2016-01-18, 12:42
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Detta är första karaktären jag dingar 70 med i season 5, men har inte fått något

Jag missade att jag fick ett sånt paket, kolla nere till vänster så är det en "mail" ikon.
Citera
2016-01-18, 17:36
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Jaha gott folk, hur summerar ni starthelgen för S5 då?

Själv valde jag att börja med DH för att testa Shadow-setet. (satan vilken dps)
Fick det mesta på plats och blev paragon +400 under söndagen.
Efter det så valde jag att dra ner på tempot då jag kände mig rätt mosig efter lunch, så hjälpte till med boost och lite smålallande. Passade även på att dra upp en Babbe och geara honom. (väldigt kul char, länge sen jag lirade babbe)

Gjorde lite HF-amus till DHn och nr10 vart ju helt ok
http://i.imgur.com/7NRdCIe.png

Allt som allt blev det väl ca 25h gameplay denna helg, vilket man väl får säga är allt för mycket tid framför datorn.

Jag är helt nöjd, spelade inte så mycket, men jag fick paragon lvl 250 ganska snabbt, och guldet som alltid varit svårt för mig, underlättade när man hittade Puzzle Ring öppnar upp portalen till Guld landet =)) på T8 , så var 330 miljoner guld rikare.

Har ännu inte hittat set dungeons, men lär väl komma tidsnog =).. Grym Amulett!!! Själv vill jag ha ett bättre enhands svärd, helst ett med 3200 dps..
Senast redigerad av Opilus5500 2016-01-18 kl. 17:38.
Citera
2016-01-19, 04:08
Medlem
Iam-Varfors avatar
Set dungeons, har

Delsere's Magnum Opus
Alliance of the Dying Sun, I found the best place for this portal. It waits in the snow, on the northern corner of the battlements in the sky...

Enda skillnaden är att på min sida står det southern, har letat igenom hela stonefort och skiten utanför stonefort, någon som vil gissa vart den kan vara?
Citera
2016-01-19, 09:19
Medlem
vad fan är set dungeons?
Citera
2016-01-19, 09:23
Moderator
memymos avatar
Citat:
vad fan är set dungeons?

När du har 6 delar i ett set eller 5 delar +rog så kan du gå till leorics nya område och hitta en ledtråd var just det settets egna dungeon är(körs solo och påverkas inte av spelets svårighetsgrad du valt)

När du hittat den så kan du gå in och får special uppdrag du ska klara av under en viss tid utan att dö, döda visst antal mobs etc.

Svårt ställe och kommer försöka mig på det idag själv.
Citera
2016-01-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
När du har 6 delar i ett set eller 5 delar +rog så kan du gå till leorics nya område och hitta en ledtråd var just det settets egna dungeon är(körs solo och påverkas inte av spelets svårighetsgrad du valt)

När du hittat den så kan du gå in och får special uppdrag du ska klara av under en viss tid utan att dö, döda visst antal mobs etc.

Svårt ställe och kommer försöka mig på det idag själv.
Ok, vad är belöningen då?
Citera
2016-01-19, 11:31
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ok, vad är belöningen då?

Vet inte. Har det som sista uppdraget på season för mig. Men antar att det är drops av högre grad. Ska ge mig på det ikväll, så klarar jag det kommer jag meddela vad det är för godis man får
Citera
2016-01-19, 12:09
Medlem
swebarbs avatar
set dungeons krävs om du vill få season portrait och den där pet annars är det inget att bry sig om.
Citera
2016-01-19, 14:02
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
set dungeons krävs om du vill få season portrait och den där pet annars är det inget att bry sig om.

Är det inte så att du ska göra set dungeon för ALLA sets som finns i spelet för att få de nya vingarna?
Citera
2016-01-19, 15:16
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubes
Är det inte så att du ska göra set dungeon för ALLA sets som finns i spelet för att få de nya vingarna?
Jo, jag tror man ska ha gjort alla 24 (?) set dungeons för att få vingarna. Verkligen inte värt det om du frågar mig.
Citera
2016-01-19, 15:39
Moderator
^Eazs avatar
Loggar in för en snabb rift på lunchen härifrån jobbet, vad droppar? Furnace!

Efter att ha bränt hur mycket Death Breaths som helst för att få en Furnace, så fick jag den äntligen på en random 5 minuters T8 rift på lunchrasten

Blir att suga ut den i kuben i afton när man kommer hem från jobbet.
Citera
2016-01-19, 16:07
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Loggar in för en snabb rift på lunchen härifrån jobbet, vad droppar? Furnace!

Efter att ha bränt hur mycket Death Breaths som helst för att få en Furnace, så fick jag den äntligen på en random 5 minuters T8 rift på lunchrasten

Blir att suga ut den i kuben i afton när man kommer hem från jobbet.

Fan, lite avundsjuk på dig som kan lira på dina raster Grattis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in