2009-12-07, 21:24
Medlem
Von0bens avatar
Jadu fizzle, det har du ju rätt i. Det är naturligtvis viktigt att vara objektiv och arbeta med knivskarpa och verifierbara argument i den oerhört seriösa debatten om huruvida det är patetiskt eller ej att spela in när man runkar i en fleshlight!!
Citera
2009-12-07, 21:29
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrallanP12
Nej, det är du som är verkar smått efterbliven.

Jag skulle påstå att de flesta varken beundrar eller tycker det är en speciellt frisk och/eller normal grej med vare sig lösfittor eller att lägga ut på nätet när man runkar i dem.

Det är dock jättegulligt att du inbillar dig att det är en del i en vuxen, mogen manlighet att onanera i lösfittor. Slår vad om att du tycker att det är no-big-deal med en real doll hemma i gillestugan också .
Citera
2009-12-07, 22:00
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jadu fizzle, det har du ju rätt i. Det är naturligtvis viktigt att vara objektiv och arbeta med knivskarpa och verifierbara argument i den oerhört seriösa debatten om huruvida det är patetiskt eller ej att spela in när man runkar i en fleshlight!!

Då vet vi att du fortfarande har fel, vad är meningen i att sprida okunskap för att du tycker annorlunda?
Citera
2009-12-07, 22:03
Medlem
Von0bens avatar
Jag anar att du inte är mottaglig för ironier fizzla, och att vi inte kommer så mycket längre än så, så jag överlåter diskussionen till er konässörer inom lösfitte-området: enjoy..
Citera
2009-12-07, 22:05
Medlem
fizzles avatar
Slapp undanflykt, du får räkna med att om du inte är seriös blir du inte seriöst bemött, Von0ben.
Citera
2009-12-09, 14:08
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Hur moget är det att sitta framför datorn och runka med en lösfitta och spela in sig själv då? Det är ju efterblivet.

eh, Von0ben e ju bara en gudrun schyman som tycker men e dumma o kvinnor e bra o att de e mannens plikt å slicka fitta i fem timmar så att hon ska få orgasm.
Von0ben e en skamdriven person. dags å ta saken i egna händer å ha kul.
Citera
2009-12-11, 00:54
Bannlyst
fel
Senast redigerad av Sauron_ 2009-12-11 kl. 01:14. Anledning: ändrade mig
Citera
2009-12-16, 23:14
Medlem
testade deeptroath! faktiskt rätt realistisk må jag säga! går att återanvända plocka ut skiten o rengör kör med eget glid såfall fast rl sug e nog bättre
Citera
2010-01-18, 09:42
Medlem
slemmigsnigels avatar
nej!
Citera
2010-01-26, 14:47
Medlem
Billigaste Fleshlight? Lustgrossisten.se?

Gjorde en beställning på Puma swede fleshlight för en stund sen på denna sida då dom verkar har billiga priser.
Men nu i efterhand undrar jag om det är helt legit, någon som har handlat där?

En annan fråga:
498kr för en fleshlight är billigt, men är det verkligen Sveriges lägsta pris?

Sidan verkar ha två adresser:
lustgrossisten.se och http://lustgrossisten.jetshopfree.se/default.aspx (detta som fick mig att reagera lite).

MvH
Citera
2010-01-26, 14:52
Medlem
Bob Luntas avatar
Det var fanimej inte dyrt. Funderar på att slänga iväg en order och skita i allt vad kvinnor heter i verkliga livet.
Citera
2010-01-26, 15:06
Medlem
wAkE-uPs avatar
Känns lite skumt att de bara tar emot kortbetalning och ingen postförskott...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in