Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2001-10-09, 23:45
  #1
Medlem
Är lösfittor något sköna?
Citera
2001-10-10, 12:16
  #2
Medlem
Lösfittor?

Skaffa dig en flickvän istället för fan!!!
Citera
2001-10-10, 14:50
  #3
Medlem
Lösfittor?

Nope,tyvärr känns de bara helt fel!

Man får en plastig känsla av dem.Inget roligt alls,tycker jag iaf.
Citera
2001-10-15, 23:01
  #4
Medlem
Lösfittor?

ja. läs mitt inlägg vid namn "ONANI"
Citera
2001-11-02, 22:36
  #5
Medlem
Lösfittor?

Jag kan nog inte säga att jag knullat med en lösfitta, men däremot med en 400 kronors "uppblåsbara Barbara".
Om man smörjer in dockans fitta med rikliga mängder med olja och fantiserar tillräckligt mycket, känns det hyfsat skönt.
Tyvärr så juckade jag så intensivt att "hon" sprack, (dålig kvalitet kanske), men det var ju gott så länge det varade.
Men, inget går upp mot den äkta varan, även om jag måste säga att dockans fitta var otroligt trång.
/BigLipLover
Citera
2001-11-03, 09:29
  #6
Lösfittor?

Testat en sådan ny vagina med jely material.. Den var skön som fan men man var tvungen att göra rent och grejja så man kännde aldrig för de mera sedan.. Men riktiga grejjer är BÄST!
Citera
2005-08-12, 02:16
  #7
Medlem
Testade nyss en FleshLight - lösvagina/lösfitta (samlingstråd)mod

Sitter här nytömd i en FleshLight som jag lånade av en polare. Måste säga att känslan var grym, känns nästan exakt som den riktiga varan. För er som inte vet vad en Flesh Light är kan kolla på deras hemsida.

Efter en noga rengöring bestämde jag mig för att stoppa kuken i den, man fick lirka lite för att få in den men sen funkade det bra. Känslan var sjuk, kändes nästan exakt som en riktig. Polaren köpte den på skoj och har testat två gånger, efter det har den gått laget runt och alla som har testat verkar tycka samma sak. Kan tänka mig att om 10 år kommer grabbar som nyss torskat oskulden säga "Fan, det kändes ju som en äkta FleshLight".

Vet inte riktigt vad grejen kostar, och jag vetefan om det är värt det men det var iaf coolt att testa. Det jag kan tycka är dock att om jag vill runka så vill jag göra det på normalt sätt annars foredrar jag nog att knulla på riktigt, men för er som inte har någon house-pussy och har svårt att få till det på krogen kan jag nästan rekommendera den. En sak som en polare berätta var att man kunde sätta den emellan soffkuddarna och knulla "doggy-style"
Citera
2005-08-12, 02:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 747
En sak som en polare berätta var att man kunde sätta den emellan soffkuddarna och knulla "doggy-style"


du menar ryggkuddarna då eller ?
Citera
2005-08-12, 02:18
  #9
Medlem
Bottenskraps avatar
Laget runt, jo man tackar.. det verkar vara en riktigt slynig liten madrass, den där fleshlighten
Citera
2005-08-12, 02:19
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
du menar ryggkuddarna då eller ?

Nja, han menade dom man sitter på, så står du på knä på golvet.
Citera
2005-08-12, 03:00
  #11
Medlem
oelacss avatar
hur fan kan man köra i samma som ens polare sluskat runt i?
Citera
2005-08-12, 03:18
  #12
Medlem
Hamstrutss avatar
har du hört talas om barer och dylikt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback