2011-02-21, 01:31
Medlem
S.Hawkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cydelix
Jag prövade. Tycker inte det var speciellt skönt.
2/5! håller mig till tjejen eller Lena Handén när det behövs

Starkt jobbat, rent spontant känns det som att en ståltermos är jävligt oskön att knulla?
Citera
2011-02-21, 02:03
Medlem
Saharataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
När tjejen låter som en porrfilm är det oftast fejk eller överdrivet. Stönar hon bara lite extra och får annan andning brukar det betyda hon kommer.

Men som sagt... nu för tiden tror ju alla tjejer dom ska låta som i porrfilm, men håll utkik efter oregelbunden andning. Kommer detta innan porrfilms efterapningarna brukar det vara the real deal, om än tillgjort.

Asså jag personligen kan inte hjälpa hur jag låter när jag kommer. Killar säger ofta att jag är väldigt högljud, jag vet att jag låter, men inte så mycket som dom säger att jag gör.

Så om någon skulle tro att jag stönar för att låta som inte en porrfilm skulle de få klapp på kinden. Jag låter som jag låter och kan inte hjälpa det.

Men tillbaka till ämnet: Man märker på en tjej när hon kommer. Tro mig. Och man märker när det är fake.
Citera
2011-02-21, 02:06
Medlem
Knoppys avatar
Varför fejkar kvinnor orgasm?

OnT: Klart det går att skilja mellan en äkta och en falsk.
Citera
2011-02-21, 02:09
Medlem
Saharataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Varför fejkar kvinnor orgasm?

För att få slut på det hela oftast. Antingen är det dåligt eller gått FÖÖÖÖR lång tid utan en riktigt orgasm.
Citera
2011-02-21, 02:11
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saharatara
För att få slut på det hela oftast. Antingen är det dåligt eller gått FÖÖÖÖR lång tid utan en riktigt orgasm.

Jo, jag vet. Var bara ett meningslöst försök till att dra ett skämt såhär på natten. Jag ber om ursäkt
Citera
2011-02-21, 02:15
Medlem
Saharataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Jo, jag vet. Var bara ett meningslöst försök till att dra ett skämt såhär på natten. Jag ber om ursäkt

men det var bra. var stolt över dig själv!
Citera
2011-02-21, 02:16
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saharatara
men det var bra. var stolt över dig själv!

Haha, du ljuger så du tror dig själv :P Men jag tar åt mig, tack tack
Citera
2011-02-21, 12:03
Medlem
UncleUrbans avatar
En fråga till er som har provat: Åker inte svamparna ner i termosen efter några juck?
Citera
2011-02-21, 12:44
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satumus
Vilken värme i mikron snackar vi om? Full rulle eller vaddå?

Här finns instruktion på engelska med samma bilder..

http://www.chinasmack.com/2010/pictures/how-to-make-homemade-fleshlight-male-sex-toy-by-chinese-netizen.html

Jävla lustigt hur som helst

Om man måste så måste man... och detta verkar ju helt klart bättre än en rivig svamp men jag fattar inte hur materialet håller och om det är fuktigt eller tort??

Kan inte någon testa och ge ett betyg?
Citera
2011-02-21, 13:20
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Jävla lustigt hur som helst

Det lustigaste är väl ändå att man på sista bilden ser hans lår och byxorna nerhasade till knäna. Kunde inte ens bärga sig tills instruktionsbilderna vart färdiga.
Citera
2011-02-21, 14:44
Medlem
De flesta tjejer kan nog lura de flesta killar med en fejkad orgasm om de vill.

En sak man kan titta efter som kille är den typiska rodnaden som många tjejer (inte alla) får på halsen och en bit ner på bröstet när det går för dem, den är svårare att fejka...
Citera
2011-02-21, 15:21
Medlem
Agda.83s avatar
Varning för skrivande kvinna!

Ska bara säga att när i alla fall jag får orgasm (tror absolut inte jag är ensam om det) så typ krampar fittan på en. Drar ihop sig i pulserande takt kanske är lättare att beskriva...
och att klittan blir "överkänslig" bör väll tilläggas.

Edit: Lättast att känna av en orgasm när man kör med fingrarna i hölet så att säga. (ang. kramperna)
Senast redigerad av Agda.83 2011-02-21 kl. 15:24. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in