2015-03-24, 19:11
Medlem
Flaggeds avatar
någon som har testar vaporizer med bra erfarenheter?
Citera
2015-03-25, 01:55
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flagged

Helt klart värt det.
Citera
2015-03-25, 09:44
Medlem
Flaggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Helt klart värt det.
Ok
Citera
2015-03-25, 14:09
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flagged
Ja om du bryr dig om din hälsa är det vaporizer som gäller. Rökning är aldrig bra.

Vill du lägga lite pengar för en bra portabel vaporizer så har dom som gjort volcano nyligen släppt en som ska vara mycket bra: http://www.vaposhop.se/vaporizers/po...rizers/mighty/

Annars rekommenderar jag: http://www.vaposhop.se/vaporizers/po...rs/arizer-air/
Citera
2015-03-25, 20:50
Medlem
Hej när jag köpte mitt hasch var det stenhårt medans nu när det har fått ligga lufttätt på en mörk plats har det blivit mjukt och smuligt som sand nästan är det bra eller dåligt?
Citera
2015-03-25, 21:24
Medlem
Tep-NOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllInclusive
Hej när jag köpte mitt hasch var det stenhårt medans nu när det har fått ligga lufttätt på en mörk plats har det blivit mjukt och smuligt som sand nästan är det bra eller dåligt?

Har haft liknande hasch tidigare, det var bland det bästa jag någonsin rökt. Tror det varierar extremt mycket dock, och konsistensen i sig säger nödvändigtvis inte jättemycket. Rök det och avgör själv
Citera
2015-03-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tep-NO
Har haft liknande hasch tidigare, det var bland det bästa jag någonsin rökt. Tror det varierar extremt mycket dock, och konsistensen i sig säger nödvändigtvis inte jättemycket. Rök det och avgör själv

Tack
Citera
2015-03-26, 03:03
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllInclusive

Det du beskriver låter som dåligt hasch. Stenhårt och sandigt är sällan bra röka. Men jag har stött på bra varianter med, så man ska aldrig säga aldrig. Hur länge har det legat?
Citera
2015-03-26, 09:49
Medlem
Köpte mig gräs igår ifrån min lokala handlare, och hen brukar ha en tendens till att för de mesta leverera ganska bra gräs. Och nu är det så att gräset jag fick var skit klibbigt men det var otroligt svårt att grinda och det var nästan som att det skulle vara lite fuktigt också. Och nu lite till min fråga, glöden var lite utav svart/grå nyanser och jag undrar om det är så att dom har missat en stor del utav kureringen? Och förmodligen plockat ner den och snabbtorkat den bara, för det är första gången jag har kommit över sånt klibbigt gräs.

Ska jag själva torka upp det lite extra för att det ska bli lättare att grinda? Men det gör väl inte så mycket om jag röker lite halv fuktigt gräs i min vaporizer?
Citera
2015-03-26, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurre
Köpte mig gräs igår ifrån min lokala handlare, och hen brukar ha en tendens till att för de mesta leverera ganska bra gräs. Och nu är det så att gräset jag fick var skit klibbigt men det var otroligt svårt att grinda och det var nästan som att det skulle vara lite fuktigt också. Och nu lite till min fråga, glöden var lite utav svart/grå nyanser och jag undrar om det är så att dom har missat en stor del utav kureringen? Och förmodligen plockat ner den och snabbtorkat den bara, för det är första gången jag har kommit över sånt klibbigt gräs.

Ska jag själva torka upp det lite extra för att det ska bli lättare att grinda? Men det gör väl inte så mycket om jag röker lite halv fuktigt gräs i min vaporizer?

Det är fuktigt. Torka det så du enklare kan grinda ner det. Kan tänka mig att nu blir det bara några smubuds som klumpar ihop sig i grindern och det ramlar knappt ner nåt till "nätet" utan de mesta stannar kvar. Min rekommendation är att torka det så du enklare kan grinda ner det. Du får ut mer desto bättre grindat det är ifall du vapear det, samma gäller säkert jolle.
Citera
2015-03-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuddle
Det är fuktigt. Torka det så du enklare kan grinda ner det. Kan tänka mig att nu blir det bara några smubuds som klumpar ihop sig i grindern och det ramlar knappt ner nåt till "nätet" utan de mesta stannar kvar. Min rekommendation är att torka det så du enklare kan grinda ner det. Du får ut mer desto bättre grindat det är ifall du vapear det, samma gäller säkert jolle.

Okej, då tänker jag torka så att det ska bli lättare. Exakt sådär blir det när jag grindar, ganska irriterade när man vill röka. Okej, har du några tips på hur man lättast kan torka upp de på?
Citera
2015-03-26, 15:00
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurre
Okej, då tänker jag torka så att det ska bli lättare. Exakt sådär blir det när jag grindar, ganska irriterade när man vill röka. Okej, har du några tips på hur man lättast kan torka upp de på?
Lägg på papper en stund, så suger den åt sig fukten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in