneses avatar
Någon som har provat både MK-677 och riktigt HGH?
Har lite funderingar på att hoppa på 20mg MK-677 ED med min testocruise.
Kan man jämföra 20mg MK-677 med 2 units legit tillväxt?
Citera
2019-12-19, 13:19
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
Någon som har provat både MK-677 och riktigt HGH?
Har lite funderingar på att hoppa på 20mg MK-677 ED med min testocruise.
Kan man jämföra 20mg MK-677 med 2 units legit tillväxt?

HGH kommer ge bättre resultat sålänge de inte är fake osv.

Med MK "frågar" du kroppen att skapa mer GH, HGH ger/får du det du sticker basically.

Hur pass det går att jämnföra är svårt att säga och då jag inte har kört HGH. Dock legat på MK-677 hela året.

Dock är Mk-677 lättare, billigare och har andra bra bonusar som aptit och sömn med lite till inga bieffekter.

Sedan kan du "Cycla" eller köra året runt, går ju även med HGH men inte många som har pengar till det direkt...

Är du ute efter muskelökning från MK så är det minst 25mg ED som gäller, Finns flera tester och researcher som visat att endast folk som tar 25 eller mer har ökat några kilo från MK under 6-12 månaders användning.

Tar själv 25mg ED tillsammans med Blasten/Cruisen och som sagt är nog den ända "Sarmen" som jag kan rekommendera.
Citera
2019-12-19, 14:50
Medlem
Trenbologneses avatar
Citat:
HGH kommer ge bättre resultat sålänge de inte är fake osv.

Med MK "frågar" du kroppen att skapa mer GH, HGH ger/får du det du sticker basically.

Hur pass det går att jämnföra är svårt att säga och då jag inte har kört HGH. Dock legat på MK-677 hela året.

Dock är Mk-677 lättare, billigare och har andra bra bonusar som aptit och sömn med lite till inga bieffekter.

Sedan kan du "Cycla" eller köra året runt, går ju även med HGH men inte många som har pengar till det direkt...

Är du ute efter muskelökning från MK så är det minst 25mg ED som gäller, Finns flera tester och researcher som visat att endast folk som tar 25 eller mer har ökat några kilo från MK under 6-12 månaders användning.

Tar själv 25mg ED tillsammans med Blasten/Cruisen och som sagt är nog den ända "Sarmen" som jag kan rekommendera.

Okej, tack för responsen.
Har köpt 150st 10mg kapslar, min tanke är att få förbättrad sömn, bättre hy som lågdos HGH ger en.
Jag kommer att börja på 20mg tillsammans med TRT-behandling(laglig) då min testonivå låg på 7,4nmol/L tror jag.

Vill leva så hälsosamt som möjligt så tror den combon blir bra.
Citera
2019-12-19, 15:00
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
Okej, tack för responsen.
Har köpt 150st 10mg kapslar, min tanke är att få förbättrad sömn, bättre hy som lågdos HGH ger en.
Jag kommer att börja på 20mg tillsammans med TRT-behandling(laglig) då min testonivå låg på 7,4nmol/L tror jag.

Vill leva så hälsosamt som möjligt så tror den combon blir bra.

Är du bara ute efter dem mindre effekterna från MK så testa köra 10mg så håller dem lite längre. 10mg räcker väll för att ge en bra boost för allmänt välmåendet men 20mg är generelt rekommenderat så funker lika bra om du vill köra vid den dosen. Men som sagt runt 30mg är nödvändigt ifall du är ute efter muskelökningar från MKn.

Funkar utmärkt tillsammans med TRT, Även när/om du kurar nån gång om året. Lika bra att ligga året runt om du ändå kör TRT, men det väljer du ju själv.
Citera
2019-12-19, 15:08
Medlem
Jagozars avatar
OM man beställer SARMs från England, finns det risk att det tas i beslag av tullen? Det verkar inte finnas några restriktioner i Sverige efter all sökning jag gjort, men skulle suga om jag beställde för 1500 och sen inte få mina varor.
Citera
2019-12-19, 16:50
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
OM man beställer SARMs från England, finns det risk att det tas i beslag av tullen? Det verkar inte finnas några restriktioner i Sverige efter all sökning jag gjort, men skulle suga om jag beställde för 1500 och sen inte få mina varor.

Jag har fått mina Sarms från GB med det kan ta några dagar.
Citera
2019-12-19, 17:15
Medlem
Citat:

Varför chansa? Det finns åtminstone en bra shop i Sverige som levererar bra produkter och dessutom är väldigt bra att prata med om det nu mot förmodan skulle hända något. Prisskillnaden mot UK verkar vara ingen eller väldigt liten, i den info jag hittar på nätet.
Kör just nu deff på lågdos RAD tillsammans med cruise lågdos TC från honom med överraskande bra resultat. Inte analyserat så det verkligen är RAD i burkarna, men effekten är trevlig.
Citera
2019-12-19, 17:50
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaoLaowei
Varför chansa? Det finns åtminstone en bra shop i Sverige som levererar bra produkter och dessutom är väldigt bra att prata med om det nu mot förmodan skulle hända något. Prisskillnaden mot UK verkar vara ingen eller väldigt liten, i den info jag hittar på nätet.
Kör just nu deff på lågdos RAD tillsammans med cruise lågdos TC från honom med överraskande bra resultat. Inte analyserat så det verkligen är RAD i burkarna, men effekten är trevlig.

RAD140 och MK677 är lite dyrare från Nordic än från BodyShock. T.ex kan få en burk MK677 totalt 900mg för 52 euro jämfört med 1000mg för 700. Kanske är värt den lilla skillnad iofs för att veta att varorna verkligen kommer fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in