2011-02-18, 06:42
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPuff
Ett tips om man gillar lite ruff sex. Vänd den gröna sidan på tvättsvamparna inåt!

Den här tråden va riktigt "skum"...
Citera
2011-02-18, 07:13
Bannlyst
Bra jobbat! Fina saker och den verkar bättre än en kvinna, man slipper även allt skitsnack efteråt.
Citera
2011-02-18, 07:20
Medlem
peel-offs avatar
jäklar vad affärerna kommer tjäna stora pengar nu då.

onT vete fan men det ser ju inte skönt ut men om det gör dig nöjd så go for it bro!
Citera
2011-02-18, 07:31
Medlem
Pallevantes avatar
Ser framför mig hur ts alldeles kåt och darrig på händerna försöker dra ihop en ny lösfitta när han tittat på porr och blivit runksugen utan att det var meningen. "Hnnmgh.. kom igen då!"
Citera
2011-02-18, 07:41
Medlem
Det är ju som en fleshlite. Jag köpte min för 80:- inkl. frakt och den känns som en riktig fitta, ifall man har glidmedel.
Citera
2011-02-18, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzak
Varför betala flera hundra för något du redan har hemma? svamparna kan du använda om & om igen. Det enda du förbrukar är olivolja för 1 kr, en plastpåse för 50 öre och tejp för 5 öre
För att det bara är kostar flera hundra? Vem fan vill knulla en disksvamp i sängen på morgonen? Inser du hur sjukt det är? Köp en sexleksak för fan ditt äckel och spar på pinsamheten någorlunda. Använd disksvamparna för det dom är till för, att diska! Kör du diskborsten i analen också eller? Med lite Yes som glidmedel?
Senast redigerad av Mantrap 2011-02-18 kl. 07:46.
Citera
2011-02-18, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantrap
För att det bara är kostar flera hundra? Vem fan vill knulla en disksvamp i sängen på morgonen? Inser du hur sjukt det är? Köp en sexleksak för fan ditt äckel och spar på pinsamheten någorlunda. Använd disksvamparna för det dom är till för, att diska! Kör du diskborsten i analen också eller? Med lite Yes som glidmedel?

Låt pojken va, han har ju värsta uppfinnaren nu!
Plus att det är ju förmodligen en asbra variant till fleslight, fast budget!
Citera
2011-02-18, 08:15
Medlem
pappasiss avatar
2 feta lax skivor mellan 2 kuddar e ju ett hett tips
Citera
2011-02-18, 08:35
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Se för tusan till att inte glömma fryspåsen kära barn!!! Det misstaget gjorde jag och hela pitten liksom sandpapprades långsamt bort... Men det var skönt i alla fall.
Citera
2011-02-18, 09:12
Medlem
Cuprums avatar
Haha klockrent! Påminner om en jag gjorde i tonåren, fast mkt mer simpel.
När jag var typ 15 gjorde jag en lösfitta utav en gurka. Man gröper ut ett hål i gurkan så att kuken precis får plats, värm sedan i mikron till kroppstemperatur, sedan är de bara att tuta å köra.
OBS! Endast för engångsbruk
Citera
2011-02-18, 09:19
Medlem
Siberia2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Haha klockrent! Påminner om en jag gjorde i tonåren, fast mkt mer simpel.
När jag var typ 15 gjorde jag en lösfitta utav en gurka. Man gröper ut ett hål i gurkan så att kuken precis får plats, värm sedan i mikron till kroppstemperatur, sedan är de bara att tuta å köra.
OBS! Endast för engångsbruk

Köp lite grekisk yoghurt också så har du tzatziki till kvällen!
Citera
2011-02-18, 09:23
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaniis
Fleshlight, lite bättre kanske?
Ja, ingen prisskillnad heller!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto