STU är en av de mest populära Fleshlights. STU är en förkortning för Stamina Training Unit, man tränar uthålligheten med den. Jag har den själv och den är bland mina favoriter.
Det finns ju Fleshlight Girls också, de har gjutits av från tjejernas munnar, fittor och anus.
Haha jag vet vad en STU är och vad Fleshlight Girls är och vad de är avgjutna från :P Frågan var att jag ville veta folks "favoriter" då jag behöver hjälp med att bestämma mig för vad man ska prova härnäst
Haha jag vet vad en STU är och vad Fleshlight Girls är och vad de är avgjutna från :P Frågan var att jag ville veta folks "favoriter" då jag behöver hjälp med att bestämma mig för vad man ska prova härnäst
Hej på er.
Antar att man borde kunna skumma igenom alla dryga 1200 inläggen och kanske hitta ett svar...
Hur som helst.
Någon som testat en mekanisk lösfitta? Typ som man sätter dit och sedan som sköter sig självt. Isåfall hur var det? Någon att rekommendera? Vore sjukt kul att testa en såden när man sitter på restaurang eller nått där de har långa dukar som hänger ner och döljer...
Hej på er.
Antar att man borde kunna skumma igenom alla dryga 1200 inläggen och kanske hitta ett svar...
Hur som helst.
Någon som testat en mekanisk lösfitta? Typ som man sätter dit och sedan som sköter sig självt. Isåfall hur var det? Någon att rekommendera? Vore sjukt kul att testa en såden när man sitter på restaurang eller nått där de har långa dukar som hänger ner och döljer...
Borde gå att bygga en själv om man inte har tummen mitt i handen.
Dock kanske man bör tänka på att iaf denna låter en hel del enligt klippet http://www.youtube.com/watch?v=A4bqDe1NU78
Den var rätt cool, men hade tänkt något mindre och smidigare. Har för mig att jag sett någon med typ pärlor som rör sig längs saftet inne i någon typ av behållare och inte är speciellt stor över huvud taget
Borde gå att bygga en själv om man inte har tummen mitt i handen.
Dock kanske man bör tänka på att iaf denna låter en hel del enligt klippet http://www.youtube.com/watch?v=A4bqDe1NU78
Tror inte jag skulle våga testa den tänk vad som händer när glidmedlet torkar