2015-10-15, 22:41
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violent.Buddhist
Hur mindfucked kan man bli egentligen? Känner att jag börjar tangera något sorts tak (vilket så klart inte kan stämma) för hur snurrig jag kan bli. Jag känner mig alltför nykter numera. Det gäller i huvudet. Vill ha grymma skrattanfall och flummiga tankar. Nu för tiden känner jag mig bara som på fyllan. Balanssinnet sviktar enormt, och man blir ofokuserad och trött, men ingen mindfuck. Vad tror ni detta beror på och vad ska jag göra åt det?

Det givna är ju att köpa bättre grejer och röka mer utav det. Är det vad som gäller?
Ta ett uppehåll på 1-2 månader och sen kan du kötta på igen. Man blir ju lätt inrökt om du röker samma vara under en längre tid
Citera
2015-10-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violent.Buddhist
Hur mindfucked kan man bli egentligen? Känner att jag börjar tangera något sorts tak (vilket så klart inte kan stämma) för hur snurrig jag kan bli. Jag känner mig alltför nykter numera. Det gäller i huvudet. Vill ha grymma skrattanfall och flummiga tankar. Nu för tiden känner jag mig bara som på fyllan. Balanssinnet sviktar enormt, och man blir ofokuserad och trött, men ingen mindfuck. Vad tror ni detta beror på och vad ska jag göra åt det?

Det givna är ju att köpa bättre grejer och röka mer utav det. Är det vad som gäller?

Förstår hur du känner. Hade rökt i några år och i "slutet" när jag rökte så kände man sig bara skön, soft och.. ja ganska normal.
Man rökte kanske 1g i en enda spliff för att man ville försöka uppnå det man kände tidigare när man inte var "van" s.a.s., men ändå blev man bara skön i kroppen.

La av med rökat i början av januari i år och har ej haft tanken att börja med det igen, pga personliga skäl.
Men av ett sjukt sug så köpte jag 2 g förra veckan. Jag hade inga större förhoppningar på att känna något speciellt då jag varit så van vid det innan.

Nu hade jag i kanske 0,5 och rökte...., och jag säger det.. JÄVLAR vad bäng vad blev. Nästan så bäng att det var jobbigt HAHA. Det höll i sig i ca 2 timmar, själva sjuka-bäng-tiden, sen efter bäng-bäng-tiden kanske 1 h
Helt galet enligt mig, då jag förut rökte en ny spliff efter 45 min :P
(Måste bara säga att det var ett riktigt bra röka som jag rökte förra veckan :P :P )

Så det jag vill ge som råd till dig är att ta en paus med ditt rökande, några månader eller så.
TRE VECKOR räcker ej!!!!! Trodde att det skulle göra det när jag var utomlands förut i 3 v, men när jag kom hem igen och tände en så kändes det "bara" som innan jag for. (:
Citera
2015-10-16, 14:29
Medlem
Tjena tjena mitt bena

Jo de är så att man är ju en inrökt liten grästomte(röker mesta dels bara grönt därav grästomte ) MEN de är så att när jag åh frugan smuttar på de bruna blir båda mycket dåliga i magen, gaser, lösa, uppsvällda osv... Va beror detta på ?
Citera
2015-10-16, 14:32
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowsoflight
Tjena tjena mitt bena

Jo de är så att man är ju en inrökt liten grästomte(röker mesta dels bara grönt därav grästomte ) MEN de är så att när jag åh frugan smuttar på de bruna blir båda mycket dåliga i magen, gaser, lösa, uppsvällda osv... Va beror detta på ?

Röker ni det bruna också?
I så fall låter det konstigt. Dåligt röka kanske? Eller bara en tillfällighet!
Citera
2015-10-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Röker ni det bruna också?
I så fall låter det konstigt. Dåligt röka kanske? Eller bara en tillfällighet!

Dåligt röka är de inte, åh jag menar ju brunt som Hasch....Tänker mig mer om de är kemikalier osv. De slår ju på som de ska och så men det är dagen efter så blir man gasig och jobbig i magen !
Citera
2015-10-16, 19:46
Medlem
Citat:
Tjena tjena mitt bena

blir också riktigt risig i kistan när jag rökt, men bara när jag rökt grönt. Och då kommer det dagen efter jag rökt.
Med brunt har jag aldrig haft drt problemet.
Senast redigerad av Puttler 2015-10-16 kl. 20:01.
Citera
2015-10-17, 13:19
Medlem
Violent.Buddhists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Ta ett uppehåll på 1-2 månader och sen kan du kötta på igen. Man blir ju lätt inrökt om du röker samma vara under en längre tid

Citat:
Ursprungligen postat av pinkcheeze
Så det jag vill ge som råd till dig är att ta en paus med ditt rökande, några månader eller så.

Befarade detta. Uppehåll it is. Tackar.
Citera
2015-10-18, 09:20
Medlem
Går det baka med det som blir kvar av haschet man rökt i vaporizer?
Citera
2015-10-19, 13:35
Medlem
tjena införskaffade mig en honey bee extractor från elefanten häromdagen, undrar om någon här inne kan rekomendera den bästa butangasen för ändamålet?
Citera
2015-10-20, 00:10
Medlem
oretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
tjena införskaffade mig en honey bee extractor från elefanten häromdagen, undrar om någon här inne kan rekomendera den bästa butangasen för ändamålet?

detta är något jag med undrar, så någon som har svar och erfarenhet av bho får gärna svara
funkar
http://www.clasohlson.com/se/Butangas/Pr347927000
på denna står det near zero impurents, har läst att det är vad man ska ha?
Citera
2015-10-20, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av no-reply
Går det baka med det som blir kvar av haschet man rökt i vaporizer?
Du kan göra cannabutter men det är en strulig process. Finns guider på youtube.
Citera
2015-10-20, 22:31
Medlem
Citat:
Dåligt röka är de inte, åh jag menar ju brunt som Hasch....Tänker mig mer om de är kemikalier osv. De slår ju på som de ska och så men det är dagen efter så blir man gasig och jobbig i magen !

Ni kanske käkar massa skit när ni blir bänga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in