2012-09-27, 15:31
Medlem
Trollatellis avatar
Någon som handlat från (https://www.fleshlight-international.eu/) och kan berätta hur mycket frakten kostar samt hur lång tid det tar innan grejerna kommer fram, lyckades bara hitta att deras leverantör är UPS.
Citera
2012-09-27, 16:44
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollatelli
Någon som handlat från (https://www.fleshlight-international.eu/) och kan berätta hur mycket frakten kostar samt hur lång tid det tar innan grejerna kommer fram, lyckades bara hitta att deras leverantör är UPS.
Det är iaf mkt billigare.
En "fleshlight girl" kostar €59,46 (505:-) med deras 15% rea. På exempelvis vuxen.se kostar samma 799 spänn! Överväger också att handla därifrån, men undrar också hur det fungerar med ups. Det verkar iaf inte vara lika diskret som att handla som vanligt här i Sverige.
Citera
2012-09-27, 17:10
Medlem
Trollatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalarevolucion
Det är iaf mkt billigare.
En "fleshlight girl" kostar €59,46 (505:-) med deras 15% rea. På exempelvis vuxen.se kostar samma 799 spänn! Överväger också att handla därifrån, men undrar också hur det fungerar med ups. Det verkar iaf inte vara lika diskret som att handla som vanligt här i Sverige.

Det är just det, det är bra mycket billigare, men det är ju frakten jag är orolig för, Vet att UPS brukar slå till rejält, utav mina erfarenheter så har det alltid landat på 100+.
Citera
2012-09-27, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollatelli
Det är just det, det är bra mycket billigare, men det är ju frakten jag är orolig för, Vet att UPS brukar slå till rejält, utav mina erfarenheter så har det alltid landat på 100+.
Man kan se hur mycket frakten går på, innan man gör beställningen.
Citera
2012-09-27, 18:46
Medlem
Trollatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Man kan se hur mycket frakten går på, innan man gör beställningen.

Förstår inte varför dom är så hemliga med detta, lyckades hitta alla de olika "shipping methods" fast inga priser om vad det kostar.
Citera
2012-09-27, 21:35
Medlem
Metropers avatar
Enda grejen med UPS är att man måste vara hemma dagtid och signera paketet. Eller så om grannen är hemma så får de ta emot paketet.

Det hela är dock diskret så jag har haft jobbet som leveransadress.
Citera
2012-09-28, 00:08
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metroper
Enda grejen med UPS är att man måste vara hemma dagtid och signera paketet. Eller så om grannen är hemma så får de ta emot paketet.

Det hela är dock diskret så jag har haft jobbet som leveransadress.
Uthämtningsställe då?
Citera
2012-09-28, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizNiz
Hade en, känns ungefär som en sladdrig fitta. Lite mycket jobb med att rengöra den och sånt, samt blir det aldrig riktigt samma känsla som att ha riktigt sex Så jag slängde den.

You dont say
Citera
2012-09-28, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vivalarevolucion
Uthämtningsställe då?

nej, utkörning eller så lämnar du fullmakt på dörren så lämnas paketet i trappan/brevlådan, har beställt därifrån gratis frakt om man köpte en lösfitta och lite glidmedel, vet inte vad spärren lkåg på, tog mindre än 1 vecka innan ups ringde.
Citera
2012-09-28, 16:38
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AL.WQAS
nej, utkörning eller så lämnar du fullmakt på dörren så lämnas paketet i trappan/brevlådan, har beställt därifrån gratis frakt om man köpte en lösfitta och lite glidmedel, vet inte vad spärren lkåg på, tog mindre än 1 vecka innan ups ringde.
UPS verkar alldeles för krångligt. Jag får ta och pröjsa 30% mer för att handla här i Sverige, men åtminstone slipper jag krånglet.

Står mellan Tori Black och Bibi Jones. Synd bara att den sistnämnda ej finns i Sverige (än?)!
Citera
2012-10-02, 16:19
Medlem
kanus avatar
jag har en fleshlight hemma, men bara med originalet, den som är helt blank på insidan.
tyckte inte den var jätteskön, så det blev inte så mkt användning av den.
däremot skulle jag gärna vilja ha något som man övar upp uthålligheten på, och skulle vilja köpa den stamina training (tror ja den heter). nu är de ju så att jag redan har ett hölje, och undrar därför om det är billigare att köpa bara själva "fittan"? så in fråga är egentligen, känner ni som har använt stamina, att ni övat upp uthålligheten jämfört med innan? och är de billigare att köpa den utan plastgrejen?
Citera
2012-10-02, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanu
jag har en fleshlight hemma, men bara med originalet, den som är helt blank på insidan.
tyckte inte den var jätteskön, så det blev inte så mkt användning av den.
däremot skulle jag gärna vilja ha något som man övar upp uthålligheten på, och skulle vilja köpa den stamina training (tror ja den heter). nu är de ju så att jag redan har ett hölje, och undrar därför om det är billigare att köpa bara själva "fittan"? så in fråga är egentligen, känner ni som har använt stamina, att ni övat upp uthålligheten jämfört med innan? och är de billigare att köpa den utan plastgrejen?

Har du testad med något annat glid?
När jag köpte min Fleshlight så använde jag något standardglidmedel i början och var inte alls imponerad, köpte sedan en flaska ID-Glide och det var som dag o natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in