Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-17, 11:33
  #3289
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Den japanska Meiki no Syoumei 05 Zhang Xiao Yu fitta jag har haft under lång tid har fullgjort sin uppgift och har under de senaste månaderna haft en spricka från fitthålet till botten av leksaken. Nu är det dags att skaffa en ny så jag funderar på att införskaffa en Yandere XTC som verkar ganska lik den Meiki 005 jag haft.

Har någon här erfarenhet av denna lösfitta och kan säga vad han tycker om den?
Citera
2023-12-21, 05:33
  #3290
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Den japanska Meiki no Syoumei 05 Zhang Xiao Yu fitta jag har haft under lång tid har fullgjort sin uppgift och har under de senaste månaderna haft en spricka från fitthålet till botten av leksaken. Nu är det dags att skaffa en ny så jag funderar på att införskaffa en Yandere XTC som verkar ganska lik den Meiki 005 jag haft.

Har någon här erfarenhet av denna lösfitta och kan säga vad han tycker om den?

Den har fått bra recensioner så den är nog värd pengarna, jag tror att jag ska införskaffa mig en sådan till leksakslådan, dessutom verkar den vara tålig så man kan nog köra dagligen. Köp den.
Citera
2024-01-01, 09:14
  #3291
Medlem
Onan-erarens avatar
Yee Haaw. Nu ska jag börja det nya året med att knulla en av mina fleshlights, å det kommer jag att fortsätta att göra. Jag älskar mina fleshlights. God fortsättning.
Citera
2024-01-06, 09:08
  #3292
Medlem
Split-eds avatar
Finns det någon som har en uppvärmd lösfitta? Känns ju som att det är den funktionen man mest behöver.

Jag har fått ett sånt där tenga-ägg i en sån leksakskalender som jag och frugan köpte. Gjorde ju typ bara ont när man skulle dra ut den, kanske är meningen att man ska rotera den på ollonet eller nå men man vill ju smörja skaftet med. Och kallt blir det.
Citera
2024-01-18, 20:20
  #3293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Finns det någon som har en uppvärmd lösfitta? Känns ju som att det är den funktionen man mest behöver.
Finns usbvärmare som heter Sleeve warmer
Citera
2024-01-28, 05:37
  #3294
Medlem
Onan-erarens avatar
Nu ska jag köra fleshlight innan jag drar till jobbet, jobbar helg å då behövs det lite stimulans så man pallar dagen.
Citera
Idag, 05:42
  #3295
Medlem
Onan-erarens avatar
Den här tråden är ju hur död som helst. Men igår kväll så spände jag fast min fleshlight med spännband på kontorsstolen hemma å gick lös på den. YEEE-HAAW, när jag står där på knä å knullar för glatta livet så ringer det. Jag ignorerade telefonen å körde på tills jag kom. Sen kollade jag upp vem som ringde å det var en polare vi snackade lite skit å la på sen gick jag å la mig å fast att det är långfredag å röd dag så ska jag ändå jobba. Hur ofta knullar ni era fleshlights berätta gärna å sparka liv i tråden igen. Tack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback